5 seconden is te lang. Haalt het tempo wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:20 schreef ThadCastle het volgende:
Voting systeem met als gevolg een 'riot' haha. Ben benieuwd wat de host nu gaat doen
Niets.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
Wel even Flareon en Drowzee in de PC gebeukt.
godverquote:DROWZEE HAS HYPNOTISED THE FALSE PROPHET AND DISABLED HIS MOVEMENT WITHIN THE DIGITAL CHAMBER
Ik wil zien hoeveel badges we hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom heb je constant van die teringmensen die op start lopen te drukken?
Nou het was net in beeld, ik geloof 4.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wil zien hoeveel badges we hebben.
Omdat we het gewicht van een Wartortle moeten checken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom heb je constant van die teringmensen die op start lopen te drukken?
onee ze zijn weer bezig, maar waarom typt iedereen anarcy en democraty?quote:
De maker heeft een voting systeem gemaakt waarin de meest getelde keuze zou winnen. Echter toen de maker dit deed kwam iedereen in opstand door 5-10 minuten lang start te drukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:27 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
onee ze zijn weer bezig, maar waarom typt iedereen anarcy en democraty?
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze zitten nog steeds in hetzelfde gebouwZe zitten daar al bijna 24 uur?
Dit is ook een stuk beter maar wel jammer dat al de toeval er nu is uitgehaald. Want het releasen van Jay Leno en Charmeleon was natuurlijk ook puur toeval. Nu kunnen we de Goden zoals de Helix er niet meer bij halen dat vind ik jammer. Dit systeem zou pas gebruikt moeten worden als ze lang vast zitten ergens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met dat Anarchy/Democracy hebben ze een hoop opgelost. Ze komen nu een stuk verder
Mja maar het werd te erg. Mensen gebruikten bots etc. om start te spammen. Dat maakt het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit is ook een stuk beter maar wel jammer dat al de toeval er nu is uitgehaald. Want het releasen van Jay Leno en Charmeleon was natuurlijk ook puur toeval. Nu kunnen we de Goden zoals de Helix er niet meer bij halen dat vind ik jammer. Dit systeem zou pas gebruikt moeten worden als ze lang vast zitten ergens.
Dat klopt wel grappig dat Pokemon in totaal meer kijkers haalt dan bijvoorbeeld league of legends.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja maar het werd te erg. Mensen gebruikten bots etc. om start te spammen. Dat maakt het niet leuk meer.
Nee vanmiddag zijn ze buiten geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze zitten nog steeds in hetzelfde gebouwZe zitten daar al bijna 24 uur?
Dat mensen bots maken (moeite doen) om te spammenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja maar het werd te erg. Mensen gebruikten bots etc. om start te spammen. Dat maakt het niet leuk meer.
Democracy doe je 1 actie per 15 secondequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is hierbij het verschil tussen anarchy en democracy?
quote:var chatButton=$("ul.segmented_tabs li a").first();$("<li><a class='CommandsToggle'>Commands</a><a class='ChatToggle'>Talk</a></li>").insertAfter(chatButton);chatButton.css("width",chatButton.width()-71);$(".CommandsToggle").click(function(){"use strict";$("a.CommandsToggle").toggleClass("selected");if($(".commandsHideCSS").length!==0){$(".commandsHideCSS").remove()}else{$("<style type='text/css' class='commandsHideCSS'>#chat_line_list li.cSpam{display:inline;}</style>").appendTo("head")}});$(".ChatToggle").click(function(){"use strict";$("a.ChatToggle").toggleClass("selected");if($(".chatHideCSS").length!==0){$(".chatHideCSS").remove()}else{$("<style type='text/css' class='chatHideCSS'>#chat_line_list li.cSafe{display:inline;}</style>").appendTo("head")}});$(".ChatToggle").click();CurrentChat.line_buffer=800;var extraCSS=" <style type='text/css' > "+" .segmented_tabs li li a.CommandsToggle { "+" width: 50px; "+" padding-left: 0px; "+" padding-top: 0; "+" height: 8px; "+" line-height: 115%; "+" } "+" "+" .segmented_tabs li li a.ChatToggle { "+" width: 35px; "+" padding-left: 15px; "+" padding-top: 0; "+" height: 8px; "+" line-height: 115%; "+" } "+" "+" #chat_line_list li { "+" display:none; "+" } "+" </style> ";$(extraCSS).appendTo("head");setInterval(function(){"use strict";$('#chat_line_list li:not(.cSpam):not(.cSafe)').each(function(){var a=$(this),cText=a.find(".chat_line").text();if(cText&&!cText.match(/^(up|down|start9|anarchy|democracy|left|right|a|b|start|select?)$/i)){a.addClass("cSafe")}else{a.addClass("cSpam")}});if(CurrentChat.currently_scrolling){CurrentChat.scroll_chat()}},100);
done.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
Nu is het weer leukAlleen jammer dat je nu alleen maar anarchy/democracy shit ziet
mag dit in de OP:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Democracy doe je 1 actie per 15 seconde
Anarchy komen gewoon alle acties door
Ja zoals grifte dus ook zei. Democracy alleen als je een dag of twee vastzit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Ugjerke het volgende:
Flikker op met die democracy, dat leidt nergens heen. Ja, naar een overwinning op de Elite 4, alsof dat het punt van het spel was.
quote:
wat is er gebeurdquote:
Zelfs dan liever niet, maar ik kan het niemand kwalijk nemen als je bij zo'n puzzel voor zo'n democracy-systeem kiest. Toch zie ik zelf liever hoe ver we komen met pure anarchy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja zoals grifte dus ook zei. Democracy alleen als je een dag of twee vastzit.
Anarchy is terug.quote:
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zelfs dan liever niet, maar ik kan het niemand kwalijk nemen als je bij zo'n puzzel voor zo'n democracy-systeem kiest. Toch zie ik zelf liever hoe ver we komen met pure anarchy.
hij gaat langzaam weer naar democratyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anarchy is terug.
[..]
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.
De Safari Zone is met anarchy ook haalbaar, zolang je de stepcounter eraf haalt. Nu snap ik dat dit ook interventie is, maar die is ook bij democracy nodig. Daarnaast is zonder de stepcounter te verwijderen het idee van "Enough monkeys with infinite time" weg, je hebt namelijk maar een beperkt aantal mogelijkheden om door de Safari Zone heen te komen. Daarom zal het met democracy ook niet lukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anarchy is terug.
[..]
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.
alles is met anarchy haalbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De Safari Zone is met anarchy ook haalbaar, zolang je de stepcounter eraf haalt. Nu snap ik dat dit ook interventie is, maar die is ook bij democracy nodig. Daarnaast is zonder de stepcounter te verwijderen het idee van "Enough monkeys with infinite time" weg, je hebt namelijk maar een beperkt aantal mogelijkheden om door de Safari Zone heen te komen. Daarom zal het met democracy ook niet lukken.
Precies, het duurt misschien wat langer. Geeft wel meer voldoening. En een paar spelers minder is bij een playerbase van 80,000 ook niet zo erg.quote:
Ja ik vind anarchie ook mooier dar niet van. Democratie is een beetje een party pooper.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Precies, het duurt misschien wat langer. Geeft wel meer voldoening. En een paar spelers minder is bij een playerbase van 80,000 ook niet zo erg.
quote:
En dan sneller vooruitgang boeken dan de democracystream.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme was er maar een nieuwe die gewoon op Anarchie bleef.
[ afbeelding ]
Ik denk minder mensen.... Als je 300 of 900 lui hebt of 40-60.000 zoals in de red stream die nu wel erg gegroeid is naar 80.000 of zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Ugjerke het volgende:
De Bluestream is trouwens ook al verder, zonder democracy. Gewoon betere strategie.
Ook een betere strategie hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk minder mensen.... Als je 300 of 900 lui hebt of 40-60.000 zoals in de red stream die nu wel erg gegroeid is naar 80.000 of zo?
Je hebt de key nodig voor de badge toch? Maar ik blijf erbij was red gewoon bij 400 man gebleven viel het mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook een betere strategie hoor.Die hebben dat hele doolhof van Team Rocket gewoon vermeden.
De liftkey voor de gymbadge? Nee, je hebt de liftkey nodig voor de lift.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt de key nodig voor de badge toch?
We hebben de lift key, Flareon is weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef DeLachendeVierde het volgende:
serieus, er is in 9 uur tijd niets veranderd?
De master ball is zinloos maar de lapras voor surf lijkt me wel goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De liftkey voor de gymbadge? Nee, je hebt de liftkey nodig voor de lift.
En het zal ook wel makkelijker zijn met minder mensen, ietsjes, maar het blijft zo dat zij een betere strategie hadden.
halleluja, had verwacht dat dat minstens een week zou duren eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
We hebben de lift key, Flareon is weg.
Ze zijn er zo snel doorheen gekomen door het democracysysteem. Je kunt nu in de chat ook anarchy of democracy zeggen, dit zorgt ervoor dat een balkje richting een van beiden gaat. Als het balkje op driekwart vol staat, treed democracy in werking. Dan zet het poppetje elke x seconden de stap die het meeste genoemd is. Maar ja, eigenlijk kun je dan nu al zeggen dat men gewoon tot de Elite 4 komt. Niks aan, vind ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
halleluja, had verwacht dat dat minstens een week zou duren eigenlijk
pff jammer, vond het juist wel goed zo zolang er enige controle was over de start button.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zijn er zo snel doorheen gekomen door het democracysysteem. Je kunt nu in de chat ook anarchy of democracy zeggen, dit zorgt ervoor dat een balkje richting een van beiden gaat. Als het balkje op driekwart vol staat, treed democracy in werking. Dan zet het poppetje elke x seconden de stap die het meeste genoemd is. Maar ja, eigenlijk kun je dan nu al zeggen dat men gewoon tot de Elite 4 komt. Niks aan, vind ik.
En is de balk lager dan een kwart, treed anarchy weer in werking tot de balk weer tot driekwart vol is. Wat er nu veel gebeurt als democracy wint, is dat veel mensen start9 spammen. Wat ervoor zorgt dat start 9x ingedrukt wordt.
Ach, er is toch een delay van 20 sec.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zijn er zo snel doorheen gekomen door het democracysysteem. Je kunt nu in de chat ook anarchy of democracy zeggen, dit zorgt ervoor dat een balkje richting een van beiden gaat. Als het balkje op driekwart vol staat, treed democracy in werking. Dan zet het poppetje elke x seconden de stap die het meeste genoemd is. Maar ja, eigenlijk kun je dan nu al zeggen dat men gewoon tot de Elite 4 komt. Niks aan, vind ik.
En is de balk lager dan een kwart, treed anarchy weer in werking tot de balk weer tot driekwart vol is. Wat er nu veel gebeurt als democracy wint, is dat veel mensen start9 spammen. Wat ervoor zorgt dat start 9x ingedrukt wordt.
Al 3 dagen dezelfde.quote:
ja maar ik kan niet op de naam komenquote:
Saffron city? Oeps Celadon bedoelde ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet op de naam komen
Zoals het hoort. Net anarachy gaat het nog sneller ook.quote:
over 20 jaar komen we er welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Net anarachy gaat het nog sneller ook.![]()
ze zijn vandaag wel buiten geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef chucky1987 het volgende:
Het schiet niet echt op he ze zitten nog steeds op de zelfde plek als gister avond..
Dan hebben ze het aardig verklootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ze zijn vandaag wel buiten geweest
En de valse profeet is weg!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ze zijn vandaag wel buiten geweest
als je op internet gaat lezen is het nog 10x zo diepquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Best nog een diep spel eigenlijk voor zoiets ouds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |