Jij bent de grootste gek van dit forumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
Ik lach me dood om al die gekken in OWS en KLB
Expres verkregen. De drang werd hem te groot.quote:
Muto is wel een mede Feyenoorder van je als dat voldoet voor VBLquote:
Officieel. Tegen mijn schoonmoeder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een officieel of speciaalbord? Ik speel ook nog altijd hardcore Wordfeud tegen mijn oma en moeder.
Wat een sukkelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Expres verkregen. De drang werd hem te groot.
Die ook een ban joh? Hoe kan dat nou, die post alleen maar standaard dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Expres verkregen. De drang werd hem te groot.
[..]
Muto is wel een mede Feyenoorder van je als dat voldoet voor VBL
Kennelijk sherlocken FA's op "Addblocker" en bannen iedereen die het gebruik ervan openlijk toegeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die ook een ban joh? Hoe kan dat nou, die post alleen maar standaard dingen.
Nee. Meteroseksueel. Is iets compleet anders.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
Kapiteintje is toch homo? Mocht het niet zo zijn, ontkracht dit bericht dan even kapo.
Wanneer neem jij weer eens een ander account?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal show heeft allang een andere account.
Hij en hmf rukken elkaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
Kapiteintje is toch homo? Mocht het niet zo zijn, ontkracht dit bericht dan even kapo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk sherlocken FA's op "Addblocker" en bannen iedereen die het gebruik ervan openlijk toegeven.
TR gemacht vanwege addblocker en bannen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk sherlocken FA's op "Addblocker" en bannen iedereen die het gebruik ervan openlijk toegeven.
Je moeder kreeg voortkomend uit mijn piemel een miskraam en jij was het resultaatquote:
Als de tijd rijp isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer neem jij weer eens een ander account?
Mijn pa is dood klootzak..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder kreeg voortkomend uit mijn piemel een miskraam en jij was het resultaat
(Geintje hoor, Mike.)
Het is dat je erbij zegt dat het een grap was. Ik dacht even dat je echt Mikey zijn vader wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder kreeg voortkomend uit mijn piemel een miskraam en jij was het resultaat
(Geintje hoor, Mike.)
quote:
Daar is meer voor nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de tijd rijp is
Dan neem ik ook een Lion King ui zodat we vrienden kunnen worden.
wat is hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
Gvd ik wil iets kopen van HMF in V&A maar durf niet...
Ik heb niets te koop in V&A.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
Gvd ik wil iets kopen van HMF in V&A maar durf niet...
Meestertrollquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik begin mij steeds meer te verbazen over de Hmf verering![]()
Onbegrijpelijk vind ik het
oke ga doodquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik maak me zorgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAA KRAMER JANKT IK-KOMMMMMMMMMMM
Niet cool man... Dikke.quote:
Zojuist de post op gegaan.quote:
Incest, wederom een TRquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zojuist de post op gegaan.
Ik had hem overigens eerder rectaal ingebracht bij mijn broer, dan dat ik hem verkocht had aan jou.
Zo rol ik
elan heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zojuist de post op gegaan.
Ik had hem overigens eerder rectaal ingebracht bij mijn broer, dan dat ik hem verkocht had aan jou.
Zo rol ik
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
elan heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik
Dan heeft hij zeker ook een Verthongenkapsel?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
elan heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik
geen ideequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft hij zeker ook een Verthongenkapsel?
gaaayquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dat is heel normaal in zo'n refodorp op een gristelijke school.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dan plegen ouders ook incest bij het opmeten van de temperatuur van een kind. Laat HMF gewoon de relatie hebben met zijn broer die hijzelf wil.quote:
Je bent gewoon jaloers op zijn kennis. Jij dacht zeker meer kennis dan hem te hebben, mooi niet dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Mansjester het volgende:
Hoi LRquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan plegen ouders ook incest bij het opmeten van de temperatuur van een kind. Laat HMF gewoon de relatie hebben met zijn broer die hijzelf wil.
Bergsma lijkt net een buitenlander als je dat topic doorleest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb genoten van OWS-reacties op mijn persoon.
Ik ga nu weer aan het werk. Lekker zuur al die figuren
Erg stoer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Erg stoer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
Ik heb HMF zijn vriendin gedist meteen stil badum tsss
Tja... het is maar waar je lol vandaan moet halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Grote jongen hoor. Jij zal vast lekker slapen vannachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb hard gelachen om die mensen die zo boos doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De moderators hebben zuurkool geschluckt.
Ach, kijk eens wie er ook stoer meedoetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De moderators hebben zuurkool geschluckt.
Zegmaar wat LR en Tyron in jouw aars doen met hun vingers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, kijk eens wie er ook stoer meedoet
Logisch, dan kom je namelijk over als een klapjostie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zoek nooit schreeuwerig naar erkenning als ik succesvol troll
Josti is zonder 'e'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, dan kom je namelijk over als een klapjostie.
Man man man, je bent echt zuur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, kijk eens wie er ook stoer meedoet
Wat heb jij als meestertroll toch verrassend weinig variatie in je repertoire. Zeker gezien je er helemaal niemand mee hebtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegmaar wat LR en Tyron in jouw aars doen met hun vingers.
Doet dat geen pijn?
Nee hoor, anders had ie DP wel een ban gegevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man man man, je bent echt zuur.
Als GGMM ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegmaar wat LR en Tyron in jouw aars doen met hun vingers.
Doet dat geen pijn?
Totaal niet, maar dat lijkt je standaard reactie een beetje te worden als mensen HMF niet grappig vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man man man, je bent echt zuur.
HMFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
Sjaak is online
Tijd om dag te zeggen.
Als je wil lachen, even de afgelopen 2 10km topics teruglezen in OWS en een enorm flauw KLB-topic.quote:
VBL SC kan ook. Immers recyclede je hier de daar best gemaakte grappenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je wil lachen, even de afgelopen 2 10km topics teruglezen in OWS en een enorm flauw KLB-topic.
DAG ALLEMAAL. IK BEN WERREKUH VOOR ME CHELD
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:30 schreef Doublepain het volgende:
Typisch Nederlands weer
Het is zo'n lieve jonge, doet zijn best etc etc
Gewoon nooit meer laten schaatsen met zijn arrogantie
in turkije kunnen ze niet eens schaatsen gastquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:30 schreef Doublepain het volgende:
Typisch Nederlands weer
Het is zo'n lieve jonge, doet zijn best etc etc
Gewoon nooit meer laten schaatsen met zijn arrogantie
?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
in turkije kunnen ze niet eens schaatsen gast
Ik zou deze zin omdraaien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij geen allochtoon bent zou ik me echt ten zeerste verbazen.
Ok uhquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verbazen zeerste ten echt me ik zou bent allochtoon geen jij als.
Bedankt voor het maken van dit inkoppertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verbazen zeerste ten echt me ik zou bent allochtoon geen jij als.
Heb wel een afkomst maar ben geen allochtoon en zeker geen turk of mocro.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij geen allochtoon bent zou ik me echt ten zeerste verbazen.
Ga je vingers in m'n aars steken joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van dit inkoppertje.
Joh, echt.quote:
Basacikoglu is van zowel Turkse als Marokkaanse afkomst. Dat je het weet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb wel een afkomst maar ben geen allochtoon en zeker geen turk of mocro.
Dat zal ondertussen wel passen ja. Er wordt zoveel gelikt dat het hoofd en de tong steeds dieper moeten voor wat resten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je vingers in m'n aars steken joh.
[..]
Joh, echt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb wel een afkomst maar ben geen allochtoon en zeker geen turk of mocro.
Ik volg hem helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
Thijs Slegers boft toch maar met jullie als volgers.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
Thijs Slegers boft toch maar met jullie als volgers.
[ afbeelding ]
Dikzak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb momenteel koffie en twee chocoladekoekjes.
'qua gewicht' is volledig overbodig in deze post.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom toch niet aan qua gewicht.
Dat kan, ik houd van overbodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
'qua gewicht' is volledig overbodig in deze post.
Dan zul je Doublepain wel heel aardig vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, ik houd van overbodig.
Ik ben niet zo'n fan van personen zoals hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zul je Doublepain wel heel aardig vinden.
Totdat je uitgegroeid bent en dagelijks te veel zit te vreten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, vandaar de twee chocolade koekjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, ik houd van overbodig.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zoek nooit schreeuwerig naar erkenning als ik succesvol troll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Mansjester het volgende:
AlstuRadioheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Het is saai geworden daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Blij dat je hebt besloten over te stappen.
Hey Elan. Lang niet gesproken.quote:
Hoezo saai geworden? Tjacka post daar ook bijna niet meer zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is saai geworden daar.
[..]
Hey Elan. Lang niet gesproken.
Inso is nu ook al een tijdje weg, JanCees heeft een ban en Tjacka is mod af en post nooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo saai geworden? Tjacka post daar ook bijna niet meer zeker
Deze post levert je 3 bonuspunten van Knut op.quote:
Insoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso is nu ook al een tijdje weg, JanCees heeft een ban en Tjacka is mod af en post nooit.
Je kan lekker de tering krijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Post maar lekker in GC stelletje mafklappers en nu opgerot.
Hoe zou jij dat zelf aanpakken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan je lekker de AZ-tokkies provoceren
Heeft Tjacka ook een klapper?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef xcachet het volgende:
AZ toejuichen
om Tjacka een plezier te doen natuurlijk
trutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb grtd uit mijn myat verwijderd
een drastische beslissing
Kom je nu pas achterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
een watte?quote:
[..]
quote:
ja of xquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat die sc echt pure aids is daar.
Mensen die 1
2
3
4
posten
Daarom kom ik mijn kwaliteit als user hier maar weer etaleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die 1
2
3
4
posten
Joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom kom ik mijn kwaliteit als user hier maar weer etaleren.
jijquote:
Precies.quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Ordinair je postaantal opkrikken en daar status aan ontlenen schei toch uit met die onzin.
En nu?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef Typisch het volgende:
ik ben nog slechter in battlefield dan ik dacht
Nope ze woont momenteel bij een vriendin in Amsterdam maar is wel een leuke woning in Rivierenbuurt dus zit daar elk weekend 010'er in 020quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Ga je nog wel eens naar Zeewolde?
GGMM, doe eens niet zo vermoeiend. Typisch heeft het al zwaar genoeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eerst liep je hier weg en nu daar.
Goede samenvatting.
Goh, Stijn loopt weer eens met iemand mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwijder het ook uit mijn myat
Hoezo? Heeft hij problemen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, doe eens niet zo vermoeiend. Typisch heeft het al zwaar genoeg.
Etsu zal ontroostbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwijder het ook uit mijn myat
Hartstikke stoer, dat 020 en 010.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope ze woont momenteel bij een vriendin in Amsterdam maar is wel een leuke woning in Rivierenbuurt dus zit daar elk weekend 010'er in 020.
Nee, dan deze SC:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
En dan zijn de post van Hmf al aangepast door modsquote:
Je hebt wel écht veel voor haar overquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope ze woont momenteel bij een vriendin in Amsterdam maar is wel een leuke woning in Rivierenbuurt dus zit daar elk weekend 010'er in 020.
Ik ben dan ook een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, Stijn loopt weer eens met iemand mee.
Als het je niet zint, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, dan deze SC:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan zijn de post van Hmf al aangepast door mods
Flikker jij ook maar op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, dan deze SC:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hoezo dat is toch stoerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, dan deze SC:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
#teamajacied422 #hypocrisievoertdeboventoonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Heeft hij problemen?
Gaat niet goed he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Man City gaat winnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het je niet zint, wat doe je hier dan nog?
Dat is gewoon het netnummer van beide steden enorme debiel dat je er bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke stoer, dat 020 en 010.
[ afbeelding ]
Tja dat is de schuld van GGMM die laat zaken altijd enorm escaleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, dan deze SC:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee goh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon het netnummer van beide steden enorme debiel dat je er bent.
als stijn 18 is kom ik echt wel op zijn verjaardag hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat niet goed he.
Stijn, niemand van FOK! zal jij ooit meeten hoogstwaarschijnlijk. Gehaat worden om je mening is niet erg.
Bij deze beloof ik in deze SC vandaag niet meer te postenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het je niet zint, wat doe je hier dan nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier nog met de Olympische spelen kijken Stijn![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik in deze SC vandaag niet meer te postenAlleen vandaag? Wat laf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier nog met de Olympische spelen kijken Stijn
Wat loop je dan te zeiken man.quote:
Doe d'r de groeten van mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ik ga mijn moeder maandag trakteren op een avondje sushi eten.
Ik ben een goede zoon.
Meestal zijn mensen die 010/020 gebruiken niet goed in hun hoofd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken man.
Je haat jegens mij begint een beetje zielige vormen aan te nemen
[..]
010 020quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen die 010/020 gebruiken niet goed in hun hoofd.
Zo'n invloed heb ik niet volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Fijn, komen ze allemaal hierheen zeker
alleen inso denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo'n invloed heb ik niet volgens mij.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gehaat, vind je alleen irritant
denk het welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat het zowel in Rotterdam als Amsterdam een vrij normaal gebruik is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen die 010/020 gebruiken niet goed in hun hoofd.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PARTYYYquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gehaat, vind je alleen irritant
Was dit wat je al die tijd aan het doen was?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PARTYYY
GC / 150.000!!!
Ik heb nog gezond verstand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat het zowel in Rotterdam als Amsterdam een vrij normaal gebruik is.
Maar jij als geboren Leidenaar kan dat toch niet bevatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
150Kquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit wat je al die tijd aan het doen was?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PARTYYY
GC / 150.000!!!
in GCquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Een nieuw dieptepunt zelfs voor Doublepain.
Doe normaal dom varken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Wat voor 'n betekenis heeft die microfoon in je UI?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Vat het prima samenquote:
oh, dacht dat jij dat ook wel leuk vondquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het is in het weekend van Feyenoord - 020Heb wel wat beters te doen dan hoor
Ik heb het nog nooit gevierdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, dacht dat jij dat ook wel leuk vond
verkleedpartij in de jacuzziquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gevierd
Maar ik ben wel in voor een verkleedpartijtje, maar dat kan natuurlijk heel het jaar door, of op een fout feest.
Dat had ik ook toen jij ging aftellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik had het zelf nog geen eens door
M'n liefde voor Nicki moet wel gezonde proporties blijven aannemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet die eerste bewegende van nicki minaj die je gisteren had?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n liefde voor Nicki moet wel gezonde proporties blijven aannemen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [CL] Manchester City v FC Barcelona #1 Wop, wop, wop
GGMM, zou je deze kunnen reeksen.
Ja die was wel leuk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen jij ging aftellen.
Ik ben zo blij dat je er bentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou gaan fietsen maar ik ben te lui.
FML.
He CAquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je er bent
wat is datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:57 schreef Elan het volgende:
Tjacka zullen we naar Non-Stop gaan
Dan kunnen we gelijk Bart ontmoeten
Denk het wel ja.quote:
Ik heb Bart al gemeet volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:57 schreef Elan het volgende:
Tjacka zullen we naar Non-Stop gaan
Dan kunnen we gelijk Bart ontmoeten
moet nog paar weken dan kan ik drie maanden trekkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst werken een paar jaar.
Lijkt me wel een toffe film . Taken was ook goed van Liam Neesonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
[..]
Ik heb Bart al gemeet volgens mij.
Kan je beter nog een poosje doorwerken zodat je gelijk een jaartje sabbatical kan doen togquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet nog paar weken dan kan ik drie maanden trekken
wil in september weer naar schoolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je beter nog een poosje doorwerken zodat je gelijk een jaartje sabbatical kan doen tog.
wat ga je voor opleiding doen danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil in september weer naar school
dan krijg ik niks
Koelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://www.carrieretijger(...)/personeel-en-arbeid
Thanksquote:
Nog niet. Wel huis gekochtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hai.
Lang niet gezien zeg![]()
Ben je al verhuisd?
fulltime twijfel of ik het op mbo niveau ga doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Koel.
Ga je deeltijd doen of weer fulltime naar school?
Tofquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Nog niet. Wel huis gekocht
Hoe is het hier?
Goed, ik ben op vakantie geweest maar ben nu weer terug. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Nog niet. Wel huis gekocht
Hoe is het hier?
ik heb niet zoveel tijd meer voor fokquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent weer zwart en je post weer in VBL.
nja hbo heb je wel meer kansen op een baan toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fulltime twijfel of ik het op mbo niveau ga doen
scheelt mij wel twee jaar
Zomfg oja!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed, ik ben op vakantie geweest maar ben nu weer terug. Dat is wel jammer.
Ja heerlijk joh. Eerst 2 weekjes Japan en toen 4 weken bakken in de zon, iedere dag 31 graden, veel duiken dit dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zomfg oja!!
Kut, ik ben echt lang weggeweest. Ik weet ons gesprek begin december nog wel daar over.
Mooi gehad?
Pics van je naakte piemel in de zee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja heerlijk joh. Eerst 2 weekjes Japan en toen 4 weken bakken in de zon, iedere dag 31 graden, veel duiken dit dat.
Ik wil wel wat foto's posten maar daar heb ik de rest al teveel mee lopen vervelen dus ik zal je sparen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pics van je naakte piemel in de zee.
Die heb ik helaas niet, maar wel van een "zeeslang".quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pics van je naakte piemel in de zee.
Hoi Dp.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet, maar wel van een "zeeslang".
Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |