Dat is heel normaal in zo'n refodorp op een gristelijke school.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft hij zeker ook een Verthongenkapsel?
Dan plegen ouders ook incest bij het opmeten van de temperatuur van een kind. Laat HMF gewoon de relatie hebben met zijn broer die hijzelf wil.quote:
Je bent gewoon jaloers op zijn kennis. Jij dacht zeker meer kennis dan hem te hebben, mooi niet dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik begin mij steeds meer te verbazen over de Hmf verering![]()
Onbegrijpelijk vind ik het
Hoi LRquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan plegen ouders ook incest bij het opmeten van de temperatuur van een kind. Laat HMF gewoon de relatie hebben met zijn broer die hijzelf wil.
Bergsma lijkt net een buitenlander als je dat topic doorleest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb genoten van OWS-reacties op mijn persoon.
Ik ga nu weer aan het werk. Lekker zuur al die figuren
Erg stoer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Erg stoer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
Ik heb HMF zijn vriendin gedist meteen stil badum tsss
Tja... het is maar waar je lol vandaan moet halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Grote jongen hoor. Jij zal vast lekker slapen vannachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb hard gelachen om die mensen die zo boos doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De moderators hebben zuurkool geschluckt.
Ach, kijk eens wie er ook stoer meedoetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De moderators hebben zuurkool geschluckt.
Zegmaar wat LR en Tyron in jouw aars doen met hun vingers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, kijk eens wie er ook stoer meedoet
Logisch, dan kom je namelijk over als een klapjostie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zoek nooit schreeuwerig naar erkenning als ik succesvol troll
Josti is zonder 'e'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, dan kom je namelijk over als een klapjostie.
Man man man, je bent echt zuur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, kijk eens wie er ook stoer meedoet
Wat heb jij als meestertroll toch verrassend weinig variatie in je repertoire. Zeker gezien je er helemaal niemand mee hebtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegmaar wat LR en Tyron in jouw aars doen met hun vingers.
Doet dat geen pijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |