Script voor de chat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
ONZ / FOK! speelt Pokémon - Testers gezocht!
paar uurquote:Op maandag 17 februari 2014 22:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
5 dagen man. Dat spel speel ik meestal na een paar uur uit.
Was toch wel fijner geweest als hij 'm opende. Maar no harm done.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:51 schreef Spongeboss het volgende:
@Donnie een mod kan dat er altijd nog in verwerken.
[ afbeelding ]
OH HEILIGE HELIX GEEF MIJ UW ADVIES!!
De Mohammed van Pokémon.quote:
Dus we zien jou in de FOK!editie?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
Waarom staat dit in klaagbaak, er is niks te klagen, wat een topspel
Ik moet even kijken hoe het werkt en het gaat wel heel snel, maar ik wil het wel proberenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus we zien jou in de FOK!editie?
Komt er morgen aan! Hoe meer mensen, hoe leuker!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoe het werkt en het gaat wel heel snel, maar ik wil het wel proberen
Leuk ga ik me er morgen even in verdiepen. Ik heb nog nooit Pokemon gespeeld namelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Komt er morgen aan! Hoe meer mensen, hoe leuker!
Ik vermoed dat er hier een aantal echte Pokémonmeesters zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk ga ik me er morgen even in verdiepen. Ik heb nog nooit Pokemon gespeeld namelijk
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er hier een aantal echte Pokémonmeesters zitten.
Haha.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb alles gespeeld tot en met heart gold. Maar Black heb ik ook nog een tijdje gespeeld, in het Japans!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
fuck meen je niet. We hebben de helix nodig.quote:
Naja, overmorgen speelt FC Bayern maar het is wel moeilijk om 2 schermen te kijken vooral als er een een televisie is met een spannende wedstrijd.quote:
Fuck is dit hoe religie gemaakt is?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef merino het volgende:
Zit al sinds vrijdag vast in deze madness. Cerulean city groundhog day, de ledge of trolls, #no-flash rock tunnel en vandaag de battle of gods and prophets
Waanzin
[ afbeelding ]
En morgen Barca. En nu kijk ik ook op 2 schermen, tv en laptopquote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja, overmorgen speelt FC Bayern maar het is wel moeilijk om 2 schermen te kijken vooral als er een een televisie is met een spannende wedstrijd.
Barcaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En morgen Barca. En nu kijk ik ook op 2 schermen, tv en laptop
Die ken ik niet schatquote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Barca![]()
Er is maar een echte Barca en dat is de Barca familie uit Carthago!
quote:
Ah ik wist niet dat die Barca heettequote:Op maandag 17 februari 2014 23:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is overigens de eerste keer in mijn leven dat iemand me schat noemde.
Wil je op een date met mij?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat die Barca heette![]()
Ohwat een eer.
Nee meneer de optimist.quote:
Leeftijd staat liefde niet in de weg!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje te oud ben voor jeMaar wel lief aangeboden.
Keek even, en ze dwaalden niet meer rond in het doolhof van Team Rocket. Ik had ergens een klein beetje hoop dat er opeens wat tempo in was gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wil je op een date met mij?
[..]
Nee meneer de optimist.
Beetje erg groot verschil wel hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Leeftijd staat liefde niet in de weg!
MAAKT NIET UIT!!! Tenzij jij niet op jong valt dan houdt het op.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje erg groot verschil wel hoor
Niet op ZO jong.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
MAAKT NIET UIT!!! Tenzij jij niet op jong valt dan houdt het op.
Overigens geen slow chat want ik kom altijd met een nieuwe pokemon update!
Want er is nu een debacle of S.S. Anne niet de ware God was en Helix een valse profeet.
Wat is je minimum? Heb je strap-ons?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op ZO jong.
En van de rest snap ik echt geen bal
Ik weet niet wat GAF isquote:Op maandag 17 februari 2014 23:34 schreef merino het volgende:
Fok en zijn anti-slowchat
Ga wel weer terug naar GAF
Nee die heb ik nietquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is je minimum? Heb je strap-ons?
En er was het heilige S.S. Anne ticket dat in ons bezit was. Later kwam er een moeilijke keuze wil je Dome fossil of Helix fossil, het werd de Helix, sindsdien werd Helix de nieuwe God. Pidgeotto werd Jezus en evee de valse profeet. Het probleem nu is... Wat als S.S. Anne ticket de ware God was?
Ah nerdjesquote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.c(...)perfect-little-world
Waarom niet? Wat is de kans dat je er een gaat gebruiken voor mij? Als ik je er een cadeau doe en ik het eerste slachtoffer mag worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat GAF is
[..]
Nee die heb ik niet
Ik moet heel wat lezen denk ik. Geen idee dat het zo ingewikkeld was.
Lijjkt me helemaal niks manquote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is de kans dat je er een gaat gebruiken voor mij? Als ik je er een cadeau doe en ik het eerste slachtoffer mag worden.
Nouja items en nu is de helix terug dus het maakt niet meer uit onze God en redder is terug Helix zal ons de weg wijzen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijjkt me helemaal niks manGewoon stom.
Nou ik ben wel blij dat de Helix terug is, whatever dat is
Sorry ik heb al iemand anders op het oog, ik zal het maar eerlijk zeggenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Pff dat is jammer. Wat kunnen we dan doen? Ik kan je misschien overhalen door wat sexy kiekjes waar ik met strapon..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Np dan ga ik maar hier aan mee doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik heb al iemand anders op het oog, ik zal het maar eerlijk zeggen
Doe nu mee met de drinking game dan is het te doen ons verlies.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, vind het met de minuut minder leuk worden ook.
Helix is terug!!quote:
Flareon moet weg dat wel.quote:
Ben ik het?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik heb al iemand anders op het oog, ik zal het maar eerlijk zeggen
Ik denk dat de tijd rijp isquote:Op maandag 17 februari 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]ssst ik wilde het nog niet openbaar maken Johannes.
Eerst maar eens meeten danquote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd rijp is
Die met de team rocket hide out. En warenhuis.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
In welk dorp zijn ze nu? Ik herken dat niet.
http://askhelixfossil.com/quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Tassendief het volgende:
Hoe heet die site met die helix ook alweer
En dat met de slot machines toch? Maar daar waren ze gisteren ook al.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die met de team rocket hide out. En warenhuis.
Klopt... Er zijn veel tragedies gebeurt in die stad.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat met de slot machines toch? Maar daar waren ze gisteren ook al.
Tja geen idee, lui gebruiken het vooral als een panick button. Geen zin om te slapen ben bang dat ik iets goeds ga missen als ik morgen wakker wordt zal pidegot wel weg zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom wordt start niet gewoon nog even een uurtje of twee gedisabled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Tassendief het volgende:
Hij heeft gesproken over mijn lot.HEIL DE HELIX!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Tassendief het volgende:
Hij heeft gesproken over mijn lot.Wie wil er dan ook een zandheks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als de zandheks lekker is vind ik het goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook een zandheks?
Bij mij :quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef Spongeboss het volgende:
HEIL DE HELIX!
Consult the Fossil
Should I go to sleep?
Helix Fossil says:
"You may rely on it"
Wat bedoelt hij hiermee? Dat ik niet op mijn slaap moet rekenen en beter wakker kan blijven?
Consult the Fossilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:09 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Bij mij :
Cannot predict now
Hij is boos
Ik mag nog nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Consult the Fossil
Should I go sleep?
Helix Fossil says:
"RIGHT"
Ik ga dus fappen en slapen heil de helix!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben ze charmeleon vrij gelaten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Spongeboss het volgende:
[ afbeelding ]
Tot ziens ik ga slapen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Echt al uren op hetzelfde stukje aan het kloten.Ik postte dit gifje om 17:29
[ afbeelding ]
en nu zitten ze een paar centimeter naar boven.
5 seconden is te lang. Haalt het tempo wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:20 schreef ThadCastle het volgende:
Voting systeem met als gevolg een 'riot' haha. Ben benieuwd wat de host nu gaat doen
Niets.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
Wel even Flareon en Drowzee in de PC gebeukt.
godverquote:DROWZEE HAS HYPNOTISED THE FALSE PROPHET AND DISABLED HIS MOVEMENT WITHIN THE DIGITAL CHAMBER
Ik wil zien hoeveel badges we hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom heb je constant van die teringmensen die op start lopen te drukken?
Nou het was net in beeld, ik geloof 4.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wil zien hoeveel badges we hebben.
Omdat we het gewicht van een Wartortle moeten checken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom heb je constant van die teringmensen die op start lopen te drukken?
onee ze zijn weer bezig, maar waarom typt iedereen anarcy en democraty?quote:
De maker heeft een voting systeem gemaakt waarin de meest getelde keuze zou winnen. Echter toen de maker dit deed kwam iedereen in opstand door 5-10 minuten lang start te drukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:27 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
onee ze zijn weer bezig, maar waarom typt iedereen anarcy en democraty?
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze zitten nog steeds in hetzelfde gebouwZe zitten daar al bijna 24 uur?
Dit is ook een stuk beter maar wel jammer dat al de toeval er nu is uitgehaald. Want het releasen van Jay Leno en Charmeleon was natuurlijk ook puur toeval. Nu kunnen we de Goden zoals de Helix er niet meer bij halen dat vind ik jammer. Dit systeem zou pas gebruikt moeten worden als ze lang vast zitten ergens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met dat Anarchy/Democracy hebben ze een hoop opgelost. Ze komen nu een stuk verder
Mja maar het werd te erg. Mensen gebruikten bots etc. om start te spammen. Dat maakt het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit is ook een stuk beter maar wel jammer dat al de toeval er nu is uitgehaald. Want het releasen van Jay Leno en Charmeleon was natuurlijk ook puur toeval. Nu kunnen we de Goden zoals de Helix er niet meer bij halen dat vind ik jammer. Dit systeem zou pas gebruikt moeten worden als ze lang vast zitten ergens.
Dat klopt wel grappig dat Pokemon in totaal meer kijkers haalt dan bijvoorbeeld league of legends.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja maar het werd te erg. Mensen gebruikten bots etc. om start te spammen. Dat maakt het niet leuk meer.
Nee vanmiddag zijn ze buiten geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze zitten nog steeds in hetzelfde gebouwZe zitten daar al bijna 24 uur?
Dat mensen bots maken (moeite doen) om te spammenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja maar het werd te erg. Mensen gebruikten bots etc. om start te spammen. Dat maakt het niet leuk meer.
Democracy doe je 1 actie per 15 secondequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is hierbij het verschil tussen anarchy en democracy?
quote:var chatButton=$("ul.segmented_tabs li a").first();$("<li><a class='CommandsToggle'>Commands</a><a class='ChatToggle'>Talk</a></li>").insertAfter(chatButton);chatButton.css("width",chatButton.width()-71);$(".CommandsToggle").click(function(){"use strict";$("a.CommandsToggle").toggleClass("selected");if($(".commandsHideCSS").length!==0){$(".commandsHideCSS").remove()}else{$("<style type='text/css' class='commandsHideCSS'>#chat_line_list li.cSpam{display:inline;}</style>").appendTo("head")}});$(".ChatToggle").click(function(){"use strict";$("a.ChatToggle").toggleClass("selected");if($(".chatHideCSS").length!==0){$(".chatHideCSS").remove()}else{$("<style type='text/css' class='chatHideCSS'>#chat_line_list li.cSafe{display:inline;}</style>").appendTo("head")}});$(".ChatToggle").click();CurrentChat.line_buffer=800;var extraCSS=" <style type='text/css' > "+" .segmented_tabs li li a.CommandsToggle { "+" width: 50px; "+" padding-left: 0px; "+" padding-top: 0; "+" height: 8px; "+" line-height: 115%; "+" } "+" "+" .segmented_tabs li li a.ChatToggle { "+" width: 35px; "+" padding-left: 15px; "+" padding-top: 0; "+" height: 8px; "+" line-height: 115%; "+" } "+" "+" #chat_line_list li { "+" display:none; "+" } "+" </style> ";$(extraCSS).appendTo("head");setInterval(function(){"use strict";$('#chat_line_list li:not(.cSpam):not(.cSafe)').each(function(){var a=$(this),cText=a.find(".chat_line").text();if(cText&&!cText.match(/^(up|down|start9|anarchy|democracy|left|right|a|b|start|select?)$/i)){a.addClass("cSafe")}else{a.addClass("cSpam")}});if(CurrentChat.currently_scrolling){CurrentChat.scroll_chat()}},100);
done.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
Nu is het weer leukAlleen jammer dat je nu alleen maar anarchy/democracy shit ziet
mag dit in de OP:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Democracy doe je 1 actie per 15 seconde
Anarchy komen gewoon alle acties door
Ja zoals grifte dus ook zei. Democracy alleen als je een dag of twee vastzit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Ugjerke het volgende:
Flikker op met die democracy, dat leidt nergens heen. Ja, naar een overwinning op de Elite 4, alsof dat het punt van het spel was.
quote:
wat is er gebeurdquote:
Zelfs dan liever niet, maar ik kan het niemand kwalijk nemen als je bij zo'n puzzel voor zo'n democracy-systeem kiest. Toch zie ik zelf liever hoe ver we komen met pure anarchy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja zoals grifte dus ook zei. Democracy alleen als je een dag of twee vastzit.
Anarchy is terug.quote:
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zelfs dan liever niet, maar ik kan het niemand kwalijk nemen als je bij zo'n puzzel voor zo'n democracy-systeem kiest. Toch zie ik zelf liever hoe ver we komen met pure anarchy.
hij gaat langzaam weer naar democratyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anarchy is terug.
[..]
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.
De Safari Zone is met anarchy ook haalbaar, zolang je de stepcounter eraf haalt. Nu snap ik dat dit ook interventie is, maar die is ook bij democracy nodig. Daarnaast is zonder de stepcounter te verwijderen het idee van "Enough monkeys with infinite time" weg, je hebt namelijk maar een beperkt aantal mogelijkheden om door de Safari Zone heen te komen. Daarom zal het met democracy ook niet lukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anarchy is terug.
[..]
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.
alles is met anarchy haalbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De Safari Zone is met anarchy ook haalbaar, zolang je de stepcounter eraf haalt. Nu snap ik dat dit ook interventie is, maar die is ook bij democracy nodig. Daarnaast is zonder de stepcounter te verwijderen het idee van "Enough monkeys with infinite time" weg, je hebt namelijk maar een beperkt aantal mogelijkheden om door de Safari Zone heen te komen. Daarom zal het met democracy ook niet lukken.
Precies, het duurt misschien wat langer. Geeft wel meer voldoening. En een paar spelers minder is bij een playerbase van 80,000 ook niet zo erg.quote:
Ja ik vind anarchie ook mooier dar niet van. Democratie is een beetje een party pooper.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Precies, het duurt misschien wat langer. Geeft wel meer voldoening. En een paar spelers minder is bij een playerbase van 80,000 ook niet zo erg.
quote:
En dan sneller vooruitgang boeken dan de democracystream.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme was er maar een nieuwe die gewoon op Anarchie bleef.
[ afbeelding ]
Ik denk minder mensen.... Als je 300 of 900 lui hebt of 40-60.000 zoals in de red stream die nu wel erg gegroeid is naar 80.000 of zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Ugjerke het volgende:
De Bluestream is trouwens ook al verder, zonder democracy. Gewoon betere strategie.
Ook een betere strategie hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk minder mensen.... Als je 300 of 900 lui hebt of 40-60.000 zoals in de red stream die nu wel erg gegroeid is naar 80.000 of zo?
Je hebt de key nodig voor de badge toch? Maar ik blijf erbij was red gewoon bij 400 man gebleven viel het mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook een betere strategie hoor.Die hebben dat hele doolhof van Team Rocket gewoon vermeden.
De liftkey voor de gymbadge? Nee, je hebt de liftkey nodig voor de lift.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt de key nodig voor de badge toch?
We hebben de lift key, Flareon is weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef DeLachendeVierde het volgende:
serieus, er is in 9 uur tijd niets veranderd?
De master ball is zinloos maar de lapras voor surf lijkt me wel goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De liftkey voor de gymbadge? Nee, je hebt de liftkey nodig voor de lift.
En het zal ook wel makkelijker zijn met minder mensen, ietsjes, maar het blijft zo dat zij een betere strategie hadden.
halleluja, had verwacht dat dat minstens een week zou duren eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
We hebben de lift key, Flareon is weg.
Ze zijn er zo snel doorheen gekomen door het democracysysteem. Je kunt nu in de chat ook anarchy of democracy zeggen, dit zorgt ervoor dat een balkje richting een van beiden gaat. Als het balkje op driekwart vol staat, treed democracy in werking. Dan zet het poppetje elke x seconden de stap die het meeste genoemd is. Maar ja, eigenlijk kun je dan nu al zeggen dat men gewoon tot de Elite 4 komt. Niks aan, vind ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
halleluja, had verwacht dat dat minstens een week zou duren eigenlijk
pff jammer, vond het juist wel goed zo zolang er enige controle was over de start button.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zijn er zo snel doorheen gekomen door het democracysysteem. Je kunt nu in de chat ook anarchy of democracy zeggen, dit zorgt ervoor dat een balkje richting een van beiden gaat. Als het balkje op driekwart vol staat, treed democracy in werking. Dan zet het poppetje elke x seconden de stap die het meeste genoemd is. Maar ja, eigenlijk kun je dan nu al zeggen dat men gewoon tot de Elite 4 komt. Niks aan, vind ik.
En is de balk lager dan een kwart, treed anarchy weer in werking tot de balk weer tot driekwart vol is. Wat er nu veel gebeurt als democracy wint, is dat veel mensen start9 spammen. Wat ervoor zorgt dat start 9x ingedrukt wordt.
Ach, er is toch een delay van 20 sec.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zijn er zo snel doorheen gekomen door het democracysysteem. Je kunt nu in de chat ook anarchy of democracy zeggen, dit zorgt ervoor dat een balkje richting een van beiden gaat. Als het balkje op driekwart vol staat, treed democracy in werking. Dan zet het poppetje elke x seconden de stap die het meeste genoemd is. Maar ja, eigenlijk kun je dan nu al zeggen dat men gewoon tot de Elite 4 komt. Niks aan, vind ik.
En is de balk lager dan een kwart, treed anarchy weer in werking tot de balk weer tot driekwart vol is. Wat er nu veel gebeurt als democracy wint, is dat veel mensen start9 spammen. Wat ervoor zorgt dat start 9x ingedrukt wordt.
Al 3 dagen dezelfde.quote:
ja maar ik kan niet op de naam komenquote:
Saffron city? Oeps Celadon bedoelde ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet op de naam komen
Zoals het hoort. Net anarachy gaat het nog sneller ook.quote:
over 20 jaar komen we er welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Net anarachy gaat het nog sneller ook.![]()
ze zijn vandaag wel buiten geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef chucky1987 het volgende:
Het schiet niet echt op he ze zitten nog steeds op de zelfde plek als gister avond..
Dan hebben ze het aardig verklootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ze zijn vandaag wel buiten geweest
En de valse profeet is weg!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ze zijn vandaag wel buiten geweest
als je op internet gaat lezen is het nog 10x zo diepquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Best nog een diep spel eigenlijk voor zoiets ouds
t gaat de hele tijd op en neerquote:
Shit. Ik wil weer terug zoals het wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
t gaat de hele tijd op en neer
Bah het is gewoon klote de Chaos is niet meer. Het aanbidden van onze Pidgeot-Jezus is niet meer want nu kan je gewoon een aanval selecteren etc. Geen chaos met lucky gusts meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
Gaat nu nog best aardig met Democracy. Valt me nog wel mee.
Gaat wel weer weg. Democracy is alleen nodig om dat doolhof door te komenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bah het is gewoon klote de Chaos is niet meer. Het aanbidden van onze Pidgeot-Jezus is niet meer want nu kan je gewoon een aanval selecteren etc. Geen chaos met lucky gusts meer.
Het gaat nu altijd gebruikt worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gaat wel weer weg. Democracy is alleen nodig om dat doolhof door te komen
90k mensen nu
ONZE JEZUS GAAT GIOVANI KLAPPENquote:
Nostalgie ik miste dit!quote:
Door vieze trollen als jou is het spel verneukt. We hebben vier badges gepakt op deze methode... Waarom moeten we dan democratie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Oke mensen we hebben weer democracy nodig, anders komen we nooit meer het gebouw in/uit.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
100.000 mensen.
gIovani, maar ze zijn eruit gegaan uit protest.quote:
Waar zit die? Boven/onder?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
gIovani, maar ze zijn eruit gegaan uit protest.
quote:
Nee de deur is open we moeten nu naar pokemon centrum (healen). Althans ik geloof dat we nu niet hoeven omdat de deur open is. Geen idee eigenlijk 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je gaat me nu toch niet zeggen dat ze weer door het doolhof heen moeten he?
Laat staan Pidgey twee keer te evolven zonder dat iemand B roeptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef MAHL het volgende:
Hoe zijn deze lui er überhaupt in geslaagd om Pokémon te vangen?
Waar ik wel paf van sta, ze zeggen dat anarchy niets kan. Maar iedereen weet dat anarchy de Helix en SS anne terug wilde en nu hebben ze het. (Dit terwijl de computer bedienen super moeilijk is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Laat staan Pidgey twee keer te evolven zonder dat iemand B roept
Bij democracy wordt elke x seconden het commando met de meeste stemmen doorgegeven, bij anarchy gewoon alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef MAHL het volgende:
Wat is precies het verschil tussen anarchy/democracy waar iedereen zo om zit te spammen?
Jij bent toch zeker ook een anarchie voorstander?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bij democracy wordt elke x seconden het commando met de meeste stemmen doorgegeven, bij anarchy gewoon alles.
Ik denk zelf dat het spel gewoon op anarchy blijft staan (omdat dat het leukste is en de meeste mensen dan ook wel inzien) totdat er weer zo'n puzzel komt zoals team rocket HQ
Jep 100% maar zolang het geen easy way out wordt (en de meeste mensen in de chat lijken nog altijd naar Anarchy te neigen) zie ik het nut er wel in, een week in team rocket HQ is ook weer zoiets en dan faalt je experiment sowieso omdat iedereen afhaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent toch zeker ook een anarchie voorstander?
Zonder anarchie was het nooit zo groot geworden geen meme's niets. Voor de lastige stukken zie ik het wel in, maar nu gaan mensen er ook naar grijpen om bijvoorbeeld cut op een boom te gebruiken dat is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jep 100% maar zolang het geen easy way out wordt (en de meeste mensen in de chat lijken nog altijd naar Anarchy te neigen) zie ik het nut er wel in, een week in team rocket HQ is ook weer zoiets en dan faalt je experiment sowieso omdat iedereen afhaakt.
Ik weet het niet, het staat nu al een hele poos op anarchy en dat is best primaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zonder anarchie was het nooit zo groot geworden geen meme's niets. Voor de lastige stukken zie ik het wel in, maar nu gaan mensen er ook naar grijpen om bijvoorbeeld cut op een boom te gebruiken dat is niet de bedoeling.
Zoals?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zonder anarchie was het nooit zo groot geworden geen meme's niets. Voor de lastige stukken zie ik het wel in, maar nu gaan mensen er ook naar grijpen om bijvoorbeeld cut op een boom te gebruiken dat is niet de bedoeling.
Ja maar lui grijpen toch naar democratie, maar ik denk dat de anarchie voorstanders in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het staat nu al een hele poos op anarchy en dat is best prima
Uit grotten of gebouwen komen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar was "Dig" voor nodig?
Ben het vergeten
QWOP, wat een grafspel is dat tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:29 schreef TimKuik het volgende:
Nu ook QWOP: http://www.twitch.tv/probabilitygaming
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:23 schreef LeaderRoel het volgende:
En het gaat weer verder op anarchy
Dit is een straf van Helix voor het gebruiken van democracy in de lift.quote:
In de chaos van het vele knoppendrukken is heel vaak het Itemmenu geopend en geprobeerd om items als de Helix Fossil te gebruiken. Dat heeft ertoe geleid dat mensen gingen roepen dat als we het even niet meer wisten, we het fossiel om hulp gingen vragen. En daar is een religie omheen ontstaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:56 schreef Gutanoth het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het hele fossil gebeuren is? Vanmorgen op CAD ook al een post er over. Heb allemaal zo het idee dat het hier over gaat.
Haha, okee. Ik snap hem.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In de chaos van het vele knoppendrukken is heel vaak het Itemmenu geopend en geprobeerd om items als de Helix Fossil te gebruiken. Dat heeft ertoe geleid dat mensen gingen roepen dat als we het even niet meer wisten, we het fossiel om hulp gingen vragen. En daar is een religie omheen ontstaan.
https://lh6.googleusercon(...)wMpHNQaaumxbuo2vWcLA
Op dezelfde manier zijn er rondom de Nugget, Moonstone en SS Ticket kleinere sektes ontstaan. Al zijn er stromingen binnen de Helixreligie die denken dat deze kleinere goden dienaren zijn van de Helix.
En sinds Eevee in de groep is gekomen zijn er allemaal nare dingen gebeurd, dus iedereen is het er over eens dat Eevee/Flareon een kwaadaardige dienaar is van de Dome Fossilquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In de chaos van het vele knoppendrukken is heel vaak het Itemmenu geopend en geprobeerd om items als de Helix Fossil te gebruiken. Dat heeft ertoe geleid dat mensen gingen roepen dat als we het even niet meer wisten, we het fossiel om hulp gingen vragen. En daar is een religie omheen ontstaan.
https://lh6.googleusercon(...)wMpHNQaaumxbuo2vWcLA
Op dezelfde manier zijn er rondom de Nugget, Moonstone en SS Ticket kleinere sektes ontstaan. Al zijn er stromingen binnen de Helixreligie die denken dat deze kleinere goden dienaren zijn van de Helix.
Ongelofelijk, dat mensen hier tijd voor hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
En sinds Eevee in de groep is gekomen zijn er allemaal nare dingen gebeurd, dus iedereen is het er over eens dat Eevee/Flareon een kwaadaardige dienaar is van de Dome Fossil
Tja niemand heeft er bij stil gestaan dat deze vogel niet kan vechten vs ghastly. Hadden we nu maar een elemental zoals charmander.quote:
JLVWNNOOOO was de naam van de ratataquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:21 schreef MAHL het volgende:
Waar komt de Rattata = Jay Leno vandaan?
en dat is waarom dit zo'n mooi experiment isquote:
Haha in ieder geval wel hilarisch om te zien dat Ghastly en Farfetch'd elkaar al een kwartier lang niets aan hebben gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
en dat is waarom dit zo'n mooi experiment is
Genoeg mensen hebben daarbij stil gestaan hoor, maar ja, wat doe je eraan? Ook onze Charmeleon hadden we niks aan gehad nu, die had geen special attacks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tja niemand heeft er bij stil gestaan dat deze vogel niet kan vechten vs ghastly. Hadden we nu maar een elemental zoals charmander.
Al die mensen die denken dat je met EXIT het spel verlaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:37 schreef Racerblade het volgende:
Is het nog niemand gelukt op Exit te drukken in het startmenu? En dan vanaf het hoofdmenu New Game te starten?
Haha precies, daarmee exit je gewoon het menu. Vroegâh, stopte je het spel door de gameboy gewoon uit te zetten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat je met EXIT het spel verlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |