SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Kapiteintje
Saind
Insomnia_
Muto
JanCees
#neverforget
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2014 20:15:29 ]
Nee ik was druk enzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je FOK! had afgezworen.![]()
Druk met het vinden van een huis?
Klopt, je bent al een fortuin kwijt als je het huis eindelijk hebt en dan moet je nog allemaal shit halenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik was druk enzo
Druk met het kopen van het huis. Komt gvd veel bij kijken joh.
Ik vind jou meer een piloot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
mwa kansen zijn net zo groot elan
alleem salaris minder
maar misschien maak ik dat wel weer goed...
Hoeveel denk jij dat ik netto verdien dan? Leerkracht basisonderwijs, hbo dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
mwa kansen zijn net zo groot elan
alleem salaris minder
maar misschien maak ik dat wel weer goed...
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een piloot.
Bijkomend voordeel is dat je dan Xcachet niet zo vaak hoeft te zien.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat ik netto verdien dan? Leerkracht basisonderwijs, hbo dus.
2250quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is dat ik er de puf niet voor heb maar anders had ik een quote van Ajacied422 gezocht.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Ik vind jullie allemaal maar zozo. Behalve een paar.
nee daar ben ik te scheel voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook, al hoop ik dat dat meevalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, je bent al een fortuin kwijt als je het huis eindelijk hebt en dan moet je nog allemaal shit halen
Noem gerust namen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Nee, met de vriendin van m'n broer naar bed geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo Jef
Nog coke gesnoven laatste tijd?
Ons kent onsquote:
Dat ik dat weer onthouden had he... Fuck mijn detailkennis over nutteloze dingenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik was druk enzo
Druk met het kopen van het huis. Komt gvd veel bij kijken joh.
okquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Lekker hoor. Die turkse?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Nee, met de vriendin van m'n broer naar bed geweest.
Dat mag ik nog niet zeggen, de verhaallijn wordt over 3000 afleveringen gerekt. Wil het einde niet spoileren.quote:
Al gekocht inmiddels.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik dat weer onthouden had he... Fuck mijn detailkennis over nutteloze dingen
Maar wel progressie aan het boeken, of nog altijd niks concreets?
Als leraar wel toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik heb een 'hboberoep' en verdien echt niet veel
Onderwijs is wel tof.quote:
Wat een cliffhangerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen, de verhaallijn wordt over 3000 afleveringen gerekt. Wil het einde niet spoileren.
Mijn ex verdiende in die functie met 2 jaar ervaring slechts 2400 euro...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind jij veel dan?quote:
Ik zou ook niks anders willen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Onderwijs is wel tof.
Al snap ik niet waarom kleuterjuf perse hbo moet zijn GGMM doet dat vrijwillig hier.
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als onderwijzer kan je iig 8 weken per jaar op vakantie naar Japan.
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind jij veel dan?
[..]
Ik zou ook niks anders willen.
En ben geen kleuterjufEn waar is GGMM eigenlijk?
Geen idee maar wat is weinig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind jij veel dan?
[..]
Ik zou ook niks anders willen.
En ben geen kleuterjufEn waar is GGMM eigenlijk?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja da's waar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Leerkracht basisonderwijs geeft je wel een goed startersloon. Daarna blijft het wat hangen alleen.
GODVERDOMME HOU ME TEGEN LR.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.
quote:
Alleen in schoolvakanties.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als onderwijzer kan je iig 8 weken per jaar op vakantie naar Japan.
Ik denk dat je met deze post je afscheid alweer aankondigt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.
Zal de pubertijd wel zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.
Hij is de laatste dagen al 11 keer van UI veranderd
Persoonlijkheidsstoornis. Komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.
Hij is de laatste dagen al 11 keer van UI veranderd
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GODVERDOMME HOU ME TEGEN LR.
quote:
Dat is in aflevering 195 al gebeurd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zal die Jef eens djoeken. Kijken wat voor verhaallijn dat zal opleveren.
Wat een randdebiel.
Dan zie je een keer een snelkookpan stadion van binnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga zondag ook naar Ajax v AZ, heuj.
Dat jij daar over begintquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Inmiddels ook al inwonende of moet er nog veel gebeuren? Verwarmde dekentjes installeren en dergelijke.
Ik ben al 2x eerder geweest, droplul.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zie je een keer een snelkookpan stadion van binnen.
Proficiat.
M'n vriendin werd in de onsen echt raar aangekeken met dr kale doosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ik wel een trimmer ofzo meenemen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hebben heel veel haar op de punani, toch?
jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ik wel een trimmer ofzo meenemen.
Gigiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef eight het volgende:
Wie is trouwens dat blondje op de 2e rij, 3de foto van links in de OP?
Deborahquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef eight het volgende:
Met De Toppers en de EO jongerendag zeker hahahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al 2x eerder geweest, droplul.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat jij daar over begint
Vandaag is mijn 'body-gedeelte' stuk gegaan'Feet-gedeelte' doet het nog wel.
Moet nog een paar maandjes wachten, dus nog even lekker sparenLeuk vooruitzicht wel.
Dat bleek in aflevering 1057 mijn dochter te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef eight het volgende:
AZ v Ajax in de Cruijff Schaal en Ajax v RKCquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Met De Toppers en de EO jongerendag zeker hahahaha
wat is dit voor enorme aidsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Dat bleek in aflevering 1057 mijn dochter te zijn.
Totdat in aflevering 1927 uitkwam dat dat toch niet waar is.
Nee, jaren dertig woning. Goed onderhouden, vrijstaand, gigatuin voor evt. mini Jojoortjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is het feet-gedeelte natuurlijk wel het belangrijkste. Maar is het dan nieuwbouw, of?
Leuk stukje toneel van je weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zal die Jef eens djoeken. Kijken wat voor verhaallijn dat zal opleveren.
Wat een randdebiel.
Misschien komt dat door je 1.000 posts waarin je verklaarde de Olympische spelen te haten en er niks mee te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word kapot gemaakt vanwege die ene keer dat ik schaatsen keek.
Ik kom bijna niet meer geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien komt dat door je 1.000 posts waarin je verklaarde de Olympische spelen te haten en er niks mee te maken willen hebben.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, jaren dertig woning. Goed onderhouden, vrijstaand, gigatuin voor evt. mini Jojoortjes.
Perfect
bijna?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom bijna niet meer geloofwaardig over.
Ik dacht dat Mikey daar naar kijkt.quote:
Ik ben daar moderator.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet nog even trollen in OS eigenlijk.
Je bent net een olifant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdEn gecondoleerd met je dekentje. Dat wordt weer uren in de rij voor Twente staan
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, jaren dertig woning. Goed onderhouden, vrijstaand, gigatuin voor evt. mini Jojoortjes.
Perfect
Hou nou op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
bijna?Je doet dagelijks wel iets hypocriets.
Een hele slechte moderator ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar moderator.
Pics van je tieten.
Hallo GGMM. Hoe is het? Lang niet gezien. Enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar moderator.
Pics van je tieten.
Is er al een meneer Jojoortje dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Perfect
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mikey daar naar kijkt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was die Maxime weer ouderwets eng bezig he gister.
Als die de stront over zich heen krijgt dan hoop ik ook voor alles,
Maar dat zou wel niet, Iedereen is een tijdje boos omdat ze Vincent heeft verzwegen en thats it.
Terwijl die vrouw is zo eng, Zo als ze bij Nina doet en bij Ludo op de bank zit met die wijn.
rilling lopen me over de rug van die enge vrouw.
Jij schat je kansen in bij een vrouwelijke jood?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er al een meneer Jojoortje dan?
Erg he. Ik kan wel doen alsof ik het niet meer herinner maar dat is ook zo nutteloosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent net een olifant.
Never again.
Ik was wel van plan om hem mee te nemen met het verhuizen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er al een meneer Jojoortje dan?
Neuh, gewoon interesse.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij schat je kansen in bij een vrouwelijke jood?
Daarom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg he. Ik kan wel doen alsof ik het niet meer herinner maar dat is ook zo nutteloos
Pics.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik maak even een cracker met appelstroop. Omdat het kan.
en te houden nadat alle zware dingen zijn gesjouwd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik was wel van plan om hem mee te nemen met het verhuizen.
ga ik zo doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al kaarten gekocht voor NAC v Ajax
Nee dan laat ik hem weer vrij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en te houden nadat alle zware dingen zijn gesjouwd?
Sterktequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
ik ben mijn ww vergeten van unibet
Dan vraag je een nieuw ww op?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
daleyblind4evahquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
Je wilde toch op City gaan inzetten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
dat is kutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
cachetpijpsletquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
*signature.quote:
Sig jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*signature.
Of ben je oprecht blij met de FR1908 die daar al sinds jaar & dag staat?Dat kan ook natuurlijk.
ja gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je wilde toch op City gaan inzetten?
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
Hoi.
Is Typisch weer een randdebiel aan het uithangen?
Stuur hem maar mijn kant op, ik doe de rest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Misschien kan jij hem even anaal vernederen zodat hij in dimt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Misschien kan jij hem even anaal vernederen zodat hij in dimt.
Op basis van de TC laatst?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef xcachet het volgende:
Denk dat Etsu Typisch wel zou doen hoor.
oh heb je hem al gezien? irl?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op basis van de TC laatst?
HAHAHAHAH.
Benieuwd als Etsu HMF ontmoet hoe dat gaat verlopenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Echt de kanjer flikker op met je GC geneuzel
Ik zeg alvast RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd als Etsu HMF ontmoet hoe dat gaat verlopen
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd als Etsu HMF ontmoet hoe dat gaat verlopen
Tjackaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wie is knapper Typisch. HMF of Tjacka?
Tjacka.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef xcachet het volgende:
Typisch je was in GRTD wel een aardigere user.
Alsof je je in VBL moet bewijzen. Bang dat men je hier zometeen niet meer mag.
hmf natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
We zijn ook gewone mensen met een mening. Umad?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch lelijk???Wat zijn jullie dan wel niet
![]()
Typisch is niet lelijk
Ik ben miss Gelderland.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch lelijk???Wat zijn jullie dan wel niet
![]()
Typisch is niet lelijk
Je komt uit groningen hé. Dat "gewone" mag je wel weg laten uit je zin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ook gewone mensen met een mening. Umad?
Ik kom niet uit Groningen. Ik woon er enkel. Je punt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je komt uit groningen hé. Dat "gewone" mag je wel weg laten uit je zin.
Dat je niet gewoon bent als je in groningen woont, zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Groningen. Ik woon er enkel. Je punt?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je niet gewoon bent als je in groningen woont, zoals ik al eerder zei.
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ook gewone mensen met een mening. Umad?
Door je eigen gedrag ja. Ook tijdens het posten in GRTD was je hier al aan het zeuren. Ik vind het prima hoor, moet jezelf weten. Maar kom op zeg.quote:
SPREEK EVEN LEKKER VOOR JEZELFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.
Het enige verschil is, dat wij niet gaan huilen
Overigens ben ik ook maar een mens, en ik heb jullie op de TC gezien, en ja ik vind jullie lelijker dan Typisch.... Umad?
1) VBL viel ons eerder aan, al eigenlijk vanaf het moment dat Tjacka mod werd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.
Het enige verschil is, dat wij niet gaan huilen
Overigens ben ik ook maar een mens, en ik heb jullie op de TC gezien, en ja ik vind jullie lelijker dan Typisch.... Umad?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door je eigen gedrag ja. Ook tijdens het posten in GRTD was je hier al aan het zeuren. Ik vind het prima hoor, moet jezelf weten. Maar kom op zeg.
Ik heb jullie wel op de TC gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) VBL viel ons eerder aan, al eigenlijk vanaf het moment dat Tjacka mod werd.
2) Echt wel.
3) Nee, dat heb je niet.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:13 schreef Elan het volgende:
Etsu post dat filmpje nog eens van je crib?
Nee, heb je niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel op de TC gezienDie link kreeg ik netje van Muto. Overigens hebben veel van deze sc jullie gezien. Dus ja wij kunnen daar prima over oordelen
Ik sta op de foto met xcachetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
Ik sta zelfs op de foto met Rafael vd Vaart toen hij nog bij Ajax speelde.
OEHEHHAHEHEHALALA NU ZIJN JULLIE JALOERS.
Niet dan? En wat mij betreft kan iedereen op FOK! evenwaardig de tering genieten in mijn optiek.quote:
en dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook joden worden volwassen, vandaar nog even geduld
volgens mij hebben wij het niet over hetzelfdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? En wat mij betreft kan iedereen op FOK! evenwaardig de tering genieten in mijn optiek.
Behalve GGMM dan.
HMF
gekkerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? En wat mij betreft kan iedereen op FOK! evenwaardig de tering genieten in mijn optiek.
Behalve GGMM dan.
HMF
hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
c_a jij bent arrogant als ik weet niet wat he
Dan kunnen we ongepaste, smakeloze seksistische grappen maken zonder dat we het verwijt krijgen dat we een pedo zijn.quote:
Ze post in VBL, zegt genoeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
Altijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
c_a heeft mijn back
#FeyenoordHooligans
c_a heeft een bubbelbad in haar tuin logisch dat je dan arrogant word.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
Klopt, maar dat is meer omdat ze in VBL post. Buiten VBL valt ze mee, tot zover ik d'r posts ken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
nou nee
maar zij vindt zichzelf wel echt heel wat
DM maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb er zelfs nog een screenshot van
Ziekelijke stalkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb er zelfs nog een screenshot van
zie je mij arrogant zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
c_a heeft een bubbelbad in haar tuin logisch dat je dan arrogant word.
ze is dan ook getrouwd met Villaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
nou nee
maar zij vindt zichzelf wel echt heel wat
Nee, maar waar heb jij nou in godsvredesnaam een reden voor om arrogant te zijn?quote:
Tuurlijk, kan een goede en een slechte eigenschap zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij heb dat niet eens je hebt niet eens een eigen huis
Daar hoef je geen eigen huis voor te hebben. Logisch dat ik nog niet op mijn 17e een eigen heb heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks bereikt in je leven dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar hoef je geen eigen huis voor te hebben. Logisch dat ik nog niet op mijn 17e een eigen heb heb.
En, al erop gesopt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb hem ook alleen maar gekregen, neuzenlover
Neuzenloverquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb hem ook alleen maar gekregen, neuzenlover
Nee ik zeg toch, ik sop niet op lelijke fokkersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
En, al erop gesopt?
Ik wacht nog steeds op je DM. Als ik die niet heb, lul je uit je nek en ben je vanaf nu een troll in mijn ogen.
Een troll C_A, je bent een troll!!1!!11 Hoor je dat een troll!!!1!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
En, al erop gesopt?
Ik wacht nog steeds op je DM. Als ik die niet heb, lul je uit je nek en ben je vanaf nu een troll in mijn ogen.
ik heb Tjackaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar waar heb jij nou in godsvredesnaam een reden voor om arrogant te zijn?
Dan moet je wel íéts hebben.
Ik ben mooi, dus je moet wel gesopt hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch, ik sop niet op lelijke fokkers
moeten we goftedomme effe langs klaaswaal komen met de jetpack?!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuzenlover![]()
Ga lekker op de pik van kapiteintje zitten enorme slijmbal dat je er bent.
moest hardop lachenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een troll C_A, je bent een troll!!1!!11 Hoor je dat een troll!!!1!
Mijn god
Nee waarom zou ik?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuzenlover![]()
Je zal maar in Klaaswaal wonenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
moeten we goftedomme effe langs klaaswaal komen met de jetpack?!
Wat is er in Klaaswaal te doen dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
moeten we goftedomme effe langs klaaswaal komen met de jetpack?!
flikker gewoon op niemand mag je dus kanjer een eind op met je kut bakkesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuzenlover![]()
Etsu trollde jou keihardquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Snappen jullie nu dat Etsu godvergeten irritant is?
Stijntje toch, lieverd, ben je nog steeds niet over je gebroken hart heen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag je wel, maar ik hou niet van jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mij mag je toch wel C_A? Ik ben godverdomme een Ajacied.
Ik weet niet of ik nu verdrietig moet zijn of teleurgesteld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag je wel, maar ik hou niet van je
Ik vind het alleen interessant dat ze naar onze sc komen en daarvan screenshots maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/11935
Ze post alleen maar in VBL SC.
Een omgeving volop met puberale jongens, snap ik wel waarom ze arrogant doet.
Geen zorgen cac en sof, we redden ons wel hieruit.
zou wat zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag je wel, maar ik hou niet van je
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
True story.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het alleen interessant dat ze naar onze sc komen en daarvan screenshots maken.
Als je ons echt lelijk vindt, waarom zou je dat dan doen?
Ik doe rustig. Ze vragen wat aan me en ik geef eerlijk antwoord. Moet ik gaan liegen dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig tegen die mensen joh met je arrogante gedoe gelijk Miranda.
c_a is slim a mattiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Fijn, komen ze allemaal hierheen zeker
en bier, of mogen we dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:23 schreef xcachet het volgende:
Komen jullie morgen naar onze SC?
Feestje om 21:00
neem je zwembroek mee
Gelukkig niet. Maar zover ik kan oordelen, geef ik Stijn gelijkquote:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
en bier, of mogen we dat niet zeggen?
Of je wilt gewoon aan zijn pikkie zuigen, daarom doe je het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Maar zover ik kan oordelen, geef ik Stijn gelijk
En zo snel geef ik een ajacied niet gelijk
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of je wilt gewoon aan zijn pikkie zuigen, daarom doe je het.
En ik kan het weten.
Jij mag nog geeneens bier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
dat regelen wij wel
je vraagt niet aan je gasten om bier mee te nemen
[..]
En ik kan het weten.
[..]
En ik kan het weten.
Jij zuigt wel vaker aan zijn pikkie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik kan het weten.
quote:
quote:
quote:
Jep.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zuigt wel vaker aan zijn pikkie?
quote:
Mocht hij willen, ik doe geen ajaciedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik kan het weten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
Etsu is echt een harde baas ik zou geen ruzie met hem willen.
ja voor je t weer neukt ie je in je reetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
elan spreek je jhali nog wel eens?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
Lekker toch? Ben as zaterdag weer in R'dam, dus kan wel ff bij je langskomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja voor je t weer neukt ie je in je reet
Pedofiel en homofiel tegelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorgaans wel als je aan piemels zuigtOf bi
Ah, een ervarings deskundige hoor ik alquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorgaans wel als je aan piemels zuigtOf bi
Inderdaad, hij gaf het namelijk gewoon toequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah, een ervarings deskundige hoor ik al
Jhaliquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
elan spreek je jhali nog wel eens?
huhquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jhali
Wat is er met haar gebeurd eigenlijk
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Typisch het volgende:
ik word hier een beetje verdrietig van
ik ga wat anders doen
doag
Ze is vermoord door Etsuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jhali
Wat is er met haar gebeurd eigenlijk
Nee ik ging haar stiekem hosselen via dm maar toen ging jij opeens moeilijk doen omdat ze te jong was of zo en daarna deed ze kut tegen mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
huh
jij bent toch verliefd op haar?
:s
nee niet te jongquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik ging haar stiekem hosselen via dm maar toen ging jij opeens moeilijk doen omdat ze te jong was of zo en daarna deed ze kut tegen me
dat was ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik ging haar stiekem hosselen via dm maar toen ging jij opeens moeilijk doen omdat ze te jong was of zo en daarna deed ze kut tegen me
geen dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |