Ik heb ´t even nagekeken, van de drie keer team pursuit dit seizoen is Polen twee keer voor Noorwegen geëindigd, (respectievelijk 16-honderdste en een ruime seconde sneller) en Noorwegen één keer ruim voor Polen (5,5 seconden). Maar met dat goud van Bródka neem ik aan dat de moraal bij de Polen wel zo goed is, dat het verslaan van de Noren helemaal niet zo onrealistisch is, inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef Blik het volgende:
Dus de mannen mogen in de halve finale (ik ga er vanuit dat ze Frankrijk simpel verslaan), tegen de Noren of de Polen. Zou me niks verbazen als die Noren direct eruit liggen en Nederland tegen Polen moet
Wel Contin, met Macé en Fernandez. Ze hebben geen vierde man.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie gaan er bij de Fransen rijden? Contin volgens de site, maar die is niet fit toch?
Waar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iedereen trouwens al het troll-interview van Anema bij de NBC gezien?
quote:
Krijg de video niet aan de praat, iemand een idee wat dat kan zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://video.cnbc.com/gal(...)IiIsInNlYXJjaCI6IiJ9
Geen ideequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:20 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Krijg de video niet aan de praat, iemand een idee wat dat kan zijn?
Jillert is DE coach van de alle Nederlanders?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://video.cnbc.com/gal(...)IiIsInNlYXJjaCI6IiJ9
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iedereen trouwens al het troll-interview van Anema bij de NBC gezien?
Zo erg?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:27 schreef rubbereend het volgende:
goed, na 4 minuten kon ik het niet langer aanzien
ja en dat lag niet aan Jillertquote:
Contin is niet topfit, maar wil z'n teamgenoten niet in de steek laten. En Nederland hoeft maar ergens op een blokje te stappen en ze zitten in de halve finale.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie gaan er bij de Fransen rijden? Contin volgens de site, maar die is niet fit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |