Nee hoor, anders had ie DP wel een ban gegevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man man man, je bent echt zuur.
Als GGMM ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegmaar wat LR en Tyron in jouw aars doen met hun vingers.
Doet dat geen pijn?
Totaal niet, maar dat lijkt je standaard reactie een beetje te worden als mensen HMF niet grappig vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man man man, je bent echt zuur.
HMFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
Sjaak is online
Tijd om dag te zeggen.
Als je wil lachen, even de afgelopen 2 10km topics teruglezen in OWS en een enorm flauw KLB-topic.quote:
VBL SC kan ook. Immers recyclede je hier de daar best gemaakte grappenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je wil lachen, even de afgelopen 2 10km topics teruglezen in OWS en een enorm flauw KLB-topic.
DAG ALLEMAAL. IK BEN WERREKUH VOOR ME CHELD
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:30 schreef Doublepain het volgende:
Typisch Nederlands weer
Het is zo'n lieve jonge, doet zijn best etc etc
Gewoon nooit meer laten schaatsen met zijn arrogantie
in turkije kunnen ze niet eens schaatsen gastquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:30 schreef Doublepain het volgende:
Typisch Nederlands weer
Het is zo'n lieve jonge, doet zijn best etc etc
Gewoon nooit meer laten schaatsen met zijn arrogantie
?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
in turkije kunnen ze niet eens schaatsen gast
Ik zou deze zin omdraaien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij geen allochtoon bent zou ik me echt ten zeerste verbazen.
Ok uhquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verbazen zeerste ten echt me ik zou bent allochtoon geen jij als.
Bedankt voor het maken van dit inkoppertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verbazen zeerste ten echt me ik zou bent allochtoon geen jij als.
Heb wel een afkomst maar ben geen allochtoon en zeker geen turk of mocro.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij geen allochtoon bent zou ik me echt ten zeerste verbazen.
Ga je vingers in m'n aars steken joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van dit inkoppertje.
Joh, echt.quote:
Basacikoglu is van zowel Turkse als Marokkaanse afkomst. Dat je het weet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb wel een afkomst maar ben geen allochtoon en zeker geen turk of mocro.
Dat zal ondertussen wel passen ja. Er wordt zoveel gelikt dat het hoofd en de tong steeds dieper moeten voor wat resten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je vingers in m'n aars steken joh.
[..]
Joh, echt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb wel een afkomst maar ben geen allochtoon en zeker geen turk of mocro.
Ik volg hem helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
Thijs Slegers boft toch maar met jullie als volgers.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
Thijs Slegers boft toch maar met jullie als volgers.
[ afbeelding ]
Dikzak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb momenteel koffie en twee chocoladekoekjes.
'qua gewicht' is volledig overbodig in deze post.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom toch niet aan qua gewicht.
Dat kan, ik houd van overbodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
'qua gewicht' is volledig overbodig in deze post.
Dan zul je Doublepain wel heel aardig vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, ik houd van overbodig.
Ik ben niet zo'n fan van personen zoals hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zul je Doublepain wel heel aardig vinden.
Totdat je uitgegroeid bent en dagelijks te veel zit te vreten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, vandaar de twee chocolade koekjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, ik houd van overbodig.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zoek nooit schreeuwerig naar erkenning als ik succesvol troll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Mansjester het volgende:
AlstuRadioheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Het is saai geworden daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Blij dat je hebt besloten over te stappen.
Hey Elan. Lang niet gesproken.quote:
Hoezo saai geworden? Tjacka post daar ook bijna niet meer zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is saai geworden daar.
[..]
Hey Elan. Lang niet gesproken.
Inso is nu ook al een tijdje weg, JanCees heeft een ban en Tjacka is mod af en post nooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo saai geworden? Tjacka post daar ook bijna niet meer zeker
Deze post levert je 3 bonuspunten van Knut op.quote:
Insoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso is nu ook al een tijdje weg, JanCees heeft een ban en Tjacka is mod af en post nooit.
Je kan lekker de tering krijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Post maar lekker in GC stelletje mafklappers en nu opgerot.
Hoe zou jij dat zelf aanpakken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan je lekker de AZ-tokkies provoceren
Heeft Tjacka ook een klapper?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef xcachet het volgende:
AZ toejuichen
om Tjacka een plezier te doen natuurlijk
trutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb grtd uit mijn myat verwijderd
een drastische beslissing
Kom je nu pas achterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |