Script voor de chat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
ONZ / FOK! speelt Pokémon - Testers gezocht!
paar uurquote:Op maandag 17 februari 2014 22:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
5 dagen man. Dat spel speel ik meestal na een paar uur uit.
Was toch wel fijner geweest als hij 'm opende. Maar no harm done.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:51 schreef Spongeboss het volgende:
@Donnie een mod kan dat er altijd nog in verwerken.
[ afbeelding ]
OH HEILIGE HELIX GEEF MIJ UW ADVIES!!
De Mohammed van Pokémon.quote:
Dus we zien jou in de FOK!editie?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
Waarom staat dit in klaagbaak, er is niks te klagen, wat een topspel
Ik moet even kijken hoe het werkt en het gaat wel heel snel, maar ik wil het wel proberenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus we zien jou in de FOK!editie?
Komt er morgen aan! Hoe meer mensen, hoe leuker!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoe het werkt en het gaat wel heel snel, maar ik wil het wel proberen
Leuk ga ik me er morgen even in verdiepen. Ik heb nog nooit Pokemon gespeeld namelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Komt er morgen aan! Hoe meer mensen, hoe leuker!
Ik vermoed dat er hier een aantal echte Pokémonmeesters zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk ga ik me er morgen even in verdiepen. Ik heb nog nooit Pokemon gespeeld namelijk
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er hier een aantal echte Pokémonmeesters zitten.
Haha.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb alles gespeeld tot en met heart gold. Maar Black heb ik ook nog een tijdje gespeeld, in het Japans!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
fuck meen je niet. We hebben de helix nodig.quote:
Naja, overmorgen speelt FC Bayern maar het is wel moeilijk om 2 schermen te kijken vooral als er een een televisie is met een spannende wedstrijd.quote:
Fuck is dit hoe religie gemaakt is?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef merino het volgende:
Zit al sinds vrijdag vast in deze madness. Cerulean city groundhog day, de ledge of trolls, #no-flash rock tunnel en vandaag de battle of gods and prophets
Waanzin
[ afbeelding ]
En morgen Barca. En nu kijk ik ook op 2 schermen, tv en laptopquote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja, overmorgen speelt FC Bayern maar het is wel moeilijk om 2 schermen te kijken vooral als er een een televisie is met een spannende wedstrijd.
Barcaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En morgen Barca. En nu kijk ik ook op 2 schermen, tv en laptop
Die ken ik niet schatquote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Barca![]()
Er is maar een echte Barca en dat is de Barca familie uit Carthago!
quote:
Ah ik wist niet dat die Barca heettequote:Op maandag 17 februari 2014 23:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is overigens de eerste keer in mijn leven dat iemand me schat noemde.
Wil je op een date met mij?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat die Barca heette![]()
Ohwat een eer.
Nee meneer de optimist.quote:
Leeftijd staat liefde niet in de weg!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje te oud ben voor jeMaar wel lief aangeboden.
Keek even, en ze dwaalden niet meer rond in het doolhof van Team Rocket. Ik had ergens een klein beetje hoop dat er opeens wat tempo in was gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wil je op een date met mij?
[..]
Nee meneer de optimist.
Beetje erg groot verschil wel hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Leeftijd staat liefde niet in de weg!
MAAKT NIET UIT!!! Tenzij jij niet op jong valt dan houdt het op.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje erg groot verschil wel hoor
Niet op ZO jong.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
MAAKT NIET UIT!!! Tenzij jij niet op jong valt dan houdt het op.
Overigens geen slow chat want ik kom altijd met een nieuwe pokemon update!
Want er is nu een debacle of S.S. Anne niet de ware God was en Helix een valse profeet.
Wat is je minimum? Heb je strap-ons?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op ZO jong.
En van de rest snap ik echt geen bal
Ik weet niet wat GAF isquote:Op maandag 17 februari 2014 23:34 schreef merino het volgende:
Fok en zijn anti-slowchat
Ga wel weer terug naar GAF
Nee die heb ik nietquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is je minimum? Heb je strap-ons?
En er was het heilige S.S. Anne ticket dat in ons bezit was. Later kwam er een moeilijke keuze wil je Dome fossil of Helix fossil, het werd de Helix, sindsdien werd Helix de nieuwe God. Pidgeotto werd Jezus en evee de valse profeet. Het probleem nu is... Wat als S.S. Anne ticket de ware God was?
Ah nerdjesquote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.c(...)perfect-little-world
Waarom niet? Wat is de kans dat je er een gaat gebruiken voor mij? Als ik je er een cadeau doe en ik het eerste slachtoffer mag worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat GAF is
[..]
Nee die heb ik niet
Ik moet heel wat lezen denk ik. Geen idee dat het zo ingewikkeld was.
Lijjkt me helemaal niks manquote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is de kans dat je er een gaat gebruiken voor mij? Als ik je er een cadeau doe en ik het eerste slachtoffer mag worden.
Nouja items en nu is de helix terug dus het maakt niet meer uit onze God en redder is terug Helix zal ons de weg wijzen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijjkt me helemaal niks manGewoon stom.
Nou ik ben wel blij dat de Helix terug is, whatever dat is
Sorry ik heb al iemand anders op het oog, ik zal het maar eerlijk zeggenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Pff dat is jammer. Wat kunnen we dan doen? Ik kan je misschien overhalen door wat sexy kiekjes waar ik met strapon..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Np dan ga ik maar hier aan mee doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik heb al iemand anders op het oog, ik zal het maar eerlijk zeggen
Doe nu mee met de drinking game dan is het te doen ons verlies.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, vind het met de minuut minder leuk worden ook.
Helix is terug!!quote:
Flareon moet weg dat wel.quote:
Ben ik het?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik heb al iemand anders op het oog, ik zal het maar eerlijk zeggen
Ik denk dat de tijd rijp isquote:Op maandag 17 februari 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]ssst ik wilde het nog niet openbaar maken Johannes.
Eerst maar eens meeten danquote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd rijp is
Die met de team rocket hide out. En warenhuis.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
In welk dorp zijn ze nu? Ik herken dat niet.
http://askhelixfossil.com/quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Tassendief het volgende:
Hoe heet die site met die helix ook alweer
En dat met de slot machines toch? Maar daar waren ze gisteren ook al.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die met de team rocket hide out. En warenhuis.
Klopt... Er zijn veel tragedies gebeurt in die stad.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat met de slot machines toch? Maar daar waren ze gisteren ook al.
Tja geen idee, lui gebruiken het vooral als een panick button. Geen zin om te slapen ben bang dat ik iets goeds ga missen als ik morgen wakker wordt zal pidegot wel weg zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom wordt start niet gewoon nog even een uurtje of twee gedisabled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Tassendief het volgende:
Hij heeft gesproken over mijn lot.HEIL DE HELIX!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Tassendief het volgende:
Hij heeft gesproken over mijn lot.Wie wil er dan ook een zandheks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als de zandheks lekker is vind ik het goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook een zandheks?
Bij mij :quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef Spongeboss het volgende:
HEIL DE HELIX!
Consult the Fossil
Should I go to sleep?
Helix Fossil says:
"You may rely on it"
Wat bedoelt hij hiermee? Dat ik niet op mijn slaap moet rekenen en beter wakker kan blijven?
Consult the Fossilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:09 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Bij mij :
Cannot predict now
Hij is boos
Ik mag nog nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Consult the Fossil
Should I go sleep?
Helix Fossil says:
"RIGHT"
Ik ga dus fappen en slapen heil de helix!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben ze charmeleon vrij gelaten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Spongeboss het volgende:
[ afbeelding ]
Tot ziens ik ga slapen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Echt al uren op hetzelfde stukje aan het kloten.Ik postte dit gifje om 17:29
[ afbeelding ]
en nu zitten ze een paar centimeter naar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |