SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Kapiteintje
Saind
Insomnia_
Muto
JanCees
#neverforget
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2014 20:15:29 ]
Nee ik was druk enzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je FOK! had afgezworen.![]()
Druk met het vinden van een huis?
Klopt, je bent al een fortuin kwijt als je het huis eindelijk hebt en dan moet je nog allemaal shit halenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik was druk enzo
Druk met het kopen van het huis. Komt gvd veel bij kijken joh.
Ik vind jou meer een piloot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
mwa kansen zijn net zo groot elan
alleem salaris minder
maar misschien maak ik dat wel weer goed...
Hoeveel denk jij dat ik netto verdien dan? Leerkracht basisonderwijs, hbo dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
mwa kansen zijn net zo groot elan
alleem salaris minder
maar misschien maak ik dat wel weer goed...
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een piloot.
Bijkomend voordeel is dat je dan Xcachet niet zo vaak hoeft te zien.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat ik netto verdien dan? Leerkracht basisonderwijs, hbo dus.
2250quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is dat ik er de puf niet voor heb maar anders had ik een quote van Ajacied422 gezocht.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Ik vind jullie allemaal maar zozo. Behalve een paar.
nee daar ben ik te scheel voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook, al hoop ik dat dat meevalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, je bent al een fortuin kwijt als je het huis eindelijk hebt en dan moet je nog allemaal shit halen
Noem gerust namen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Nee, met de vriendin van m'n broer naar bed geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo Jef
Nog coke gesnoven laatste tijd?
Ons kent onsquote:
Dat ik dat weer onthouden had he... Fuck mijn detailkennis over nutteloze dingenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik was druk enzo
Druk met het kopen van het huis. Komt gvd veel bij kijken joh.
okquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Lekker hoor. Die turkse?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Nee, met de vriendin van m'n broer naar bed geweest.
Dat mag ik nog niet zeggen, de verhaallijn wordt over 3000 afleveringen gerekt. Wil het einde niet spoileren.quote:
Al gekocht inmiddels.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik dat weer onthouden had he... Fuck mijn detailkennis over nutteloze dingen
Maar wel progressie aan het boeken, of nog altijd niks concreets?
Als leraar wel toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik heb een 'hboberoep' en verdien echt niet veel
Onderwijs is wel tof.quote:
Wat een cliffhangerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen, de verhaallijn wordt over 3000 afleveringen gerekt. Wil het einde niet spoileren.
Mijn ex verdiende in die functie met 2 jaar ervaring slechts 2400 euro...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind jij veel dan?quote:
Ik zou ook niks anders willen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Onderwijs is wel tof.
Al snap ik niet waarom kleuterjuf perse hbo moet zijn GGMM doet dat vrijwillig hier.
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als onderwijzer kan je iig 8 weken per jaar op vakantie naar Japan.
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind jij veel dan?
[..]
Ik zou ook niks anders willen.
En ben geen kleuterjufEn waar is GGMM eigenlijk?
Geen idee maar wat is weinig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind jij veel dan?
[..]
Ik zou ook niks anders willen.
En ben geen kleuterjufEn waar is GGMM eigenlijk?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja da's waar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Leerkracht basisonderwijs geeft je wel een goed startersloon. Daarna blijft het wat hangen alleen.
GODVERDOMME HOU ME TEGEN LR.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.
quote:
Alleen in schoolvakanties.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als onderwijzer kan je iig 8 weken per jaar op vakantie naar Japan.
Ik denk dat je met deze post je afscheid alweer aankondigt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Als het daar net zo stinkt als de gemiddelde Japanner in Nederland dan heb ik daar totaal geen behoefte aan.
Zal de pubertijd wel zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.
Hij is de laatste dagen al 11 keer van UI veranderd
Persoonlijkheidsstoornis. Komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Bezig met zijn creatieve kant waarschijnlijk.
Hij is de laatste dagen al 11 keer van UI veranderd
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GODVERDOMME HOU ME TEGEN LR.
quote:
Dat is in aflevering 195 al gebeurd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zal die Jef eens djoeken. Kijken wat voor verhaallijn dat zal opleveren.
Wat een randdebiel.
Dan zie je een keer een snelkookpan stadion van binnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga zondag ook naar Ajax v AZ, heuj.
Dat jij daar over begintquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Inmiddels ook al inwonende of moet er nog veel gebeuren? Verwarmde dekentjes installeren en dergelijke.
Ik ben al 2x eerder geweest, droplul.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zie je een keer een snelkookpan stadion van binnen.
Proficiat.
M'n vriendin werd in de onsen echt raar aangekeken met dr kale doosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ik wel een trimmer ofzo meenemen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hebben heel veel haar op de punani, toch?
jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ik wel een trimmer ofzo meenemen.
Gigiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef eight het volgende:
Wie is trouwens dat blondje op de 2e rij, 3de foto van links in de OP?
Deborahquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef eight het volgende:
Met De Toppers en de EO jongerendag zeker hahahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al 2x eerder geweest, droplul.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat jij daar over begint
Vandaag is mijn 'body-gedeelte' stuk gegaan'Feet-gedeelte' doet het nog wel.
Moet nog een paar maandjes wachten, dus nog even lekker sparenLeuk vooruitzicht wel.
Dat bleek in aflevering 1057 mijn dochter te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef eight het volgende:
AZ v Ajax in de Cruijff Schaal en Ajax v RKCquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Met De Toppers en de EO jongerendag zeker hahahaha
wat is dit voor enorme aidsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef JefAlberts het volgende:
[..]
Dat bleek in aflevering 1057 mijn dochter te zijn.
Totdat in aflevering 1927 uitkwam dat dat toch niet waar is.
Nee, jaren dertig woning. Goed onderhouden, vrijstaand, gigatuin voor evt. mini Jojoortjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is het feet-gedeelte natuurlijk wel het belangrijkste. Maar is het dan nieuwbouw, of?
Leuk stukje toneel van je weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zal die Jef eens djoeken. Kijken wat voor verhaallijn dat zal opleveren.
Wat een randdebiel.
Misschien komt dat door je 1.000 posts waarin je verklaarde de Olympische spelen te haten en er niks mee te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word kapot gemaakt vanwege die ene keer dat ik schaatsen keek.
Ik kom bijna niet meer geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien komt dat door je 1.000 posts waarin je verklaarde de Olympische spelen te haten en er niks mee te maken willen hebben.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, jaren dertig woning. Goed onderhouden, vrijstaand, gigatuin voor evt. mini Jojoortjes.
Perfect
bijna?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom bijna niet meer geloofwaardig over.
Ik dacht dat Mikey daar naar kijkt.quote:
Ik ben daar moderator.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet nog even trollen in OS eigenlijk.
Je bent net een olifant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdEn gecondoleerd met je dekentje. Dat wordt weer uren in de rij voor Twente staan
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, jaren dertig woning. Goed onderhouden, vrijstaand, gigatuin voor evt. mini Jojoortjes.
Perfect
Hou nou op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
bijna?Je doet dagelijks wel iets hypocriets.
Een hele slechte moderator ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar moderator.
Pics van je tieten.
Hallo GGMM. Hoe is het? Lang niet gezien. Enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar moderator.
Pics van je tieten.
Is er al een meneer Jojoortje dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Perfect
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mikey daar naar kijkt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was die Maxime weer ouderwets eng bezig he gister.
Als die de stront over zich heen krijgt dan hoop ik ook voor alles,
Maar dat zou wel niet, Iedereen is een tijdje boos omdat ze Vincent heeft verzwegen en thats it.
Terwijl die vrouw is zo eng, Zo als ze bij Nina doet en bij Ludo op de bank zit met die wijn.
rilling lopen me over de rug van die enge vrouw.
Jij schat je kansen in bij een vrouwelijke jood?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er al een meneer Jojoortje dan?
Erg he. Ik kan wel doen alsof ik het niet meer herinner maar dat is ook zo nutteloosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent net een olifant.
Never again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |