Ik was wel van plan om hem mee te nemen met het verhuizen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er al een meneer Jojoortje dan?
Neuh, gewoon interesse.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij schat je kansen in bij een vrouwelijke jood?
Daarom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg he. Ik kan wel doen alsof ik het niet meer herinner maar dat is ook zo nutteloos
Pics.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik maak even een cracker met appelstroop. Omdat het kan.
en te houden nadat alle zware dingen zijn gesjouwd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik was wel van plan om hem mee te nemen met het verhuizen.
ga ik zo doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al kaarten gekocht voor NAC v Ajax
Nee dan laat ik hem weer vrij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en te houden nadat alle zware dingen zijn gesjouwd?
Sterktequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
ik ben mijn ww vergeten van unibet
Dan vraag je een nieuw ww op?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
daleyblind4evahquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
Je wilde toch op City gaan inzetten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
dat is kutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
cachetpijpsletquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
jongens
ik heb een probleem
*signature.quote:
Sig jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*signature.
Of ben je oprecht blij met de FR1908 die daar al sinds jaar & dag staat?Dat kan ook natuurlijk.
ja gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je wilde toch op City gaan inzetten?
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
Hoi.
Is Typisch weer een randdebiel aan het uithangen?
Stuur hem maar mijn kant op, ik doe de rest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Misschien kan jij hem even anaal vernederen zodat hij in dimt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Misschien kan jij hem even anaal vernederen zodat hij in dimt.
Op basis van de TC laatst?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef xcachet het volgende:
Denk dat Etsu Typisch wel zou doen hoor.
oh heb je hem al gezien? irl?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op basis van de TC laatst?
HAHAHAHAH.
Benieuwd als Etsu HMF ontmoet hoe dat gaat verlopenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Echt de kanjer flikker op met je GC geneuzel
Ik zeg alvast RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd als Etsu HMF ontmoet hoe dat gaat verlopen
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd als Etsu HMF ontmoet hoe dat gaat verlopen
Tjackaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wie is knapper Typisch. HMF of Tjacka?
Tjacka.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef xcachet het volgende:
Typisch je was in GRTD wel een aardigere user.
Alsof je je in VBL moet bewijzen. Bang dat men je hier zometeen niet meer mag.
hmf natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
We zijn ook gewone mensen met een mening. Umad?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch lelijk???Wat zijn jullie dan wel niet
![]()
Typisch is niet lelijk
Ik ben miss Gelderland.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch lelijk???Wat zijn jullie dan wel niet
![]()
Typisch is niet lelijk
Je komt uit groningen hé. Dat "gewone" mag je wel weg laten uit je zin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ook gewone mensen met een mening. Umad?
Ik kom niet uit Groningen. Ik woon er enkel. Je punt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je komt uit groningen hé. Dat "gewone" mag je wel weg laten uit je zin.
Dat je niet gewoon bent als je in groningen woont, zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Groningen. Ik woon er enkel. Je punt?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je niet gewoon bent als je in groningen woont, zoals ik al eerder zei.
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ook gewone mensen met een mening. Umad?
Door je eigen gedrag ja. Ook tijdens het posten in GRTD was je hier al aan het zeuren. Ik vind het prima hoor, moet jezelf weten. Maar kom op zeg.quote:
SPREEK EVEN LEKKER VOOR JEZELFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.
Het enige verschil is, dat wij niet gaan huilen
Overigens ben ik ook maar een mens, en ik heb jullie op de TC gezien, en ja ik vind jullie lelijker dan Typisch.... Umad?
1) VBL viel ons eerder aan, al eigenlijk vanaf het moment dat Tjacka mod werd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.
Het enige verschil is, dat wij niet gaan huilen
Overigens ben ik ook maar een mens, en ik heb jullie op de TC gezien, en ja ik vind jullie lelijker dan Typisch.... Umad?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door je eigen gedrag ja. Ook tijdens het posten in GRTD was je hier al aan het zeuren. Ik vind het prima hoor, moet jezelf weten. Maar kom op zeg.
Ik heb jullie wel op de TC gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) VBL viel ons eerder aan, al eigenlijk vanaf het moment dat Tjacka mod werd.
2) Echt wel.
3) Nee, dat heb je niet.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:13 schreef Elan het volgende:
Etsu post dat filmpje nog eens van je crib?
Nee, heb je niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel op de TC gezienDie link kreeg ik netje van Muto. Overigens hebben veel van deze sc jullie gezien. Dus ja wij kunnen daar prima over oordelen
Ik sta op de foto met xcachetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
Ik sta zelfs op de foto met Rafael vd Vaart toen hij nog bij Ajax speelde.
OEHEHHAHEHEHALALA NU ZIJN JULLIE JALOERS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |