Mijn pa is dood klootzak..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder kreeg voortkomend uit mijn piemel een miskraam en jij was het resultaat
(Geintje hoor, Mike.)
Het is dat je erbij zegt dat het een grap was. Ik dacht even dat je echt Mikey zijn vader wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder kreeg voortkomend uit mijn piemel een miskraam en jij was het resultaat
(Geintje hoor, Mike.)
quote:
Daar is meer voor nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de tijd rijp is
Dan neem ik ook een Lion King ui zodat we vrienden kunnen worden.
wat is hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
Gvd ik wil iets kopen van HMF in V&A maar durf niet...
Ik heb niets te koop in V&A.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
Gvd ik wil iets kopen van HMF in V&A maar durf niet...
Meestertrollquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik begin mij steeds meer te verbazen over de Hmf verering![]()
Onbegrijpelijk vind ik het
oke ga doodquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik begin mij steeds meer te verbazen over de Hmf verering![]()
Onbegrijpelijk vind ik het
Ik maak me zorgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAA KRAMER JANKT IK-KOMMMMMMMMMMM
Niet cool man... Dikke.quote:
Zojuist de post op gegaan.quote:
Incest, wederom een TRquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zojuist de post op gegaan.
Ik had hem overigens eerder rectaal ingebracht bij mijn broer, dan dat ik hem verkocht had aan jou.
Zo rol ik
elan heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zojuist de post op gegaan.
Ik had hem overigens eerder rectaal ingebracht bij mijn broer, dan dat ik hem verkocht had aan jou.
Zo rol ik
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
elan heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik
Dan heeft hij zeker ook een Verthongenkapsel?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
elan heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik
geen ideequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft hij zeker ook een Verthongenkapsel?
gaaayquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft hij zeker ook een Verthongenkapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |