Lijkt mij nergens voor nodig.quote:
http://nos.nl/os2014/arti(...)an-me-in-elkaar.htmlquote:Kramer: ze slaan me in elkaar
Sven Kramer verscheen opvallend ontspannen bij de huldiging op Medals Plaza. Hij kreeg daar wat hem betreft wel de verkeerde medaille om zijn nek gehangen, maar na een nacht slapen stond hij wel weer met beide benen op de grond.
"Ik wist dat het geen droom was. Ook geen nachtmerrie. Daar deed het al teveel pijn voor. Het was gewoon werkelijkheid toen ik wakker werd. En dat is spijtig. Jorrit was gewoon de beste", zei hij over de tweede plaats op de 10.000 meter.
Kramer verscheen dinsdag in een andere stemming bij de bloemenceremonie en bij het feest in het Holland Heineken House. Hij kreeg veel kritiek vanwege zijn chagrijnige houding.
"Binnenskamers houden"
"Ik ga ernaar toe omdat het hoort. Het is typisch Nederlands dat er dan zo gereageerd wordt. Het is logisch dat ik niet in een polonaise het HHH binnenloop. Als je dat niet snapt, dan snap je de intentie van topsport niet", zegt Kramer, waarna hij ingaat op de uitspraak van Bob de Jong, die vond dat Kramer mee had moeten gaan in de feestvreugde. "Dat moet je gewoon binnenskamers houden. Ik heb dat ook net tegen Bob gezegd en het is uitgesproken."
Kramer moet nog in actie komen bij de ploegenachtervolging. Hij zal zijn uiterste best doen om goud te pakken. "Ik ben goed genoeg voor de team pursuit. Nog twee dagen rustig aan, want ik verwacht ook niet dat de heats moeilijk worden. Als ik alleen rijd heb ik alleen mezelf ermee, maar nu rijd ik in een team. Die gasten slaan me in elkaar als ik halfbakken aan kom kakken."
Kennelijk toch wel zo nonchalant, want Bergsma zei vandaag nog dat hij het nog wel zou horen of ze hem er bij willen of niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef Felagund het volgende:
Over het geval Bergsma: is hierover vooraf niets afgesproken? Lijkt mij dat ze nu wel geleerd hebben dat je niet zo nonchalant met de ploegenachtervolging kan omgaan, ook al ben je de favoriet.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kennelijk toch wel zo nonchalant, want Bergsma zei vandaag nog dat hij het nog wel zou horen of ze hem er bij willen of niet.
Je kunt ook nog niet echt iets afspreken omdat je niet weet tegen wie je rijdt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef Felagund het volgende:
Over het geval Bergsma: is hierover vooraf niets afgesproken? Lijkt mij dat ze nu wel geleerd hebben dat je niet zo nonchalant met de ploegenachtervolging kan omgaan, ook al ben je de favoriet.
Ja, die Russen hebben het volledig verkloot in het WB-klassement (doen enkel mee omdat ze het gastland zijn), maar die wil je toch ontlopen in de kwartfinale, lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de mannen kunnen ze toch Rusland of Frankrijk loten? Tegen de Fransen kun je ook met Mulder, Mulder en Smeekens nog winnen waarschijnlijk.
Ze loten toch of de nr. 7 of 8 van de wereldbekerstand? Lijkt mij dat daar dan wel afspraken over te maken zijn. En als je Bergsma erbij wil houden, moet je hem ook bij trainingen etc erbij betrekken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook nog niet echt iets afspreken omdat je niet weet tegen wie je rijdt.
Ja, maar er zit nogal veel verschil in kwaliteit tussen die 7 en 8..quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze loten toch of de nr. 7 of 8 van de wereldbekerstand? Lijkt mij dat daar dan wel afspraken over te maken zijn. En als je Bergsma erbij wil houden, moet je hem ook bij trainingen etc erbij betrekken.
Maar dan heb je toch een plan nodig voor beiden gevallen? Je kunt op de loting wachten, maar dat lijkt mij een beetje laat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar er zit nogal veel verschil in kwaliteit tussen die 7 en 8..
of blokjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef roos85 het volgende:
De grootste tegenstander van de Nederlandse mannen zijn ze zelf.
Op zijn Friesingers dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze zelfs met val nog winnen
Om te bepalen wie er vijfde, zesde, zevende en achtste worden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef Wespensteek het volgende:
Wat zijn de finales D en C eigenlijk als er maar twee halve finales zijn, de afvallers van de kwartfinales?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |