okquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Ik vind jullie allemaal maar zozo. Behalve een paar.
Lekker hoor. Die turkse?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Nee, met de vriendin van m'n broer naar bed geweest.
Dat mag ik nog niet zeggen, de verhaallijn wordt over 3000 afleveringen gerekt. Wil het einde niet spoileren.quote:
Al gekocht inmiddels.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik dat weer onthouden had he... Fuck mijn detailkennis over nutteloze dingen
Maar wel progressie aan het boeken, of nog altijd niks concreets?
Als leraar wel toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik heb een 'hboberoep' en verdien echt niet veel
Onderwijs is wel tof.quote:
Wat een cliffhangerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen, de verhaallijn wordt over 3000 afleveringen gerekt. Wil het einde niet spoileren.
Mijn ex verdiende in die functie met 2 jaar ervaring slechts 2400 euro...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat ik netto verdien dan? Leerkracht basisonderwijs, hbo dus.
Wat vind jij veel dan?quote:
Ik zou ook niks anders willen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Onderwijs is wel tof.
Al snap ik niet waarom kleuterjuf perse hbo moet zijn GGMM doet dat vrijwillig hier.
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als onderwijzer kan je iig 8 weken per jaar op vakantie naar Japan.
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind jij veel dan?
[..]
Ik zou ook niks anders willen.
En ben geen kleuterjufEn waar is GGMM eigenlijk?
Geen idee maar wat is weinig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind jij veel dan?
[..]
Ik zou ook niks anders willen.
En ben geen kleuterjufEn waar is GGMM eigenlijk?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een piloot.
Bijkomend voordeel is dat je dan Xcachet niet zo vaak hoeft te zien.
Ja da's waar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Leerkracht basisonderwijs geeft je wel een goed startersloon. Daarna blijft het wat hangen alleen.
GODVERDOMME HOU ME TEGEN LR.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.
quote:
Alleen in schoolvakanties.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als onderwijzer kan je iig 8 weken per jaar op vakantie naar Japan.
Ik denk dat je met deze post je afscheid alweer aankondigt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.
Zal de pubertijd wel zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.
Hij is de laatste dagen al 11 keer van UI veranderd
Persoonlijkheidsstoornis. Komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.
Hij is de laatste dagen al 11 keer van UI veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |