Heb je geen ipad in huis ? Hier heb ik hem al uren open staan op de ipad.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had vandaag even een VGAnaarDVI stukje moeten halen, had ik m'n oude beeldscherm kunnen aansluiten om de Twitch stream op te laten staan.

Ik denk niet dat de vrouw des huizes het begrijpt als ik probeer uit te leggen waarom ik die nodig heb.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Heb je geen ipad in huis ? Hier heb ik hem al uren open staan op de ipad.

wie heeft die 3d ding gemaakt, is dat ook een pokemon game?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
Oh wow, maar ze weet misschien wel waar ze aan zo'n tussenstukje kan komen op dit tijdstip. Wtf.
Was deze al gepost trouwens?

Ik gok geïmporteerd uit Super Smash Brothers.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wie heeft die 3d ding gemaakt, is dat ook een pokemon game?

Ook echt met die Eeveequote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
Oh wow, maar ze weet misschien wel waar ze aan zo'n tussenstukje kan komen op dit tijdstip. Wtf.
Was deze al gepost trouwens?

Wel baas.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wie heeft die 3d ding gemaakt, is dat ook een pokemon game?

Ja of ze begrijpt het wel en zegt vervolgens ja en ??quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vrouw des huizes het begrijpt als ik probeer uit te leggen waarom ik die nodig heb.

Uitstekend, heb ik nog even tijd voor huiswerkquote:Op maandag 17 februari 2014 21:24 schreef Faux. het volgende:
Oke, er zijn nog wat technische problemen, betatest duurt iets langer.

ik heb al vakantiequote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend, heb ik nog even tijd voor huiswerk

geen carnavals vakantie hebbenquote:

Geen idee maar als ze hem in de computer krijgen, weet niet meer of dat kan. Dan zijn we gefickt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef DeLachendeVierde het volgende:
hebben we de lift sleutel al

Ik heb twee schermen maar voor twitch plays pokemon zou een mini scherm dat bovenop mijn andere schermen kan erg tof zijn. Een soort third eye.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Ugjerke het volgende:
GODVERDOMME!
ER LIGT GEWOON NOG ZO'N TUSSENSTUKJE ACHTER MIJN BEELDSCHERM!
Hoe fucking veel random computermeuk heb ik liggen in huis? Ik moet dat toch maar eens bij elkaar zoeken.

Geluid zet ik uit vaak, hoewel het geluid aan beter is. Als je opeens de battlesound hoort besef je dat er wat bereikt is.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon in een tabblad en je speakers op voluit.

quote:

Pidgeot, Flareon, Farfetch'd, Ratata, Oddish en Drowzee.quote:

Ik zou niet meer voor de Dome fossil kunnen kiezen, terwijl ik vroeger altijd voor Kabutops ging.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef Spongeboss het volgende:
Wie hier zou nu nog pokemon Red kunnen spelen? Zonder aan deze stream te denken of te lachen bij het krijgen van je SS Anne ticket.

Ik ook kabutops is baas.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou niet meer voor de Dome fossil kunnen kiezen, terwijl ik vroeger altijd voor Kabutops ging.

Waarom dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou niet meer voor de Dome fossil kunnen kiezen, terwijl ik vroeger altijd voor Kabutops ging.

omdat helix fossilquote:

quote:
Jij kan niet meepraten jij volgt deze stream niet. Dus ga a.u.b. Geen domme vragen stellen en verdiep je hier eerst in maar gezien je er niets aan vindt, zou ik het leuker vinden als je opkrast in plaats van domme vragen te stellen. Laat de fanaten hier gewoon fanaat zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb dat gedeelte blijkbaar gemist dus ik zou het wel kunnen spelen.

Nou zeg, je kunt ook aardig doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Jij kan niet meepraten jij volgt deze stream niet. Dus ga a.u.b. Geen domme vragen stellen en verdiep je hier eerst in maar gezien je er niets aan vindt, zou ik het leuker vinden als je opkrast in plaats van domme vragen te stellen. Laat de fanaten hier gewoon fanaat zijn.

centimeterquote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Echt al uren op hetzelfde stukje aan het kloten.Ik postte dit gifje om 17:29
[ afbeelding ]
en nu zitten ze een paar centimeter naar boven.

quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou zeg, je kunt ook aardig doen.
Ik heb die stream nog steeds aan staan. Maar als jullie me niet uitleggen wat ik gemist heb dan is er voor mij ook niet zoveel aan.

Waarom ik nu voor de Helix zou gaan? Omdat de Helix ons ons dagelijks A geeft, hij vergeeft ons onze STARTs gelijk wij vergeven onze B's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |