quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ma ma ma ma maar bij Erben valt het toch echt op
Desalniettemin, Erben
Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef heywoodu het volgende:
De verliezers zullen niet deelnemen aan de halve finales van de winnaars, dat het even duidelijk is.
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Kuck is echt de zwakste schakel.
Jonathan Suckquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Kuck is echt de zwakste schakel.
Verrassend inderdaad wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowr
Misschien kunnen ze gaan roeien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
De USA kan beter naakt gaan schaatsen, deze oude pakken werken ook niet
Nou en precies voor mensen als jij legt Herbert het dus even uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowr
Misschien kan de damesploeg dat straks proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
De USA kan beter naakt gaan schaatsen, deze oude pakken werken ook niet
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou en precies voor mensen als jij legt Herbert het dus even uit
Doping.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?
En op wat voor manier. Die was een serieuze bedreiging voor Kramer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |