gIovani, maar ze zijn eruit gegaan uit protest.quote:

Waar zit die? Boven/onder?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
gIovani, maar ze zijn eruit gegaan uit protest.

quote:
Nee de deur is open we moeten nu naar pokemon centrum (healen). Althans ik geloof dat we nu niet hoeven omdat de deur open is. Geen idee eigenlijk 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je gaat me nu toch niet zeggen dat ze weer door het doolhof heen moeten he?

Laat staan Pidgey twee keer te evolven zonder dat iemand B roeptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef MAHL het volgende:
Hoe zijn deze lui er überhaupt in geslaagd om Pokémon te vangen?

Waar ik wel paf van sta, ze zeggen dat anarchy niets kan. Maar iedereen weet dat anarchy de Helix en SS anne terug wilde en nu hebben ze het. (Dit terwijl de computer bedienen super moeilijk is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Laat staan Pidgey twee keer te evolven zonder dat iemand B roept

Bij democracy wordt elke x seconden het commando met de meeste stemmen doorgegeven, bij anarchy gewoon alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef MAHL het volgende:
Wat is precies het verschil tussen anarchy/democracy waar iedereen zo om zit te spammen?

Jij bent toch zeker ook een anarchie voorstander?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bij democracy wordt elke x seconden het commando met de meeste stemmen doorgegeven, bij anarchy gewoon alles.
Ik denk zelf dat het spel gewoon op anarchy blijft staan (omdat dat het leukste is en de meeste mensen dan ook wel inzien) totdat er weer zo'n puzzel komt zoals team rocket HQ

Jep 100% maar zolang het geen easy way out wordt (en de meeste mensen in de chat lijken nog altijd naar Anarchy te neigen) zie ik het nut er wel in, een week in team rocket HQ is ook weer zoiets en dan faalt je experiment sowieso omdat iedereen afhaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent toch zeker ook een anarchie voorstander?

Zonder anarchie was het nooit zo groot geworden geen meme's niets. Voor de lastige stukken zie ik het wel in, maar nu gaan mensen er ook naar grijpen om bijvoorbeeld cut op een boom te gebruiken dat is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jep 100% maar zolang het geen easy way out wordt (en de meeste mensen in de chat lijken nog altijd naar Anarchy te neigen) zie ik het nut er wel in, een week in team rocket HQ is ook weer zoiets en dan faalt je experiment sowieso omdat iedereen afhaakt.

Ik weet het niet, het staat nu al een hele poos op anarchy en dat is best primaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zonder anarchie was het nooit zo groot geworden geen meme's niets. Voor de lastige stukken zie ik het wel in, maar nu gaan mensen er ook naar grijpen om bijvoorbeeld cut op een boom te gebruiken dat is niet de bedoeling.

Zoals?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zonder anarchie was het nooit zo groot geworden geen meme's niets. Voor de lastige stukken zie ik het wel in, maar nu gaan mensen er ook naar grijpen om bijvoorbeeld cut op een boom te gebruiken dat is niet de bedoeling.

Ja maar lui grijpen toch naar democratie, maar ik denk dat de anarchie voorstanders in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het staat nu al een hele poos op anarchy en dat is best prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |