quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij heb dat niet eens je hebt niet eens een eigen huis
Niks bereikt in je leven dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar hoef je geen eigen huis voor te hebben. Logisch dat ik nog niet op mijn 17e een eigen heb heb.
En, al erop gesopt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb hem ook alleen maar gekregen, neuzenlover
Neuzenloverquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb hem ook alleen maar gekregen, neuzenlover
Nee ik zeg toch, ik sop niet op lelijke fokkersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
En, al erop gesopt?
Ik wacht nog steeds op je DM. Als ik die niet heb, lul je uit je nek en ben je vanaf nu een troll in mijn ogen.
Een troll C_A, je bent een troll!!1!!11 Hoor je dat een troll!!!1!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
En, al erop gesopt?
Ik wacht nog steeds op je DM. Als ik die niet heb, lul je uit je nek en ben je vanaf nu een troll in mijn ogen.
ik heb Tjackaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar waar heb jij nou in godsvredesnaam een reden voor om arrogant te zijn?
Dan moet je wel íéts hebben.
Ik ben mooi, dus je moet wel gesopt hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch, ik sop niet op lelijke fokkers
moeten we goftedomme effe langs klaaswaal komen met de jetpack?!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuzenlover![]()
Ga lekker op de pik van kapiteintje zitten enorme slijmbal dat je er bent.
moest hardop lachenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een troll C_A, je bent een troll!!1!!11 Hoor je dat een troll!!!1!
Mijn god
Nee waarom zou ik?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuzenlover![]()
Je zal maar in Klaaswaal wonenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
moeten we goftedomme effe langs klaaswaal komen met de jetpack?!
Wat is er in Klaaswaal te doen dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
moeten we goftedomme effe langs klaaswaal komen met de jetpack?!
flikker gewoon op niemand mag je dus kanjer een eind op met je kut bakkesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuzenlover![]()
Etsu trollde jou keihardquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Snappen jullie nu dat Etsu godvergeten irritant is?
Stijntje toch, lieverd, ben je nog steeds niet over je gebroken hart heen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Snappen jullie nu dat Etsu godvergeten irritant is?
Ik mag je wel, maar ik hou niet van jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mij mag je toch wel C_A? Ik ben godverdomme een Ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |