quote:
wat is er gebeurdquote:
Zelfs dan liever niet, maar ik kan het niemand kwalijk nemen als je bij zo'n puzzel voor zo'n democracy-systeem kiest. Toch zie ik zelf liever hoe ver we komen met pure anarchy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja zoals grifte dus ook zei. Democracy alleen als je een dag of twee vastzit.
Anarchy is terug.quote:
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zelfs dan liever niet, maar ik kan het niemand kwalijk nemen als je bij zo'n puzzel voor zo'n democracy-systeem kiest. Toch zie ik zelf liever hoe ver we komen met pure anarchy.
hij gaat langzaam weer naar democratyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anarchy is terug.
[..]
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.
De Safari Zone is met anarchy ook haalbaar, zolang je de stepcounter eraf haalt. Nu snap ik dat dit ook interventie is, maar die is ook bij democracy nodig. Daarnaast is zonder de stepcounter te verwijderen het idee van "Enough monkeys with infinite time" weg, je hebt namelijk maar een beperkt aantal mogelijkheden om door de Safari Zone heen te komen. Daarom zal het met democracy ook niet lukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anarchy is terug.
[..]
De lift en safari zone en bepaalde momenten met strength en boulders (mocht dit ook op silver/gold/crystal worden gedaan. Dan kan ik wel begrijpen waarom men hiervoor kiest. Maar ik geef het toe, cut op een boom gebruiken is nog nooit zo episch geweest als met anarchy.
alles is met anarchy haalbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De Safari Zone is met anarchy ook haalbaar, zolang je de stepcounter eraf haalt. Nu snap ik dat dit ook interventie is, maar die is ook bij democracy nodig. Daarnaast is zonder de stepcounter te verwijderen het idee van "Enough monkeys with infinite time" weg, je hebt namelijk maar een beperkt aantal mogelijkheden om door de Safari Zone heen te komen. Daarom zal het met democracy ook niet lukken.
Precies, het duurt misschien wat langer. Geeft wel meer voldoening. En een paar spelers minder is bij een playerbase van 80,000 ook niet zo erg.quote:
Ja ik vind anarchie ook mooier dar niet van. Democratie is een beetje een party pooper.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Precies, het duurt misschien wat langer. Geeft wel meer voldoening. En een paar spelers minder is bij een playerbase van 80,000 ook niet zo erg.
quote:
En dan sneller vooruitgang boeken dan de democracystream.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme was er maar een nieuwe die gewoon op Anarchie bleef.
[ afbeelding ]
Ik denk minder mensen.... Als je 300 of 900 lui hebt of 40-60.000 zoals in de red stream die nu wel erg gegroeid is naar 80.000 of zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Ugjerke het volgende:
De Bluestream is trouwens ook al verder, zonder democracy. Gewoon betere strategie.
Ook een betere strategie hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk minder mensen.... Als je 300 of 900 lui hebt of 40-60.000 zoals in de red stream die nu wel erg gegroeid is naar 80.000 of zo?
Je hebt de key nodig voor de badge toch? Maar ik blijf erbij was red gewoon bij 400 man gebleven viel het mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook een betere strategie hoor.Die hebben dat hele doolhof van Team Rocket gewoon vermeden.
De liftkey voor de gymbadge? Nee, je hebt de liftkey nodig voor de lift.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt de key nodig voor de badge toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |