Reageer niet zo overdreven johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus als je last van je rug hebt mag je geen selfies plaatsen? Wat zijn dit voor constateringen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAA KRAMER JANKT IK-KOMMMMMMMMMMM
Dat klinkt wel aannemelijk ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weten dat je het wellicht niet kan halen werkt ook ontspannenheid op... vier jaar geleden zat hij veel meer gefocused in een cocon
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAA KRAMER JANKT IK-KOMMMMMMMMMMM
Kramer ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef muzas het volgende:
Erben heeft zn pillen ook niet genomen.
Rintje's grootste frustratie is dat ie nooit goud heeft gewonnen. Dat zie je nog steeds...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Rintje Ritsma, dat vind ik pas een arrogante droplul. Erben is tof!
Rintje is gewoon gefrustreerd..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Thomas B. het volgende:
Rintje-logica: ziek worden doe je pas als het uitkomt
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rintje's grootste frustratie is dat ie nooit goud heeft gewonnen. Dat zie je nog steeds...
Nee joh, de Beer uit Lemmerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Rintje Ritsma, dat vind ik pas een arrogante droplul. Erben is tof!
Denken dat ik dit in volledige stress typquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Reageer niet zo overdreven johDenk aan je hart. Ik ben helemaal geen anti Sven user. Ik geef alleen weer wat ik zelf typisch vind.
Overigens de #Olympicselfie is als geheel wel een klacht op zich
En dat terwijl je Bert Maalderink tegenover je hebt. Die haalt bij iedereen het zuur naar boven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind Sven redelijk respectvol over de tijd en kunnen van Jorrit spreken en Jillert doet dat ook wat betreft Sven wel.
Niet van die zure meuk alsin Jeroen Otter die de boel afzeikt.
Eerlijk gezegd vind ik dat juist uiterst onaannemelijk klinken. Voor een topsporter althans.quote:
Ik weet niet wat erger is ;Maalderink of Maaijerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl je Bert Maalderink tegenover je hebt. Die haalt bij iedereen het zuur naar boven.
Je wilde net nog de ruggen van iedereen hier slopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denken dat ik dit in volledige stress typ![]()
Ik heb gewoon grote respect voor Kramer en ik zie dit echt niet als smoes. Hij weet zelf ook dondersgoed dat dit als smoes over kan komen maar zegt het toch.
Hebben we een nieuwe "rel"?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Ah, er is gelukkig weer iets waarover velen moeilijk kunnen doen
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Intellectueel het volgende:
Waar lult die Ritsma over? Zijn persoonlijke record op de 10.000 meter is 13.28,19.![]()
![]()
Reageer dan normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denken dat ik dit in volledige stress typ![]()
Ik heb gewoon grote respect voor Kramer en ik zie dit echt niet als smoes. Hij weet zelf ook dondersgoed dat dit als smoes over kan komen maar zegt het toch.
Wat is het jouwe?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Intellectueel het volgende:
Waar lult die Ritsma over? Zijn persoonlijke record op de 10.000 meter is 13.28,19.![]()
![]()
Dat heb ik niet gezegd. Ik had het over simpele zielen. Dus jij vindt iedereen een simpele ziel?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je wilde net nog de ruggen van iedereen hier slopen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat het door de aanmoedigingen van Heather komt.
http://instagram.com/p/kjWSLUhxdB/
Dat was de tijd dat je van doping een enorme paarse kop kreeg, dat zijn allemaal negatieve bijwerkingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Intellectueel het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Reageer dan normaalIk heb ook respect voor Kramer. Geef alleen weer wat ik opmerkelijk vind (zonder daar gelijk hele negatieve zaken aan te verbinden). Dat jij daar gelijk hele verhalen aan hangt, ligt dan meer aan jou
we hebben al wel wat kampen geloof isquote:
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik had het over simpele zielen. Dus jij vindt iedereen een simpele ziel?
Tsjongejonge
Echt hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:16 schreef Zorro het volgende:
De meest logische verklaring voor het afzeggen van de 1500 meter, de blessure, wordt als meest ongeloofwaardig gezien.
Heather zorgde in het publiek voor extra luchtcirculatie bij de rit van Bergsmaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik snap het nog steeds nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |