Tja geen idee, lui gebruiken het vooral als een panick button. Geen zin om te slapen ben bang dat ik iets goeds ga missen als ik morgen wakker wordt zal pidegot wel weg zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom wordt start niet gewoon nog even een uurtje of twee gedisabled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Tassendief het volgende:
Hij heeft gesproken over mijn lot.HEIL DE HELIX!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Tassendief het volgende:
Hij heeft gesproken over mijn lot.Wie wil er dan ook een zandheks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als de zandheks lekker is vind ik het goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook een zandheks?
Bij mij :quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef Spongeboss het volgende:
HEIL DE HELIX!
Consult the Fossil
Should I go to sleep?
Helix Fossil says:
"You may rely on it"
Wat bedoelt hij hiermee? Dat ik niet op mijn slaap moet rekenen en beter wakker kan blijven?
Consult the Fossilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:09 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Bij mij :
Cannot predict now
Hij is boos
Ik mag nog nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Consult the Fossil
Should I go sleep?
Helix Fossil says:
"RIGHT"
Ik ga dus fappen en slapen heil de helix!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben ze charmeleon vrij gelaten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Spongeboss het volgende:
[ afbeelding ]
Tot ziens ik ga slapen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Echt al uren op hetzelfde stukje aan het kloten.Ik postte dit gifje om 17:29
[ afbeelding ]
en nu zitten ze een paar centimeter naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |