Jij bent de grootste gek van dit forumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
Ik lach me dood om al die gekken in OWS en KLB
Expres verkregen. De drang werd hem te groot.quote:
Muto is wel een mede Feyenoorder van je als dat voldoet voor VBLquote:
Officieel. Tegen mijn schoonmoeder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een officieel of speciaalbord? Ik speel ook nog altijd hardcore Wordfeud tegen mijn oma en moeder.
Wat een sukkelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Expres verkregen. De drang werd hem te groot.
Die ook een ban joh? Hoe kan dat nou, die post alleen maar standaard dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Expres verkregen. De drang werd hem te groot.
[..]
Muto is wel een mede Feyenoorder van je als dat voldoet voor VBL
Kennelijk sherlocken FA's op "Addblocker" en bannen iedereen die het gebruik ervan openlijk toegeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die ook een ban joh? Hoe kan dat nou, die post alleen maar standaard dingen.
Nee. Meteroseksueel. Is iets compleet anders.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
Kapiteintje is toch homo? Mocht het niet zo zijn, ontkracht dit bericht dan even kapo.
Wanneer neem jij weer eens een ander account?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal show heeft allang een andere account.
Hij en hmf rukken elkaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
Kapiteintje is toch homo? Mocht het niet zo zijn, ontkracht dit bericht dan even kapo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk sherlocken FA's op "Addblocker" en bannen iedereen die het gebruik ervan openlijk toegeven.
TR gemacht vanwege addblocker en bannen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk sherlocken FA's op "Addblocker" en bannen iedereen die het gebruik ervan openlijk toegeven.
Je moeder kreeg voortkomend uit mijn piemel een miskraam en jij was het resultaatquote:
Als de tijd rijp isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer neem jij weer eens een ander account?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |