Is dat dat stukje dat Nederlanders op de schaats naar school of hun werk gaan en dat het een normale vorm van transport is 300 dagen per jaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat stuk in de Washington Post is wel om te huilen. Ze slecht.
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat dat stukje dat Nederlanders op de schaats naar school of hun werk gaan en dat het een normale vorm van transport is 300 dagen per jaar?
watquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat dat stukje dat Nederlanders op de schaats naar school of hun werk gaan en dat het een normale vorm van transport is 300 dagen per jaar?
Nog een beetje ruzie dit datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze fokdag krijgt een 8.5/10
Er was een lach. Er was een traan. We zagen faals. En ook veel ontroerende momenten. Ik zal dit niet snel vergeten.
Bedankt iedereen applausje voor jezelf!!!!
DIe ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het beeld van de VS over Nederland spoort überhaupt niet echt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DIe ja.![]()
Dan ben je echt te dom om te poepen.
Die Bill Reilly faalde toen ook enorm.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het beeld van de VS over Nederland spoort überhaupt niet echt.
O ja, inzake drugsgebruik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Bill Reilly faalde toen ook enorm.
Al ben ik er wel voor om ouderen gewoon dood te maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Bill Reilly faalde toen ook enorm.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al ben ik er wel voor om ouderen gewoon dood te maken.
Oh ja dat was het. Ouderen liepen met een bandje rond omdat ze anders hun leven niet zeker warenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was echt legendarischquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat was het. Ouderen liepen met een bandje rond omdat ze anders hun leven niet zeker waren
Ik wil ook graag even een lans breken voor Drizzt. Iedereen heeft het altijd over GGMM als het over favoriete mod gaat. Maar bij Drizzt kun je gewoon ongestraft een gifje plaatsen van een vrouw in compromitterende pose plaatsen zonder dat daar sancties op volgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze fokdag krijgt een 8.5/10
Er was een lach. Er was een traan. We zagen faals. En ook veel ontroerende momenten. Ik zal dit niet snel vergeten.
Bedankt iedereen applausje voor jezelf!!!!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:00 schreef Typisch het volgende:
zo vanavond CL-voetbal, ongekend veel zin in eigenlijk
Als er ooit een 'sport' is geweest is waar je absoluut een gelijkspel kunt voorkomen dan is het wel darts...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Premier League of Darts. Competitievorm (niet voor de ranking). Invitatietoernooitje, geldcircusje.
Valt bij mij opzich wel mee. Returns zijn leuker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:00 schreef Typisch het volgende:
zo vanavond CL-voetbal, ongekend veel zin in eigenlijk
Maak er maar een tekenibg van met Bergsma goud en Kramer er kwaad naast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ha Kramer heeft geen goud. Heerlijk joh.
Mogen ze dat bij jou ook doen dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar nog nooit een darter zien chokenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als er ooit een 'sport' is geweest is waar je absoluut een gelijkspel kunt voorkomen dan is het wel darts...
Ook over drugs destijds. Terwijl er meer drugscriminaliteit in Amerika plaatsvond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat was het. Ouderen liepen met een bandje rond omdat ze anders hun leven niet zeker waren
Nee, want dat boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maak er maar een tekenibg van met Bergsma goud en Kramer er kwaad naast.
pilletjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar nog nooit een darter zien choken
SMOESJESMAN KRAMER HEEFT TEVEEL LAST VAN ZIJN RUG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huiliehuilie
Echte Feyenoorder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huiliehuilie
Mij wel mooi om te zien dit is een request.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, want dat boeit echt niemand.
Ik bedoel qua regels: best out of 'iets onevens' en je hebt toch nooit een gelijkspel?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huiliehuilie
Ohja Mike gaat je killen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word nooit oud, randdebiel
Tegenwoordig kost dat geldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mij wel mooi om te zien dit is een request.
het is in competitie vorm die premier league, 12 sets volgens mijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoel qua regels: best out of 'iets onevens' en je hebt toch nooit een gelijkspel?
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry.. Ik ben melig. KLB'ertjes worden helemaal para.
Ja maar het is net als voetbal een competitie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoel qua regels: best out of 'iets onevens' en je hebt toch nooit een gelijkspel?
Nee man ze komen wel vooruit hoor. Alleen het schiet niet echt op of zoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef TwenteFC het volgende:
Ze zijn al 24 uur op dezelfde plek met pokemans
Met een officieel of speciaalbord? Ik speel ook nog altijd hardcore Wordfeud tegen mijn oma en moeder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb bij wordfeud een woord voor 162 punten gelegd.
Jij reist zeker ook weleens met het OV?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe spreken jullie leuke meisjes aan bij de bushalte?
hallo Rosalie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |