Niet dan? En wat mij betreft kan iedereen op FOK! evenwaardig de tering genieten in mijn optiek.quote:
en dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook joden worden volwassen, vandaar nog even geduld
volgens mij hebben wij het niet over hetzelfdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? En wat mij betreft kan iedereen op FOK! evenwaardig de tering genieten in mijn optiek.
Behalve GGMM dan.
HMF
gekkerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? En wat mij betreft kan iedereen op FOK! evenwaardig de tering genieten in mijn optiek.
Behalve GGMM dan.
HMF
hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
c_a jij bent arrogant als ik weet niet wat he
Dan kunnen we ongepaste, smakeloze seksistische grappen maken zonder dat we het verwijt krijgen dat we een pedo zijn.quote:
Ze post in VBL, zegt genoeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
Altijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
c_a heeft mijn back
#FeyenoordHooligans
c_a heeft een bubbelbad in haar tuin logisch dat je dan arrogant word.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
Klopt, maar dat is meer omdat ze in VBL post. Buiten VBL valt ze mee, tot zover ik d'r posts ken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
nou nee
maar zij vindt zichzelf wel echt heel wat
DM maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb er zelfs nog een screenshot van
Ziekelijke stalkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb er zelfs nog een screenshot van
zie je mij arrogant zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
c_a heeft een bubbelbad in haar tuin logisch dat je dan arrogant word.
ze is dan ook getrouwd met Villaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
nou nee
maar zij vindt zichzelf wel echt heel wat
Nee, maar waar heb jij nou in godsvredesnaam een reden voor om arrogant te zijn?quote:
Tuurlijk, kan een goede en een slechte eigenschap zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij heb dat niet eens je hebt niet eens een eigen huis
Daar hoef je geen eigen huis voor te hebben. Logisch dat ik nog niet op mijn 17e een eigen heb heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij heb dat niet eens je hebt niet eens een eigen huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |