Mocht hij willen, ik doe geen ajaciedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of je wilt gewoon aan zijn pikkie zuigen, daarom doe je het.
En ik kan het weten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
Etsu is echt een harde baas ik zou geen ruzie met hem willen.
ja voor je t weer neukt ie je in je reetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
elan spreek je jhali nog wel eens?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
Lekker toch? Ben as zaterdag weer in R'dam, dus kan wel ff bij je langskomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja voor je t weer neukt ie je in je reet
Pedofiel en homofiel tegelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorgaans wel als je aan piemels zuigtOf bi
Ah, een ervarings deskundige hoor ik alquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorgaans wel als je aan piemels zuigtOf bi
Inderdaad, hij gaf het namelijk gewoon toequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah, een ervarings deskundige hoor ik al
Jhaliquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
elan spreek je jhali nog wel eens?
huhquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jhali
Wat is er met haar gebeurd eigenlijk
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Typisch het volgende:
ik word hier een beetje verdrietig van
ik ga wat anders doen
doag
Ze is vermoord door Etsuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jhali
Wat is er met haar gebeurd eigenlijk
Nee ik ging haar stiekem hosselen via dm maar toen ging jij opeens moeilijk doen omdat ze te jong was of zo en daarna deed ze kut tegen mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
huh
jij bent toch verliefd op haar?
:s
nee niet te jongquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik ging haar stiekem hosselen via dm maar toen ging jij opeens moeilijk doen omdat ze te jong was of zo en daarna deed ze kut tegen me
dat was ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik ging haar stiekem hosselen via dm maar toen ging jij opeens moeilijk doen omdat ze te jong was of zo en daarna deed ze kut tegen me
geen dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |