Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ook gewone mensen met een mening. Umad?
Door je eigen gedrag ja. Ook tijdens het posten in GRTD was je hier al aan het zeuren. Ik vind het prima hoor, moet jezelf weten. Maar kom op zeg.quote:
SPREEK EVEN LEKKER VOOR JEZELFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.
Het enige verschil is, dat wij niet gaan huilen
Overigens ben ik ook maar een mens, en ik heb jullie op de TC gezien, en ja ik vind jullie lelijker dan Typisch.... Umad?
1) VBL viel ons eerder aan, al eigenlijk vanaf het moment dat Tjacka mod werd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.
Het enige verschil is, dat wij niet gaan huilen
Overigens ben ik ook maar een mens, en ik heb jullie op de TC gezien, en ja ik vind jullie lelijker dan Typisch.... Umad?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door je eigen gedrag ja. Ook tijdens het posten in GRTD was je hier al aan het zeuren. Ik vind het prima hoor, moet jezelf weten. Maar kom op zeg.
Ik heb jullie wel op de TC gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) VBL viel ons eerder aan, al eigenlijk vanaf het moment dat Tjacka mod werd.
2) Echt wel.
3) Nee, dat heb je niet.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:13 schreef Elan het volgende:
Etsu post dat filmpje nog eens van je crib?
Nee, heb je niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel op de TC gezienDie link kreeg ik netje van Muto. Overigens hebben veel van deze sc jullie gezien. Dus ja wij kunnen daar prima over oordelen
Ik sta op de foto met xcachetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
Ik sta zelfs op de foto met Rafael vd Vaart toen hij nog bij Ajax speelde.
OEHEHHAHEHEHALALA NU ZIJN JULLIE JALOERS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |