abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2014 @ 18:21:34 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_136819986
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD (de dag waarop je niet ongesteld wil worden) gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
DevilsAndDust 1 maart
Risu 5 maart
Ggirl 6 maart
Heliotrope 6 maart
Mrs. Peel 19 maart
MevrouwCactus 25 maart

Users: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
Cholula (10-2013)
DevilsAndDust (10-2013)
Dottey (04-2013)
Ggirl (03-2013)
Heliotrope (12-2013)
Little_Miss_Naughty (09-2013)
LuDann (09-2013)
MevrouwCactus (11-2013)
Mrs.Peel: (01-2013)
Rana83 (05-2013)
Risu (04-2013)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
disclaimer
  maandag 17 februari 2014 @ 18:25:38 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_136820085
In/uit? Laat maar horen!
disclaimer
  maandag 17 februari 2014 @ 18:34:50 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_136820385
Kiek dat lijstje kort zijn O+ nog een paar te gaan! Kom op *O*
disclaimer
pi_136820730
Gefeliciteerd aan alle tweede streepjes! Ik lees vooral mee :-) Maar ben begin december voor 't laatst ongesteld geworden (begin november gestopt met pil, toen vrij snel weer normaal ongesteld, maar dat bleek dus eenmalig te zijn...). Is dat zorgelijk? Heb net getest, was maar een streepje ;-) dus daar ligt het niet aan.

Ik denk zelf dat het ook door stress komt, ik had een drukke periode qua werk, nu is het weer normaal. Ik vind het zelf geen probleem, we hebben geen haast, maar vroeger (voor de pil) was ik altijd heel regelmatig dus ik vind het wel opmerkelijk.
  maandag 17 februari 2014 @ 18:46:53 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_136820836
Ik ben na het stoppen met de pil in anderhalf jaar vier keer twee weken ongesteld geweest voordat mijn oude regelmaat van 29 dagen weer terug kwam. ieder lichaam reageert anders en resultaten uit het verleden bieden helaas geen garantie voor de toekomst -O- ik hoop voor jou dat het geen anderhalf jaar duurt! :*
disclaimer
pi_136827749
Nadat ik stopte met de pil duurde het 45 dagen voor ik weer ongesteld werd. Tot op heden is de enige regelmatig in mijn cyclus de onregelmatigheid. Vervelend, maar niet onoverkomelijk. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en anders de zwangerschapstesten groot inslaan en eens in de zoveel tijd testen ;)

Overigens heb ik vandaag negatief getest op mijn zwangerschapstest en mijn ovutest begint richting positief te gaan (denk ik en als dat niet zo is ben ik over twee weken ongesteld). Ik heb een topdag! :)
pi_136828239
Nieuwe aanwas! Hebben we wel nodig na al die streepjes.
En nu niet zo snel posten, dan kan ik dit topic gebruiken om er ook 2 te plassen.
Over 2 weekjes is dat.
Hopelijk niks geks DND, maar in zo'n onregelmatige cyclus is het wel fijn dat er ovutestjes zijn.
Die van mij blijkt weer heel normaal op dag 14 te zijn. Wat dat aangaat heb ik dus een heel betrouwbaar lichaam. Die ovutestjes zijn wat dat aangaat misschien niet eens nodig bij mij. Maar ik vind het toch wel leuk om te doen, geeft me wat meer houvast in het geheel.
pi_136828406
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Risu het volgende:
Nieuwe aanwas! Hebben we wel nodig na al die streepjes.
En nu niet zo snel posten, dan kan ik dit topic gebruiken om er ook 2 te plassen.
Over 2 weekjes is dat.
Hopelijk niks geks DND, maar in zo'n onregelmatige cyclus is het wel fijn dat er ovutestjes zijn.
Die van mij blijkt weer heel normaal op dag 14 te zijn. Wat dat aangaat heb ik dus een heel betrouwbaar lichaam. Die ovutestjes zijn wat dat aangaat misschien niet eens nodig bij mij. Maar ik vind het toch wel leuk om te doen, geeft me wat meer houvast in het geheel.
Behalve SQ mag niemand een nieuw topic openen... She has the skills :P
S. 2014
J. 2016
pi_136830945
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hardstikke positief, na een hal e minuut was er al een tuurstreepje, en nu is het gewoon een dikke vette streep :D
*O* O+ Wat fijn :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136830975
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Kiek dat lijstje kort zijn O+ nog een paar te gaan! Kom op *O*
Dat was precies wat ik net dacht

ACH kijk dat lijstje nou O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136831051
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef Cholula het volgende:
Nadat ik stopte met de pil duurde het 45 dagen voor ik weer ongesteld werd. Tot op heden is de enige regelmatig in mijn cyclus de onregelmatigheid. Vervelend, maar niet onoverkomelijk. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en anders de zwangerschapstesten groot inslaan en eens in de zoveel tijd testen ;)

Overigens heb ik vandaag negatief getest op mijn zwangerschapstest en mijn ovutest begint richting positief te gaan (denk ik en als dat niet zo is ben ik over twee weken ongesteld). Ik heb een topdag! :)
moest daar wel een beetje over lachen :D of om lachen.. of om mee lachen.. :D

Maar wat een goed nieuws voor je.. vooruitgang! Eindelijk!
pi_136831977
Ik vond de onregelmatigheid echt heel vervelend, maar na bijna anderhalf jaar ben ik redelijk zen geworden. Ik kan er niets aan veranderen dus dan kan ik me beter druk maken over zaken die ik wel kan beïnvloeden. Overigens heb ik een beetje controle gewonnen door het piesen over ovutesten (dat draagt ook wel bij aan de relaxte houding).

En inderdaad jeeej voor de vooruitgang! Overigens geen idee wat mijn nod is, want allemachtig onregelmatig.
pi_136836661
Wow wat een krimplijstje! :o

Ik ben een beetje afwezig, omdat een dierbaar familielid op sterven ligt :'( Streepjeslust is daardoor even geen prioriteit, maar ik zie jullie snel weer (of nou ja, liever niet natuurlijk! Hop, allemaal door naar t zwanger-topic ;) )
pi_136836663
Dubbel =_=
pi_136839240
Sterkte Bloesem!
Ik was misschien iets te enthousiast over mijn negatieve test, er was toch een licht streepje te zien toen ik een uur later keek. Ow well, over twee weken weer een keer testen.
pi_136839335
Sterkte Bloesem! En balen dat het nog altijd niet helemaal is zoals het hoort Cholula.

Een nieuw topic van Sq geeft in ieder geval goeie hoop op een mega streepjesregen, totdat het topic helemaal leeg is :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:28:10 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_136844259
Een megaregen zit er haast niet in met zo weinig deelnemers :') :D

Maar ik ga er gewoon van uit dat DaD, Risu, Ggirl en Helio een c-c-combodeal scoren in de eerste week van maart :Y)
disclaimer
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:31:43 #18
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136844404
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Een megaregen zit er haast niet in met zo weinig deelnemers :') :D

Maar ik ga er gewoon van uit dat DaD, Risu, Ggirl en Helio een c-c-combodeal scoren in de eerste week van maart :Y)
En jij dan SQ?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:32:56 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_136844449
ik misschien ook wel ;)
disclaimer
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:33:47 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136844476
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik misschien ook wel ;)
Dan is het hier gewoon leeg!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:35:14 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_136844525
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dan is het hier gewoon leeg!
Ja, nou, ik wil in ieder geval zèker mrs Peel ook meenemen dan!
En de rest ook maar zij nog het meest.
disclaimer
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:37:45 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136844611
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, nou, ik wil in ieder geval zèker mrs Peel ook meenemen dan!
En de rest ook maar zij nog het meest.
Zeker weten :Y
pi_136847178
Hoe korter dat lijstjes met NODs, hoe stumperiger ik me voel. :'). Maar ik ga mijn best doen voor de combodeal!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:09:09 #24
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136848514
Je bent toch pas net bezig, DAD? Denk dat het stumperige wel meevalt ;)
pi_136848683
Oh en DaD vergeet niet dat er in het NOD-lijstje (plus andere ook wwl) vaak ook nog wel namen missen.
pi_136848810
Ik vind het ook maar een eenzaam lijstje! Wel goed natuurlijk, maar meer aanwas ook erg welkom.

Combodeal lijkt me ook een goed plan!
pi_136848921
Dad bedenk dat het gemiddeld een jaar duurt voor een vrouw zwanger is.. Dat het hier soms zo snel gaat geeft dan een iets vertekend beeld :)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:30:14 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_136849255
En ZO snel gaat het ook echt niet altijd hier. Tuurlijk, ik kan er een paar noemen die inderdaad zwanger zijn zodra ze zonder condoom batsen, maar van de mensen die we recent hebben uitgezwaaid waren er toch ook een paar al wat langer dan 2 maanden bezig (skittles als aanvoerder met 18 maanden, fee-nix 8 maanden, IMA 7 maanden...)
Ik kan wel begrijpen dat als je er eenmaal voor gaat het lijkt alsof elke cyclus honderdmiljoen jaar duurt. Een vriendinnetje van me liep ooit eens te mopperen "als ik wist dat het zo moeilijk was om zwanger te raken had ik vroeger nooit een MAP hoeven halen". Ze was zelf in vier rondes zwanger, dus zo moeilijk raakte ze helemaal niet zwanger, maar ze ervaarde het kennelijk als vier jaar.
Nou ja, wat ik wil zeggen, de aanhouder wint, en jij uiteindelijk ook. :*
disclaimer
pi_136850302
Het lijkt heel lang als je bezig bent, maar toen het bij ons raak was leek het juist kort.

Ik zei hier laatst dat ik mijn nichtjes zo mis. Nou vroeg zus of de jongste de eerste week van de meivakantie hier mocht logeren. En binnenkort een oppasdag met de meisjes van mijn schoonzus. *O*
pi_136851533
Natuurlijk is vijf maanden helemaal niet lang, maar als je al eens zwanger bent geworden terwijl je het niet wilde toen je netjes met een condoom seks had, heb je toch wel verwachtingen over je vruchtbaarheid, zeg maar. :+. Ik ervaar het inderdaad wel als lang, maar ik mag helemaal niet zeuren nog, dat weet ik ook wel. Maar niet alleen hier, ook in mijn dagelijks leven lijkt de een na de ander zomaar zwanger te zijn. En ik wil oohook!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136852830
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
En ZO snel gaat het ook echt niet altijd hier. Tuurlijk, ik kan er een paar noemen die inderdaad zwanger zijn zodra ze zonder condoom batsen, maar van de mensen die we recent hebben uitgezwaaid waren er toch ook een paar al wat langer dan 2 maanden bezig (skittles als aanvoerder met 18 maanden, fee-nix 8 maanden, IMA 7 maanden...)
Ik kan wel begrijpen dat als je er eenmaal voor gaat het lijkt alsof elke cyclus honderdmiljoen jaar duurt. Een vriendinnetje van me liep ooit eens te mopperen "als ik wist dat het zo moeilijk was om zwanger te raken had ik vroeger nooit een MAP hoeven halen". Ze was zelf in vier rondes zwanger, dus zo moeilijk raakte ze helemaal niet zwanger, maar ze ervaarde het kennelijk als vier jaar.
Nou ja, wat ik wil zeggen, de aanhouder wint, en jij uiteindelijk ook. :*
*13 maanden check.
En inderdaad, voelde als 13 jaar :{

Oftewel, hang in there DAD :* het komt echt goed, al is het nu kut wanneer het niet lukt.
pi_136852947
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef Cygne het volgende:
Het lijkt heel lang als je bezig bent, maar toen het bij ons raak was leek het juist kort.

Ik zei hier laatst dat ik mijn nichtjes zo mis. Nou vroeg zus of de jongste de eerste week van de meivakantie hier mocht logeren. En binnenkort een oppasdag met de meisjes van mijn schoonzus. *O*
wat leuk!!!!!
pi_136852996
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 02:39 schreef Bloesem. het volgende:
Wow wat een krimplijstje! :o

Ik ben een beetje afwezig, omdat een dierbaar familielid op sterven ligt :'( Streepjeslust is daardoor even geen prioriteit, maar ik zie jullie snel weer (of nou ja, liever niet natuurlijk! Hop, allemaal door naar t zwanger-topic ;) )
sterkte! :*
pi_136853373
Combo begin maart!! Dan gaan we voor een compleet leeg lijstje in maart keej!
Incl SQ en Cholula!
pi_136862563
Wow, wat een korte lijst! Ik denk dat maart onze maand wordt :)
pi_136863566
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Loj het volgende:
Combo begin maart!! Dan gaan we voor een compleet leeg lijstje in maart keej!
Incl SQ en Cholula! En Peel voorop!
Fixed :)
S. 2014
J. 2016
pi_136863920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dad bedenk dat het gemiddeld een jaar duurt voor een vrouw zwanger is.. Dat het hier soms zo snel gaat geeft dan een iets vertekend beeld :)
Wij waren zelfs langer als een jaar bezig. 14 maanden zelfs. VK zei me dat het meer dan normaal is dat het zolang kan duren.... Dus dames, hou hoop! JUllie tijd komt echt wel!
pi_136864522
Hallo!

Wij zijn ook bezig met een kinderwens. Ik ben altijd onregelmatig geweest met hele lange cyclussen. Meestal 6-9 weken.... Onlangs ben ik 4 maanden niet ongesteld geweest, toen een progesteronkuur van de huisarts. Nu zijn we bezig met ovulatietesten (elke dag) om op die manier achter mijn ovulatie te komen.

Ik ben erg benieuwd wie er alkemaal ovulatietesten gebruiken/hebben gebruikt en wat jullie ervaringen zijn.
pi_136864981
Ik wacht met alle liefde een maandje als Peel dan 19 maart twee streepjes piest!

Welkom Vlier. Ik gebruik de ovulatietesten van Ebay, vijftig stuks voor ongeveer tien euro. Mijn ervaring is kort, ik vond mijn ei en mijn vriend schoot raak.

SQ ben jij stiekem al zwanger? Je zou het namelijk pas vertellen als je voorbij de twaalf weken zou zijn toch? ;)
pi_136865094
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Fixed :)
Tnx ;)
pi_136865206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef Cholula het volgende:
Ik wacht met alle liefde een maandje als Peel dan 19 maart twee streepjes piest!

Welkom Vlier. Ik gebruik de ovulatietesten van Ebay, vijftig stuks voor ongeveer tien euro. Mijn ervaring is kort, ik vond mijn ei en mijn vriend schoot raak.

SQ ben jij stiekem al zwanger? Je zou het namelijk pas vertellen als je voorbij de twaalf zou zijn toch? ;)
Weet je dat ik daar ook aan gedacht heb... ze ontwijkt zichzelf in t hele plaatje.. Zelfbescherming of....
S. 2014
J. 2016
pi_136865336
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Weet je dat ik daar ook aan gedacht heb... ze ontwijkt zichzelf in t hele plaatje.. Zelfbescherming of....
Echt? Wat grappig!
Voor de duidelijkheid: ik bedoel het niet verkeerd, het was een gedachte die oppopte.
pi_136865357
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef Cholula het volgende:

SQ ben jij stiekem al zwanger? Je zou het namelijk pas vertellen als je voorbij de twaalf weken zou zijn toch? ;)
Dank je wel Cholula. Fijn om te horen dat het gelijk lukte. Mag ik vragen of je gelijk bij de eerste verkleuring actie hebt ondernomen of heb je nog een dag ofzo gewacht om te kijken of het streepje donkerder werd? Ik gebruik overigens de dipsticks van sensitest.
pi_136865383
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef Cholula het volgende:

[..]

Echt? Wat grappig!
Voor de duidelijkheid: ik bedoel het niet verkeerd, het was een gedachte die oppopte.
Oh ik bedoel er ook niks naars nee hoor SQ..

Maar toevallig dacht ik vanmiddag, die is volgens mij al zwanger..
S. 2014
J. 2016
pi_136865978
Nou ik hoop het voor der. Een plakkerd dan deze keer.

En ik gebruik ook ovutestjes, maar ik heb nu net voor de derde keer superpositief getest, dus ja dan weet ik het ook niet meer precies. Vorige keer had ik dat ook en toen deed ik het maar gewoon elke dag. Dat werkte toen, dus nu weer aan het doen, haha. Je kan het pas weten als je al een ronde of 2, 3 hebt getest. Dan weet je ongeveer welke sterkte in de test je kan verwachten.
En mijn temp is 36,4 geldt nog net als laag (36,2-36,4) maar ik ben ook verkouden, dus dan reken ik het wel als echt laag.
pi_136866131
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sowieso wel van de actie ben.
Bij mij kleurde het streepje in het weekend en dan ben ik meestal thuis dus was er actie. Doordeweeks ben ik wel een keertje extra naar huis gegaan. Overigens heb ik in die periode nooit een streep gehad die net zo donker was als de controlestreep. Twee weken later wel, maar toen testte ik ook positief op de zwangerschapstest.
Zijn jullie allang bezig?
pi_136866364
Oh de ovutesten waren bij mij trouwens nooit positief door zwangerschapshormonen. Dat heb ik wel getest toen. Ik vond het vreemd gezien het feit dat veel vrouwen dag dan ook hebben. Maar ja, dat zal dan ook wel weer zo'n dingetje zijn. Bij iedereen anders.
Oh ja, en wij doen het zodra menstruatie gestopt is, om de dag sowieso. Ook om het zaad optimaal te houden. ;)
pi_136866562
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef Risu het volgende:
Oh de ovutesten waren bij mij trouwens nooit positief door zwangerschapshormonen. Dat heb ik wel getest toen. Ik vond het vreemd gezien het feit dat veel vrouwen dag dan ook hebben. Maar ja, dat zal dan ook wel weer zo'n dingetje zijn. Bij iedereen anders.
Oh ja, en wij doen het zodra menstruatie gestopt is, om de dag sowieso. Ook om het zaad optimaal te houden. ;)
Bij mij hebben de ovu testen ook nooit gereageerd op de zwangerschap.

Maar goed de enige maand dat ik die testen heb gebruikt was het raak dus ervaring met kleuren streepjes heb ik niet.
S. 2014
J. 2016
pi_136866691
Zaadconditie, ik vind het een goede reden. ;)
Ik ben zo blij dat ik niet meer vloei, deels omdat dan het hele miskraamgebeuren achter de rug is maar toch ook voor een deel omdat er eindelijk weer gesekst/gebatst/gekonijnt kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 18-02-2014 21:33:31 ]
pi_136867037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef Cholula het volgende:
Zaadconditie, ik vind het een goede reden. ;)
Ik ben zo blij dat ik niet meer vloei, deels omdat dan het hele miskraamgebeuren achter de rug maar toch ook voor een deel omdat er eindelijk weer gesekst/gebatst/gekonijnt kan worden.
Enjoy your libido while it lasts :Y)

En ik vind dat je echt onwijs krachtig klinkt! ^O^
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:19:18 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_136869471
Fijn om te lezen dat ik hier de gemoederen zo openlijk bezig hou!
disclaimer
pi_136871420
Hoeveel pm'etjes heb je inmiddels al gehad, SQ? :+.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:54:01 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_136871514
:P

[ Bericht 84% gewijzigd door SQ op 18-02-2014 22:21:32 ]
disclaimer
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:55:50 #54
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136871638
Sq ben jij eigenlijk een kloontje ook of niet? Je Posts maken het spannend haha, maarr ik zal je niet tot verdere uitspraken uitlokken :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:57:56 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_136871760
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef Kimpossible het volgende:
Sq ben jij eigenlijk een kloontje ook of niet? Je Posts maken het spannend haha, maarr ik zal je niet tot verdere uitspraken uitlokken :P
Heb je mijn userstats wel eens bekeken? :D
Nee, ik heb expliciet aangegeven enige weken terug dat ik de details van mijn eigen cyclus niet meer openbaar ging bespreken hier. En dat wil ik graag zo houden. En ik heb daar goede redenen voor ;) (ik ben erg herleidbaar)
disclaimer
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:59:55 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_136871873
Maar misschien is dit wel een goed moment om me even wat meer terug te trekken hier :+
Ik heb het vruchtbare topic geopend, jullie hoeven alleen nog maar de streepjes te plassen :P
disclaimer
pi_136871884
Hehe, hoop vrouwen, gevis en theorieën hier, lijkt het echte leven wel ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:01:19 #58
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136871954
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je mijn userstats wel eens bekeken? :D
Nee, ik heb expliciet aangegeven enige weken terug dat ik de details van mijn eigen cyclus niet meer openbaar ging bespreken hier. En dat wil ik graag zo houden. En ik heb daar goede redenen voor ;) (ik ben erg herleidbaar)
Niet aan gedacht :') sorry!

Snap dat je bij herleidbaarheid toch graag een stapje terugdoet. En anders euh: kloontje? >:)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136872192
Ik lees nu pas hier, maar O+ :'( :) :* en O+

Ik hoop dat het effect heeft!

Welkom nieuwe aanwas *O*
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:23:11 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_136873249
Is ook verder niks aan de hand hoor! En als dat wel zo is dan horen jullie het vanzelf :Y

Welnu, genoeg hier over :s)
disclaimer
pi_136882184
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Cholula het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sowieso wel van de actie ben.
Bij mij kleurde het streepje in het weekend en dan ben ik meestal thuis dus was er actie. Doordeweeks ben ik wel een keertje extra naar huis gegaan. Overigens heb ik in die periode nooit een streep gehad die net zo donker was als de controlestreep. Twee weken later wel, maar toen testte ik ook positief op de zwangerschapstest.
Zijn jullie allang bezig?
Wij zijn net begonnen. Ik heb wel eens eerder geprobeerd zwanger te worden met mijn ex, hij wilde alleen maar heel onregelmatig met mij naar bed dus dat werkte toen niet. Vervolgens had hij een ander wat wellicht het een en ander verklaart }:|

Voor mijn huidige partner is het wel echt de eerste poging. Vanwege het werk wonen we tijdelijk een groot gedeelte van de week apart. Als het ovutestje doordeweeks verkleurt zal een van ons even naar de andere moeten rijden voor wat actie *O*
pi_136886347
Naah, ik post hier en vandaag weer ongesteld! Klinkt gek dat ik er blij mee ben, helaas geen tweede streepje, maar voor mij wel een bevestiging dat mn lijf het gewoon weer doet na de pil. Nieuwe ronde nieuwe kansen ;-)
  woensdag 19 februari 2014 @ 12:11:24 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_136886827
Fijn, Minarosa! Kun je inderdaad weer vooruit kijken!
disclaimer
pi_136899735
Ach jongens, ik geloofde het ook niet toen ze het zeiden maar ook bij mij leek 4/5 maanden en eeuw en nu denk ik "help wat snel"!

Zeker na een maand waarin we heel keurig om de dag gejeweetweld hadden en ik geen stress had gehad die niks opleverde dacht ik "het lukt toch niet"... maand daarna half overspannen en maar drie keer seks gehad waarvan maar 1 nuttig (cd 8 cd 17 of 19 en cd 26) en hoppa! Raak!

Zwanger worden is net Lucille Werner, t kan raar lopen :')
(En zwanger blijven is dan weer het volgende verhaal)

Even een dikke kroel voor DAD :* Ik snap heel goed dat je die gevoelens hebt, maar het komt echt vast goed.
Kwak
pi_136900210
Fijn Minarosa! Weet je ook weer meer waar je aan toe bent.

Welkom Vlier trouwens.

Ik moet nog niet veel van ovutesten hebben, al wordt het verleidelijk als ik het hier steeds zo lees. Zou deze maand ook alleen maar frustreren, want weinig mogelijkheid op het goede moment. Dus dus reken mij maar niet mee met de combodeal ;)
pi_136905010
Na 3 dagen positieve testen, lijkt de test nu wel minder positief te zijn. Alleen... mijn temperatuur is nog steeds laag.
Dat heb ik nog niet eerder gehad. Betekend dit dat mijn ei niet is gesprongen? Of heeft mijn verkoudheidje er iets mee te maken..
Verwarrend allemaal.
Hebben we nou helemaal voor niks gebatst??.(naja niet voor niks natuurlijk, hehe)
pi_136906262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ach jongens, ik geloofde het ook niet toen ze het zeiden maar ook bij mij leek 4/5 maanden en eeuw en nu denk ik "help wat snel"!

Zeker na een maand waarin we heel keurig om de dag gejeweetweld hadden en ik geen stress had gehad die niks opleverde dacht ik "het lukt toch niet"... maand daarna half overspannen en maar drie keer seks gehad waarvan maar 1 nuttig (cd 8 cd 17 of 19 en cd 26) en hoppa! Raak!

(En zwanger blijven is dan weer het volgende verhaal)

Even een dikke kroel voor DAD :* Ik snap heel goed dat je die gevoelens hebt, maar het komt echt vast goed.
Ik moest echt keihard lachen... En dat deed zeer :')

Helio, ik heb de eerste 6 mnd ook geen ovutesten gebruikt hoor, want ik voelde m toch altijd, maar de 7e mnd toch ns getest op de dag dat ik dacht de eisprong te hebben... En t resultaat is bekend...
Maar in mijn geval dus geleerd dat ik idd gewoon op mn lijf kan vertrouwen.
S. 2014
J. 2016
pi_136912768
Ik heb vooral geen zin in ovutesten, te veel gedoe en het komt wanneer het komt.
pi_136912923
Nou het is een simpele manier om inzicht te krijgen in de cyclus...
S. 2014
J. 2016
pi_136913729
Als je regelmatig bent dan heb je denk ik inderdaad geen ovutesten nodig. Ikzelf heb een onduidelijke cyclus dus ik heb het echt nodig. Om de dag seks is vanwege praktische redenen niet goed uitvoerbaar bij ons. Voor mij is het geruststellend en stressverlagend om het op deze manier te doen.
pi_136919699
Ik was ook niet van plan om ovulatietesten te gebruiken tot juni... (Dan zou ik een half jaar bezig zijn)

Maar na 27 dagen overtijd kreeg ik van Cwen toch wat ongebruikte, om toch maar eens te kijken wanneer m'n eisprong was ;)
Daar zat ook een zwangerschapstest bij en hoe dat is afgelopen weten we :)
pi_136921869
Temperatuur omhoog, toch niet voor niks *O*
En ja, ik heb waarschijnlijk ook geen testjes nodig. Maar ik voel me er beter bij, dus waarom niet.
Verder ben ik nog verkoudener geworden (raar woord) en aangezien ik nooit ziek ben, voelt dit wel extra shit. Straks maar even kopje thee met honing. Hoop niet dat dit nadelig is voor bevruchting. :P
pi_136922158
Ik heb ook geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik er niet teveel mee bezig wou zijn. De laatste ronde mijn afscheiding in de gaten gehouden en dat werkte goed :+
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:05:10 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_136922332
Afscheiding is bij mij erg wisselvallig, de ene maand vrij veel en de andere maand helemaal niks.
Baarmoedermond voelen doet 't m ook niet voor mij en voor temperaturen word ik te vaak wakker op rare tijden, dus ik gebruik wel ovulatietesten. Ik ervaar dat zelf niet als "veel gedoe" of "obsessief", zoals ik wel eens hoor van mensen om me heen, maar een handig hulpmiddel om mijn eisprong te bepalen :)
disclaimer
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:19:20 #75
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136922724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb ook geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik er niet teveel mee bezig wou zijn. De laatste ronde mijn afscheiding in de gaten gehouden en dat werkte goed :+
Ik vind dan weer afscheiding in de gaten houden meer 'ermee bezig zijn' dan ovulatietestjes :D.
Maar ach, hoe dan ook, zwanger worden willen we allemaal :)
pi_136923268
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die ovutestjes helemaal geen gedoe vind. Kost nauwelijks extra tijd ook. Al die andere zaken lijken me veel verder gaan. Maar ja dat ben ik.
pi_136923528
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:36 schreef Risu het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die ovutestjes helemaal geen gedoe vind. Kost nauwelijks extra tijd ook. Al die andere zaken lijken me veel verder gaan. Maar ja dat ben ik.
Vind ik ook hoor, plassen moet je toch...
S. 2014
J. 2016
pi_136923631
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor, plassen moet je toch...
:D
pi_136925628
Ik vind temperaturen ook belastender dan een ovutest. Eigenlijk moet je 's ochtends gelijk tempen. Ik ben dan zo slaperig dat ik het vergeet. Blijkbaar kiezen we allemaal de methode die het beste bij onze levensstijl past :)
pi_136926277
Gefeliciteerd Miss Naughty!

Sorry voor de late reactie, was drukdruk met vanalles. Ik tel de eerste dag van mn ongesteldheid als eerste nieuwe cyclusdag. Mijn ongesteldheden duren altijd maar 4 tot max 5 dagen dus dag 7 was er al heel lang niks meer. Heb tussendoor niet meer kunnen testen maar gisteravond weer een negatieve ovu test. Heb altijd een cyclus van 24 dagen, soms 25, dus had hem eigenlijk al verwacht. Heb de laatste dagen niks gevoel, vandaag wat zeurende pijntjes.

Kortom, ik heb geen idee :( NOD is iig 5 maart, dat zou dan dag 26 zijn..
pi_136926459
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef kwakz0r het volgende:

:D :D God ik sproeide mn thee over mijn beeldscherm heen, en dat op mijn werk :')
pi_136930619
Mijn idee met ovulatietesten was om een maand te testen om te zien op welke cyclusdag mijn eisprong ongeveer is, en dan de maand erna alleen rondom die dag te testen voor een dubbelcheck. Maar toen merkte ik in de tweede maand al een week eerder dat ik vruchtbaar slijm had (wat werd bevestigd door de ovutest) dus nu weet ik nog niets meer dan dat mijn eisprong volledig onvoorspelbaar is. :+.

Bij tempen trouwens hè, hoe nauw komt dat voor wat betreft het tijdstip? Ik sta twee keer in de week om 6 uur op, twee keer om 7 uur, en de andere dagen ben ik vrij. Moet ik dan echt elke dag mijn wekker op 6 uur zetten?
pi_136933955
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:22 schreef Rawedni het volgende:

[..]

:D :D God ik sproeide mn thee over mijn beeldscherm heen, en dat op mijn werk :')
k hebbem niet zelf bedacht hoor, t is een aanpassing van "het leven is net lucille werner, t kan raar lopen" :P

ik vind lucille overigens best tof.
Kwak
pi_136934071
Ik denk dat het qua temperatuur vooral gaat om hoe lang je wacht na het wakker worden. Want ik ben ook niet elke dag zelfde tijd op, maar hoe langer ik wacht, hoe hoger de temp en dan kan 0,2 verschil veel uitmaken.
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:17:05 #85
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136935096
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn idee met ovulatietesten was om een maand te testen om te zien op welke cyclusdag mijn eisprong ongeveer is, en dan de maand erna alleen rondom die dag te testen voor een dubbelcheck. Maar toen merkte ik in de tweede maand al een week eerder dat ik vruchtbaar slijm had (wat werd bevestigd door de ovutest) dus nu weet ik nog niets meer dan dat mijn eisprong volledig onvoorspelbaar is. :+.

Bij tempen trouwens hè, hoe nauw komt dat voor wat betreft het tijdstip? Ik sta twee keer in de week om 6 uur op, twee keer om 7 uur, en de andere dagen ben ik vrij. Moet ik dan echt elke dag mijn wekker op 6 uur zetten?
Nee. Als je gelijk tempt bij wakker worden (en als je daarvoor min 3 uur achter elkaar hebt geslapen) dan loopt het wel los. Ik heb ook nooit m'n wekker gezet om te tempen, en had prima duidelijke staatjes :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:18:14 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_136935147
Je zou een soort anal probe moeten ontwikkelen die de hele nacht je temperatuur meet en dan het gemiddelde voor je klaar zet als je wakker wordt :7
disclaimer
pi_136935203
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nee. Als je gelijk tempt bij wakker worden (en als je daarvoor min 3 uur achter elkaar hebt geslapen) dan loopt het wel los. Ik heb ook nooit m'n wekker gezet om te tempen, en had prima duidelijke staatjes :)
Dit wilde ik horen.
pi_136937758
quote:
99s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou een soort anal probe moeten ontwikkelen die de hele nacht je temperatuur meet en dan het gemiddelde voor je klaar zet als je wakker wordt :7
:D
pi_136937816
quote:
99s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Buttplug pro :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_136938648
Topickiller ;(
S. 2014
J. 2016
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:02:30 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_136938835
Nou, dat is wel een wat overhaaste conclusie. Er zijn gewoon niet zo veel wachtenden :D
disclaimer
pi_136938850
Ze hadden op de negenmaandenbeurs een romper met de tekst:
Mijn moeder heeft 9 maanden geleden 50 tinten grijs gelezen...

Dames, misschien een tip :P

Topickiller nummer 2!
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:03:35 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_136938877
Van lezen is nog nooit iemand zwanger geworden.

;(
disclaimer
pi_136938925
Haha, nee anders had ik een heel leger aan kids gehad ondertussen.

Maar misschien helpt het wel om je in de mood te krijgen :Y)
pi_136939258
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:02 schreef Loj het volgende:

Topickiller nummer 2!
Oh wat erg.... :')
S. 2014
J. 2016
pi_136944643
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:02 schreef Loj het volgende:

Topickiller nummer 2!
Wat vreselijk! :D
pi_136944984
Ik ben trouwens deze maand veel te druk om me veel bezig te houden met mijn cyclus en alles. Vandaar dat ik zo weinig post, sorry.

Wel heel fijn om te zien dat het lijstje zoveel korter is geworden. Ook ik zet mijn geld in op Mevr. Peel als eerstvolgende!
pi_136962587
Ik word straks onder plaatselijke verdoving geopereerd. Vraagt m'n vriend net of de verdoving geen kwaad kan als ik nu zwanger blijk te zijn. Kom je mooi op tijd mee, schat. :').

* DevilsAndDust slingert Google aan.
pi_136963052
Ik heb geen flauw idee.. Wat zei Google?
pi_136963141
Ik vond vooral iets over verdoving bij de tandarts en dat dat in principe geen probleem is. Vraag het zo voor de zekerheid nog wel even aan de arts.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:20:42 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_136963338
Waar zou die verdoving zitten, DaD?
Een tandartsverdoving kan inderdaad geen kwaad. Volgens mij worden lokale verdovingen altijd in de zenuw gezet en niet in de bloedbaan en kan het daarom geen kwaad, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Overleggen met de arts zou ik ook gewoon even doen :)
disclaimer
pi_136963415
Ohja dat zijn van die dingen DaD waar je niet zo bij stil staat! Ik weet het eigenlijk ook niet maar het is wel handig om te weten.

Verder ovuleer ik nu denk ik, had eergister een spierwitte test, gister een licht streepje (maar wel duidelijk), vanavond weer testen maar mn BMM is uberweek en had gisteravond steekjes linksonderin mijn buik. Hopelijk heb ik dan nu een donkere streep! Een lichte streep betekent nog niet positief bij ovutesten toch?
In elk geval hebben we gister en eergister maar geklust, de meningen over of het nou elke dag of om de dag beter is zijn ook verdeeld en ach, we hadden zin :+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:28:04 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_136963514
Zin is altijd het beste argument :Y)
Wb ovulatietesten, bij mij was het resultaat per maand verschillend. Maar streepjes zo donker als de controlestreep heb ik maar 1 keer gezien. En ook met hele lichte strepen ben ik een keer zwanger geworden. Ik vind het daarom ook een beetje raar dat ze zo stellig beweren dat de teststreep even donker MOET zijn als de controlestreep en dat er anders geen eisprong is geweest. I beg to differ :+
Maar je moet dat eigenlijk over een periode bekijken. Zijn ze over twee dagen lichter, dan heb je nu je eisprong gehad, maar ze kunnen ook nog dagenlang donkerder worden.
Wat je in elk geval wel weet is dat -ie er aan zit te komen en dat frequente seks aan te raden is :9
disclaimer
pi_136964072
Goed om te horen Stormqueen. Je draagt zeer nuttig en fijn bij hier weet je dat? :* Ik waardeer het enorm! :)

Inderdaad, feestje elke avond :D
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:58:45 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_136964291
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:50 schreef Rawedni het volgende:
Goed om te horen Stormqueen. Je draagt zeer nuttig en fijn bij hier weet je dat? :* Ik waardeer het enorm! :)

O+
disclaimer
pi_136964548
Een witte ovutest, de volgende dag een heel licht streepje en dan weer een witte ovutest is negatief, toch?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:11:28 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_136964609
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:09 schreef Vlier het volgende:
Een witte ovutest, de volgende dag een heel licht streepje en dan weer een witte ovutest is negatief, toch?
heb je ze alle drie de keren op hetzelfde tijdstip met ongeveer dezelfde urineconcentratie gedaan?

Heb je een foto zodat we kunnen meedenken? Ik heb hier namelijk wel eens gezien dat mensen kwamen met "ik heb een heel licht streepje op de zwangerschapstest, nu twijfel ik" terwijl op de foto er echt een dikke vette streep stond, dus "licht streepje" kent vele interpretaties :D
disclaimer
pi_136965777
Ik meet telkens met de tweede plas van de dag. Niet de ochtendurine omdat dat een valse positief kan opleveren en daarna wacht ik tot ik van nature weer 'moet'.

Het is n licht streepje, je ziet m maar net als je hem bij het raam houdt, anders niet. Foto wil ik niet omdat ik hem al heb opgeplakt op n papiertje met gegevens erbij en ik wil niet herleid worden. Wel n goed idee, ik ga met n nieuw papiertje beginnen :) :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:54:16 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_136965859
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:52 schreef Vlier het volgende:
Ik meet telkens met de tweede plas van de dag. Niet de ochtendurine omdat dat een valse positief kan opleveren en daarna wacht ik tot ik van nature weer 'moet'.

Het is n licht streepje, je ziet m maar net als je hem bij het raam houdt, anders niet. Foto wil ik niet omdat ik hem al heb opgeplakt op n papiertje met gegevens erbij en ik wil niet herleid worden. Wel n goed idee, ik ga met n nieuw papiertje beginnen :) :)
Kun je die gegevens niet uitpoetsen? :D
Maar als het echt zo licht is dat het met het blote oog amper te onderscheiden is zal hetw el geen positief zijn. Jij hebt een onregelmatige cyclus toch? Hopelijk is er snel meer te zien!
disclaimer
pi_136967012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:50 schreef Rawedni het volgende:

Eens!

Ik heb acht spuiten in m'n hoofd gehad en vier in m'n arm. Kon geen enkel kwaad en hopelijk gefeliciteerd, aldus de arts. :P.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:25:28 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_136967045
Dus nu ben je een soort zeefje? :D
disclaimer
pi_136967209
Pretty much. :+.
pi_136970980
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eens!

Ik heb acht spuiten in m'n hoofd gehad en vier in m'n arm. Kon geen enkel kwaad en hopelijk gefeliciteerd, aldus de arts. :P.
:D Goed om te weten! Sterkte wel.
pi_136971902
Heb babynieuws gekregen vandaag, neef van man, die van de tweeling, krijgen twee meisjes. (die maken alleen maar meisjes hoor aan die kant :P )
Vriendin van mij heeft kloppend hartje gezien. (is 7 weken)
Broertje en vriendin krijgen pas 5 maart de echo (beetje laat denk ik, volgens mij is ze nu al minstens 7 weken)
En dan heb ik dus een kado gekocht voor mijn broertje en voor mijn vriendin en dat duurde wel lang. Sowieso was het de eerste keer dat ik weer in een babywinkel was sinds de zwangerschap. En weeer ga ik naar huis met dingen voor een ander.
Maar ik merk dat mijn schoonmoeder het allemaal wel lastiger heeft dan ik. Die was er bij namelijk. Ik sta er niet zoveel meer bij stil, maar zij vindt alles oneerlijk enzo. Dat mijn vriendin EN mijn broertje allebei 'voorgedrongen' hebben als het ware. En dan staat ze te zeggen dat het steekt enzo. Naja, dat kan best zo zijn, maar ik moet het nou toch wel een keer laten gaan hoor. Er zijn ergere dingen, dus klaar nou graag. Oh ja en ze denkt dat als ik een kloppend hartje bij mezelf hebt gezien, dat alles dan goed is en dat ik dan al vanalles kan kopen. :{ (ik ben bang dat ze straks wel een beetje doorslaat als we eenmaal weer zover zijn)
Nou eerst maar eens een positieve test he. En tot die tijd is het gewoon het leven, niks is oneerlijk. Ja het is pech voor mij dat het 9 maanden duurde en dan nog mis is en bij die andere allemaal in een of twee keer raak en alles van een leien dakje. Jammer, leven gaat door.

zondag feestje want broer en z'n vriendin hebben samenlevingscontract (al een tijdje) en dat moet eigenlijk ook wel een keer gevierd worden. ^)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:50:19 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_136972003
Je staat er positief in Risu, fijn!
Het komt ook echt wel in orde :)

5 maart is trouwens echt niet laat als ze nu 7 weken is. Dan is ze tussen de 8 en 9 weken bij de eerste echo, dat is eerder vrij vroeg. (februari duurt nog maar een week he ;) )
disclaimer
pi_136972300
8)7
doh het is al bijna maart. En ja, dan is het ineens niet meer zo laat.
Het klinkt alleen zo ver weg he. En ook omdat ik stiekem toch ook wel heel erg benieuwd ben. Het is toch mijn kleine neefje/nichtje daar.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:00:32 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_136972469
Nee, 5 maart is volgende week woensdag, dat is echt al snel :D
disclaimer
pi_136987455
Een fellere ovustreep vanavond! Bijna net zo donker als de teststreep. De vraag is alleen, gaan we het vanavond gezellig maken of is ie morgen nog donkerder en kunnen we beter de zwemmers laten aansterken? Met het risico dat ie morgen weer voorbij is. Of zou het weinig uitmaken?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:03:56 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_136987520
ik zou er gewoon voor gaan :D
disclaimer
pi_136987987
*ontlurkt*

Een oud klasgenoot van mij zit in haar laatste jaar van de opleiding tot verloskundige. Voor haar afstudeeronderzoek zoekt ze zwangeren of vrouwen die binnen 5 jaar een zwangerschapwens hebben. Aangezien de enquetes voor 4 maart ingevuld moeten zijn, deel ik in overleg het linkje hier.

Introducerende tekst:

Hallo! Wij zijn Stephanie en Iris, twee studenten verloskunde. Voor ons afstudeeronderzoek bekijken we de meningen van zwangere vrouwen en van vrouwen die binnen vijf jaar zwanger hopen te worden, ten aanzien van twee vormen van verloskundige zorg tijdens de zwangerschap. Ben of ken jij iemand die zwanger is of dit binnen 5 jaar hoopt te zijn? Vul dan deze enquête in of deel dit bericht! Invullen duurt maar +/- 10 minuten, is geheel anoniem en kan tot 4 maart 2014.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live the life you love, love the life you live.
pi_136994824
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou er gewoon voor gaan :D
^O^ Vriend klaagt niet :D Oh ik ben zo benieuwd! Nod dan 5 maart, dat is aan de zekere kant.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:17:17 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_136995099
heb jij zulke korte cycli?
disclaimer
pi_137008204
Ik zit meestal tussen de 24 en 26 dagen ja.

Ik heb nog een test gedaan die duidelijk zwakker is dus mijn ei was gister?

Ik snap niet helemaal hoe het werkt.. wanneer popt ie nou echt of is ie al gepopt? Ik lees op de bijsluiters dat je ovulatie na zo'n streep binnen 24 tot 48 uur komt.. maar ik lees ook dat als je pas gaat seksen bij een lichter wordend streepje dat je te laat bent?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:25:21 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_137008484
Zaadjes doen er wel even over voor ze in je eileiders aankomen, dus seks 24-48 uur vóór je eisprong is het effectiefst. Ik denk dat je ei vandaag springt en dan liggen de zaadjes mooi klaar :Y) :D
disclaimer
pi_137008595
Ik hoop het *O* Gister wel een halfbakken vrijpartij gehad maar ééntje is genoeg he :P
pi_137009700
Zijn dat de testen van de Action, Rawedni? Die vind ik echt ideaal! Deze maand gebruik ik eBaytesten en ik heb al zeker drie testen op compleet verschillende dagen waarvan ik denk dat ze positief zouden kunnen zijn. :'). Geen peil op te trekken...
pi_137009970
Ja die onderste zijn van Action ja, hele fijne inderdaad! :) Bovenste is een al cheapo maar die werkt volgens mij ook prima. Welke heb jij dan precies?
pi_137019127
Ja geen idee, ik heb ze van een Fokster gekregen. Gisteren dacht ik alwéér een positieve test te hebben, maar ik heb momenteel vrij letterlijk wel iets anders aan m'n hoofd. :P. Direct denken dat de poging alweer verloren is natuurlijk. :@.
pi_137030614
App zegt eisprong op 19 februari. Helaas op de 17e voor het laatst gebatst, dus dat moeten sterke zijn geweest, wil het raak zijn. Een flinke verkoudheid zorgt nou eenmaal voor een uitgedroogd libido.
Als het wel raak is, dan wordt het 11 november. En anders zitten we al in december.
Momenten zoals deze, dat ik er geen hoop in heb, wil ik er eigenlijk mee stoppen al die onzin. Laat maar zitten, dan maar geen kind. :{w
En mijn vent heeft geen emotie, die staat er veel te nuchter in, en dat helpt niet.
Bovendien is het een ongekookt ei (zachtgekookt is nog te hard) en ik kan niks zeggen tegenwoordig. Alsof ie zelf zwanger is ofzo. Moe word ik ervan.
En ik zie mijn schoonmoeder te vaak. Afgelopen week bijna elke dag en toen ik ziek was niet, maar toen smste ze of ik wat nodig had. Ga weg :'(
Naja, ik heb gewoon weer zo'n bui denk ik. Einde klaagpost. :{
pi_137030702
Uhhh dan heb je juist goed gemikt. 2 dagen voor eisprong is prima.
pi_137031006
Oh, nou ja dan zie ik wel he.
Enige referentie die ik heb is dat de keer dat het wel raak was, we het drie dagen achter elkaar deden. Al die andere keren waren zoals deze. Ik voel me nou gewoon een beetje blaah, zal wel door die verkoudheid ook komen. Ben nooit ziek, ik weiger ziek te zijn. En nu was ik het toch, bah bah. (Stiekem was ik vorige keer ook 2 weken voor de test een beetje ziekjes en dat geeft nu ook een vertekend beeld)
Ik word gek van mezelf. Gelukkig morgen lekker hele dag weg. Jammer alleen dat zwanger schoonzusje er natuurlijk ook is, t is een feestje voor hun 8)7 (samenlevingscontract)

Ik weet niet meer waar mijn ovutestjes van komen, maar ze lijken op die van ebay. Van die blauwe minidingetjes.
pi_137031088
:* voor Risu. Komt wel goed schatje. Wat mij helpt in dit soort gevallen is naar buiten gaan. Jas aan en het bos in, de hei op (maar ja ik woon op de veluwe dan is dat ook wel heel makkelijk).
Ga lekker iets leuks doen, alleen of met je lief en geniet van alle dingen die straks anders zijn.
pi_137031127
Overigens dat bos/hei verhaal niet te letterlijk nemen. In het donker het bos in is niet aan te raden ;)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:08:20 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_137031223
Even een dikke knuffel vor Risu :* die stomme wachtweken ook...
disclaimer
pi_137032743
Risu, het is ook niet altijd leuk, dat hele zwanger worden gedoe :*
pi_137042423
Risu. :*. Laat de moed niet zakken! Je schoonmoeder is degene die nogal enthousiast is over het hele zwanger worden, toch? Kan me voorstellen dat je die dan even niet elke dag hoeft te spreken. Kun je dat bespreekbaar maken met d'r? Hopelijk ziet het er vandaag allemaal weer wat zonniger uit.

Hier vanochtend onder de douche het idee dat ik vruchtbaar slijm had, dus direct maar gebruik van gemaakt. Vanwege de hechtingen moet vriend toch nog even helpen douchen. :+. Zou wel erg laat zijn, dag 25, maar je weet maar nooit. :'). M'n NOD op 1 maart is sowieso wel wat te optimistisch, denk ik...
pi_137043561
Wat zeggen je testjes ervan DaD? Of heb je die deze maand niet gebruikt? (Of ik lees heel slecht :+)

Risu, 2 dagen is prima, dat hoeft het probleem niet te zijn. Ze kunnen wel drie of vier dagen geloof ik zelfs. :* voor de bui.
pi_137043950
M'n testjes zeggen dat ik deze maand al drie keer een eisprong heb gehad. :+. Kan er echt niets uit opmaken.
pi_137044890
Oh.. Dat is lastig! En kan het zijn dat bij de eerste twee het eitje uiteindelijk toch niet sprong?
pi_137045748
Tsja, ze zijn eigenlijk gewoon allemaal hartstikke onduidelijk. Het is op hoop van zegen, deze maand. We zien het wel. :).
pi_137072349
Vervelend dat je er geen wijs uit kan worden, DaD. Het is de laatste tijd de tendens om zeker te weten dat het niet raak kan zijn, maar dat er dan toch twee streepjes op de zwangerschapstest verschijnen. Er is nog hoop ;) Jouw cyclus is ook niet echt regelmatig te noemen, toch?

Ik doe in ieder geval mee met rare testjes. Nou is het bij mij best logisch, maar toch. Misschien komt er morgen meer duidelijkheid bij de gyn.
pi_137081330
Ook niet per se heel onregelmatig, maar echt weten waar ik aan toe ben doe ik niet, nee.

Gaat de gyn vandaag kijken of je schoon bent? (Als ik iets verkeerds zeg, sorry!). Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt, in ieder geval!
pi_137082957
Er wordt inderdaad gekeken of ik schoon ben, in ieder geval of mijn baarmoeder dat is.
Als je gisteren vruchtbaar slijm hebt, dan zou je nod rond 9 maart komen toch? Misschien dat aanhouden dan?
pi_137083185
Ik hoop het voor je, dan kun je het hopelijk allemaal een beetje afsluiten. Hoe zie je het nu voor je? Eerst even tot rust komen of direct weer een poging doen?

Ik dacht inderdaad dat ik gister vruchtbaar slijm had, maar de ovulatietest van later gister was de eerste duidelijke van deze maand: spierwit. :+. Het lijkt me wel sowieso slim om m'n NOD maar gewoon ruim aan te houden.
  maandag 24 februari 2014 @ 10:50:43 #145
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137083246
Ik denk dat ik 1 van de weinige mannen in het topic ben. :O

Wij zijn nu twee maanden bezig om zwanger te raken, ze is al een jaar van de pil af maar nog steeds niet regelmatig.
Deze maand maar eens begonnen met de ovulatietest te gebruiken. Tot nu toe nog geen gesprongen eieren. Zou volgens berekening deze week moeten zijn.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_137084920
Welkom Dud0r! Ik ben anderhalf jaar van de pil af en ook niet regelmatig. Ovulatietesten zijn dan inderdaad een uitkomst. Berekeningen zeggen helaas weinig als je niet regelmatig bent.

Wat stom dat je lijf je zo voor de gek houdt, DaD!

Mijn baarmoeder is gelukkig weer schoon *O*
pi_137086583
Fijn Cholula! *O*

@DaD, lekker vaag allemaal :{ Wel fijn dat je een spierwitte test had op zich, weet je toch dat ie wrs wel geweest is. Had je die 3 vage testjes op rij?

Welkom dud0r!
  maandag 24 februari 2014 @ 12:34:19 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_137086618
Mooi cholula! Waren er alweer follikels zichtbaar?
disclaimer
pi_137088852
quote:
11s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik 1 van de weinige mannen in het topic ben. :O

Wij zijn nu twee maanden bezig om zwanger te raken, ze is al een jaar van de pil af maar nog steeds niet regelmatig.
Deze maand maar eens begonnen met de ovulatietest te gebruiken. Tot nu toe nog geen gesprongen eieren. Zou volgens berekening deze week moeten zijn.
Welkom O+
pi_137088995
Risu :* het is soms ook helemaal niet leuk. Hoop dat je je nu weer wat beter voelt.

Welkom Dud0r!

Vervelend die onduidelijkheid DaD..

En fijn Cholula *O*

Hier zijn gangetje. Langzame wachtweken.
pi_137089956
Ze heeft niet naar follikels gekeken. Stom dat ik daar niet naar gevraagd heb!
pi_137090062
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef Rawedni het volgende:
Fijn Cholula! *O*

@DaD, lekker vaag allemaal :{ Wel fijn dat je een spierwitte test had op zich, weet je toch dat ie wrs wel geweest is. Had je die 3 vage testjes op rij?

Welkom dud0r!
Ik had iets wat een positieve test kon zijn op dag 10, 16, 18, 21 en 22. :P.

Welkom dud0r! Leuk om ook eens een man hier te hebben. Ik ben benieuwd hoe jij het vanuit jouw oogpunt allemaal ervaart.

Succes met afwachten, Helio. :*.
  maandag 24 februari 2014 @ 14:17:45 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_137090113
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Welkom dud0r! Leuk om ook eens een man hier te hebben. Ik ben benieuwd hoe jij het vanuit jouw oogpunt allemaal ervaart.

heb je wel alle tussenliggende dagen ook getest?
disclaimer
pi_137090188
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je wel alle tussenliggende dagen ook getest?
Jup, elke dag vanaf dag 9. Zeventien staafjes deze maand, tot nu toe. :P.
  maandag 24 februari 2014 @ 14:21:09 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_137090206
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

jeetje, wat verwarrend zo -O- Zou het verband kunnen houden met de bloedingen, was je daar al voor bij een arts geweest?
disclaimer
pi_137090274
Vorige week maandag ben ik bij de huisarts geweest ja. Die zag en voelde niets bijzonders (behalve dan bloed in m'n baarmoederhals) en ze heeft een uitstrijkje gemaakt. Daarvan krijg ik volgende week de uitslag (ik had vanochtend al gebeld maar toen was 'ie er nog niet :@).
pi_137090327
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh dat schiet niet op nee :( Zoveel mogelijk klussen voor de zekerheid dan maar? Jeetje wat lastig!
pi_137090694
We doen ons best, maar vooral doordeweeks komt het er wel eens een paar dagen niet van... :@.
pi_137091155
En heb je al eens een foto gemaakt van alle staafjes op een rij DaD? Ik heb zelf geen ervaring, maar misschien zijn hier nog dames die mee kunnen kijken?
pi_137091386
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
We doen ons best, maar vooral doordeweeks komt het er wel eens een paar dagen niet van... :@.
Dat herken ik wel maar dan bedenk ik me weer hoe vreselijk ongeduldig ik ben en dan maak ik toch maar zin en verleid mijn vriend :P
pi_137092053
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En heb je al eens een foto gemaakt van alle staafjes op een rij DaD? Ik heb zelf geen ervaring, maar misschien zijn hier nog dames die mee kunnen kijken?
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat wordt echt niet duidelijk.

Ach, het is ook geen ramp verder. Of ik nu wel of niet zwanger ben zal niet van die testjes afhangen. Ik vind het alleen jammer dat het me niet de duidelijkheid geeft waar ik op hoopte.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:26:35 #162
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137094353
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat wordt echt niet duidelijk.

Ach, het is ook geen ramp verder. Of ik nu wel of niet zwanger ben zal niet van die testjes afhangen. Ik vind het alleen jammer dat het me niet de duidelijkheid geeft waar ik op hoopte.
Ontzettend vervelend zo. Dan is het denk ik inderdaad heel hulpvol om te gaan temperaturen. Dan krijg je -hopelijk- wat meer inzicht.
pi_137099699
Dat is wel een goeie. Dan kun je iig achteraf vaststellen of er een eisprong is geweest.
En je kunt zien of er wel een lijn in te vinden is. Zo niet, lijkt het me een prima doorverwijsargument ook. Niet dat je daar op zit te wachten, maar het is iets.

Met mij gaat het ondertussen iets beter. Het is soms gewoon moeilijk om het perspectief te zien soms. Zoveel zwangeren en ik niet enzo. Plus dat het straks misschien alsnog een decemberkindje kan worden. Dat klinkt heel stom, maar dat is dan ineens ook veel erger. 3 van de 8 (in ons kleine kringetje) in december jarig, + eentje eind november. (De helft dus) En dat is nog niet het erge eraan, maar ik zie mijn ouders dus 4 keer in december, en de rest van het jaar veel minder. September was een mooie maand geweest. Uitstellen daar ben ik dan weer te ongeduldig voor. En bovendien vind ik dat wel erg ver gaan.
Naja dat dus allemaal bij elkaar. Gisteravond was alleen ook heel vervelend. Ik had een verdrietige bui. (We hadden het erover dat ik geen zin had om zwanger nichtje te moeten zien op mama's verjaardag over 2 weken, want dat is een en al baby bij haar en bahbah. En schoonzusje begrijpt mijn gevoel, maar nichtje weet van niks, dat soort) en op de terugweg manlief viel tegen me uit over iets onbenulligs, en dat viel even heel verkeerd. Maar ook dat is ondertussen weer goed. Wist hij veel hoe ik me voelde, t is een vent he. :P
Een en al drama en tranen, maar ik ben weer terug geklommen op mijn positieve ik-kan-alles-bergje.
Zo, nu even de afwas en dan even echt goedmaken met manlief O-)
  maandag 24 februari 2014 @ 20:23:04 #164
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137103349
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Iedereen bedankt voor het warme welkom. :)
Ik ervaar het als man minder emotioneel dan de vrouwen denk ik. Wij zijn pas twee maanden aan het proberen maar de twee keer dat mijn vriendin dan wel ongesteld wordt dan vind ik het jammer dat het niet gelukt is maar zij heeft er zichtbaar meer moeite mee en begint dan ook te twijfelen aan zichzelf.
Vandaag een positievere ovulatietest gehad dus vandaag en de komende dagen maar goed mijn best doen :P
Keiharde porno!
pi_137103515
Welkom dud0r, volgens mij de eerste keer dat er een man mee schrijft. Leuk!
  maandag 24 februari 2014 @ 20:29:10 #166
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137103688
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Welkom dud0r, volgens mij de eerste keer dat er een man mee schrijft. Leuk!
Eigenlijk wel vreemd dat ik hier de eerste man ben, als je zwanger wil worden is dat toch een keus van twee personen.
Of zitten er hier dames die zwanger proberen te raken zonder manlief er vanaf weet?
Keiharde porno!
pi_137104202
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

Of zitten er hier dames die zwanger proberen te raken zonder manlief er vanaf weet?
dat is toch heel normaal?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_137104472
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

Eigenlijk wel vreemd dat ik hier de eerste man ben, als je zwanger wil worden is dat toch een keus van twee personen.
Oh je moet de man van tevoren inlichten.... Zal t onthouden voor de volgende :P

Nee ik denk dat het toch echt meer een vrouwending is om er echt mee bezig te zijn,.ik neem aan dat de ovu testen niet jouw idee waren ;)

Wel leuk om de mannelijke kant te lezen!
S. 2014
J. 2016
pi_137105227
Als ik zwanger ben is het toch vroeg genoeg om mijn vriend het te laten weten? Al die extra druk om te presteren, dat kan ik hem toch niet aan doen? ;)

Er zijn wel meer mannen geweest hier toch? Ik denk dat het soms moeilijk aanhaken is als het over vruchtbaar slijm gaat en kwaaltjes die er zijn. Ik kan namelijk wel tegen mijn vriend zeggen dat mijn borsten gevoelig zijn, maar in welke mate is alleen voor mij duidelijk.

Ik wacht overigens nog steeds op een negatieve zwangerschapstest, de test die ik vandaag deed had nog steeds een lichte streep. Tot die tijd zijn mijn ovulatietesten natuurlijk ook niet betrouwbaar. SQ, ik weet dat je er helaas ervaring mee hebt. Hoe lang duurde het bij jou voordat ze negatief werden?
pi_137105284
Huh, wat is dit nou? Had ik het met mijn vriend moeten overleggen :? Waanzin.

Volgens mij heeft er hier wel vaker een man gezeten, maar al een flinke tijd terug.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:57:39 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_137105286
Tot de volgende menstruatie... -O-
disclaimer
pi_137105620
Ow...
Echt?
Dan verwacht ik dus serieus pas eind maart een negatieve test. (Insert tranen in mijn ogen)

-O-

Dan ga ik een extra bestelling op ebay doen voor meer ovulatietesten en dan ook maar wat zwangerschapstesten in het mandje gooien.
pi_137105753
De man die mee schreef was sharpdessedman, geloof ik.
  maandag 24 februari 2014 @ 21:07:37 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_137105881
Niet iedereen is hetzelfde he.... :*
disclaimer
pi_137106233
ik heb nooit meer op een negatieve test gewacht, ik werd gewoon weer ongesteld en vond dat een goede reden om maar weer verder te gaan. Die testen blijven doen vond ik toen ook maar onzin verder.

En leuk om een man hier te zien, zo zie je ook eens de andere kant van het zwanger worden. Mijn vent is er iig niet zo erg mee bezig dat ie op een forum erover wilt meepraten. Hij weet ook helemaal niet hoe die testjes werken en dat temperatuurgebeuren ziet hij ook niks in.
pi_137106381
M'n vriend vraagt wel elke dag hoe het testje was. O+.

Cholula. :*.
pi_137106399
Daar heb je gelijk in. Ze zijn ook al weer droog. Jij hebt ook niet zo'n kansloze cyclus als ik heb toch? Andere vraag, wanneer werd je na het hele gebeuren weer ongesteld? (Ik weet het, niet echt het juiste topic, maar voor mijn gevoel wel ik-wil-zwanger-worden gerelateerd)
pi_137106608
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend vraagt wel elke dag hoe het testje was. O+.

Cholula. :*.
Ik plak ze allemaal netjes op, met datum ernaast. Hij vindt het, geloof ik, wel prettig dat het zo wat inzichtelijker wordt.
  maandag 24 februari 2014 @ 21:21:05 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_137106620
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:16 schreef Cholula het volgende:
Daar heb je gelijk in. Ze zijn ook al weer droog. Jij hebt ook niet zo'n kansloze cyclus als ik heb toch? Andere vraag, wanneer werd je na het hele gebeuren weer ongesteld? (Ik weet het, niet echt het juiste topic, maar voor mijn gevoel wel ik-wil-zwanger-worden gerelateerd)
nee, ik ben vrij regelmatig :) na de eerste mk duurde het 32 dagen. Na de tweede ook trouwens bedenk ik me. Mijn normale cyclus is 28-30 dagen.
disclaimer
  dinsdag 25 februari 2014 @ 08:18:49 #180
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137116941
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Oh je moet de man van tevoren inlichten.... Zal t onthouden voor de volgende :P

Nee ik denk dat het toch echt meer een vrouwending is om er echt mee bezig te zijn,.ik neem aan dat de ovu testen niet jouw idee waren ;)

Wel leuk om de mannelijke kant te lezen!
Die waren inderdaad niet mijn idee nee.
Ik heb me wel een beetje ingelezen over hoe en wat maar had er niet aan gedacht dat een ovulatietest wel handig is.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Cholula het volgende:
Als ik zwanger ben is het toch vroeg genoeg om mijn vriend het te laten weten? Al die extra druk om te presteren, dat kan ik hem toch niet aan doen? ;)

Er zijn wel meer mannen geweest hier toch? Ik denk dat het soms moeilijk aanhaken is als het over vruchtbaar slijm gaat en kwaaltjes die er zijn. Ik kan namelijk wel tegen mijn vriend zeggen dat mijn borsten gevoelig zijn, maar in welke mate is alleen voor mij duidelijk.

Ik wacht overigens nog steeds op een negatieve zwangerschapstest, de test die ik vandaag deed had nog steeds een lichte streep. Tot die tijd zijn mijn ovulatietesten natuurlijk ook niet betrouwbaar. SQ, ik weet dat je er helaas ervaring mee hebt. Hoe lang duurde het bij jou voordat ze negatief werden?
Dat is inderdaad wat lastiger meepraten, maar ik kijk wel even in hoeverre ik mee kan kletsen hier :)
Keiharde porno!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 08:55:45 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137117286
Cholula :* ruk he, die onzekerheid. Je wilt gewoon dat je lichaam weer normaal gaat doen, zodat je de draad weer kunt oppakken.

Ik ben destijds zelf gaan temperaturen, maar bij mij duurde het allemaal wel extreem lang, geen goed voorbeeld ;).
KuikenGuppy
pi_137117614
Ja, het is wel een beetje ruk!
Temperaturen zie ik op dit moment niet zitten. Ik slaap niet elke nacht thuis en als ik dan niet thuis slaap, slaap ik ook nog eens niet alleen. In mijn ogen niet een ideale situatie om iedere ochtend een thermometer in mijn kont te stoppen. ;)
Het komt zoals het komt en ik probeer me er niet zo druk over te maken (dat gaat normaal best goed, maar gisteren even niet)
pi_137121373
Nee dat werkt dan inderdaad niet echt Cholula, rottig :(

Ik voel vanalles maar dat zal wel tussen mn oren zitten :') Vandaag pas 3 dagen na ei. Darmen rommelen wel ongelooflijk sinds 2 dagen :o
pi_137134587
Hmm. Ik heb zoveel werkstress en drukte, word er gek van. Dacht ik eerst bijna overspannen te raken, lukt het me nu beter om mijn kinderwens ook meteen te gebruiken om beter voor mezelf te zorgen. Als ik zwanger ben moet dat ook, dus ik moet nu vast oefenen vind ik. Een soort stoppen met roken :9

Ik heb een nieuwe app, period tracker light, weet een van jullie of de volledige versie aan te raden is?
  woensdag 26 februari 2014 @ 06:28:17 #185
409579 LuDann
All the way
pi_137150691
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:22 schreef Cholula het volgende:
Ja, het is wel een beetje ruk!
Temperaturen zie ik op dit moment niet zitten. Ik slaap niet elke nacht thuis en als ik dan niet thuis slaap, slaap ik ook nog eens niet alleen. In mijn ogen niet een ideale situatie om iedere ochtend een thermometer in mijn kont te stoppen. ;)
Het komt zoals het komt en ik probeer me er niet zo druk over te maken (dat gaat normaal best goed, maar gisteren even niet)
Ik droomde net dat ik aan het voetballen was met je man ( :') ) en dat je hem toen belde om te zeggen dat jullie nu definief zwanger waren! :o

*kruipt terug in coconnetje*
pi_137151028
Haha hij voetbalt niet eens!
Hoe gaat het met je? (Jij was toch de persoon met epilepsie? )
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:33:46 #187
409579 LuDann
All the way
pi_137153531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:48 schreef Cholula het volgende:
Haha hij voetbalt niet eens!
Hoe gaat het met je? (Jij was toch de persoon met epilepsie? )
Jammer :( Ik hoop dat het andere deel van mijn droom wel snel waarheid wordt dan!

Met mij gaat het eerlijk gezegd bagger :@ Zwanger worden is even op de langere baan gezet. Ik krijg 13 maart een 24 uurs EEG om te bepalen of het nou wel echt epilepsie is door een aanval uit te lokken, want kennelijk twijfelen ze daaraan. 24 uur lang gefilmd worden, niet mogen slapen, 1 keer bezoek en ik moet maar een hoop dvd's mee nemen want een televisieaansluiting hebben ze niet... Ik zie er erg tegenop eerlijk gezegd. Ben er een beetje depri van en zelfs menselijk contact ga ik nu liever even uit de weg.

Maar goed, ik heb een lief vriendje en we slaan ons er wel doorheen. :)
pi_137153915
Och LuDann wat zuur! Ik hoop zo ontzettend dat je toch groen licht krijgt :*
Zou mooi zijn als dat andere deel van je droom waarheid wordt!

Mijn lichaam kan een nieuw trucje: druppel bloed bij het plassen. Ik snap er niets meer van. En ik kan het de rest van de dag niet controleren want ik zit in het bos. :(
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:57:52 #189
409579 LuDann
All the way
pi_137154054
Nou, groen licht hebben we in principe wel (als in, het is ons niet afgeraden nu zwanger te worden) maar we hebben zelf gekozen ons eert hier even doorheen te slaan.

Een drupje bloed bij het plassen? Zou je geen blaasontsteking kunnen hebben?
pi_137154289
Hallo dames en enkele mannen,

Mijn vriend en ik gaan het ook voorzichtig proberen. Ik ben sinds bijna 2 weken van de pil af. Compleet verschil met sommige natuurlijk, maar je moet ergens beginnen. Aangezien ik mezelf ken en er dus erg mee bezig zal zijn, leek het me leuk om het hier eens te gaan volgen. Ben ook actief in K&W.

Heb geen idee wat ik kan verwachten qua ontpillen. Hoop natuurlijk dat het snel gaat. Ik weet ook niet eens of ik wel regelmatig ongesteld was voordat ik met de pil begon, ik was namelijk nog maar net voor het eerst ongesteld en begon al snel met de pil.

Is het eigenlijk al een optie om met ovulatietesten te beginnen zo snel?
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:07:49 #191
409579 LuDann
All the way
pi_137155852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef JantinaGr het volgende:

Mijn vriend en ik gaan het ook voorzichtig proberen. Ik ben sinds bijna 2 weken van de pil af. Compleet verschil met sommige natuurlijk, maar je moet ergens beginnen. Aangezien ik mezelf ken en er dus erg mee bezig zal zijn, leek het me leuk om het hier eens te gaan volgen. Ben ook actief in K&W.

Heb geen idee wat ik kan verwachten qua ontpillen. Hoop natuurlijk dat het snel gaat. Ik weet ook niet eens of ik wel regelmatig ongesteld was voordat ik met de pil begon, ik was namelijk nog maar net voor het eerst ongesteld en begon al snel met de pil.

Leul, nieuwe aanwas! Ik hoop dat je snel twee streepjes plast. :)

Mijn persoonlijke mening (maar ik weet weet er niet veel vanaf) is dat je best al met ovulatietesten kunt beginnen. Als dat goed voelt voor je, waarom niet? Het is niet zo dat het kwaad kan.

Ben je wel al een maand foliumzuur aan het slikken?
pi_137157208
Ik ben pas na een half jaar ofzo met van die testjes begonnen. En als je regelmatig bent heeft het ook nog eens weinig meerwaarde. Maaaar het maakt het voor mij wel extra interessant dat hele zwangergebeuren. En je kan goed zien wanneer je eisprong is. Je zou even de eerste menstruatie af kunnen wachten om te kijken hoe lang je cyclus is, dan kan je ook iets effectiever testen. Anders doe je 20 tests, terwijl 10 voldoende was geweest.
Maar verder zie ik niet in waarom je niet meteen nu kan gaan testen. Die van ebay zijn iig goedkoop genoeg om het niet te laten.

Ik ben zelf nou elke keer aan het kijken of ik al spotting heb. Tot nu toe nog niet maar op 7dpo lijkt me dat ook wel onwaarschijnlijk. Op z'n vroegst komt dat zaterdag pas. Spannend hoor. Gauw mezelf maar weer afleiden.
pi_137157328
Welkom!
Mbt ovulatietesten: ik zou je aan raden om je eerste menstruatie af te wachten en van daaruit een plan te trekken. Dat is hoe ik het heb gedaan.

Ik kan me goed voorstellen dat je even afwacht wat er uit de onderzoeken komt LuDann.

Blaasontsteking zou kunnen maar ik herken het niet. Het was ook één druppel. Ik hou het in de gaten en anders ga ik langs de dokter.
pi_137158077
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef LuDann het volgende:

[..]

Leul, nieuwe aanwas! Ik hoop dat je snel twee streepjes plast. :)

Mijn persoonlijke mening (maar ik weet weet er niet veel vanaf) is dat je best al met ovulatietesten kunt beginnen. Als dat goed voelt voor je, waarom niet? Het is niet zo dat het kwaad kan.

Ben je wel al een maand foliumzuur aan het slikken?
Hoop het! Al hoop ik stiekem niet in juni zwanger te raken, vanwege al 5 verjaardagen van mijn schoonfamilie (incl. vriend).

Ik ben nog geen foliumzuur aan het slikken, ik had er wel wat over gelezen. Maar heb nu gericht gezocht en zie dat het aan te raden is, dus dan ga ik dat natuurlijk doen. Las alleen niet welke hoeveelheden aan te houden?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Risu het volgende:
Ik ben pas na een half jaar ofzo met van die testjes begonnen. En als je regelmatig bent heeft het ook nog eens weinig meerwaarde. Maaaar het maakt het voor mij wel extra interessant dat hele zwangergebeuren. En je kan goed zien wanneer je eisprong is. Je zou even de eerste menstruatie af kunnen wachten om te kijken hoe lang je cyclus is, dan kan je ook iets effectiever testen. Anders doe je 20 tests, terwijl 10 voldoende was geweest.
Maar verder zie ik niet in waarom je niet meteen nu kan gaan testen. Die van ebay zijn iig goedkoop genoeg om het niet te laten.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:59 schreef Cholula het volgende:
Welkom!
Mbt ovulatietesten: ik zou je aan raden om je eerste menstruatie af te wachten en van daaruit een plan te trekken. Dat is hoe ik het heb gedaan.

Okee, duidelijk. De eerste menstruatie eerst maar afwachten.
pi_137160508
De potjes met foliumzuur is gewoon 1 per dag. Ze zijn vrij klein en de meeste zijn ook nog eens vrij goedkoop. Erg mooi voor als je zoals ik wat langer bezig bent straks, ik ben ondertussen al aan het vierde potje toe ofzo.
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:38:58 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_137160605
gewoon huismerk Action of Kruidvat idd, is prima :)
ADH voor mensen met zwangerschapswens is 400mg
disclaimer
pi_137160941
Ah, mooi! Ik ga morgen, koopavond maar even halen.
pi_137167125
Welkom JantinaGr!

Risu, we lopen lekker gelijk op deze maand!
pi_137173368
@ Jantina, ik ben nu 1,5 week van de pil af, hang nog wel rond in het rammelaarstopic;)

Ik wacht indd mijn eerste menstruatie af en ga dan eens kijken hoe ik het aanpak.

Foliumzuur in huis en ga dit slikken als mijn eerste "echte" menstruatie is geweest.
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:36:14 #200
409579 LuDann
All the way
pi_137173718
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef Danaa het volgende:
@ Jantina, ik ben nu 1,5 week van de pil af, hang nog wel rond in het rammelaarstopic;)

Ik wacht indd mijn eerste menstruatie af en ga dan eens kijken hoe ik het aanpak.

Foliumzuur in huis en ga dit slikken als mijn eerste "echte" menstruatie is geweest.
Waarom niet nu al beginnen met foliumzuur? Het wordt aangeraden een maand voor je begint met proberen zwanger te raken foliumzuur te slikken.
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:37:00 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_137173756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef Danaa het volgende:

kun je eigenlijk beter toch al wel mee beginnen. Geadviseerd wordt minstens vier weken voor gewenste bevruchting met foliumzuur te beginnen :)
disclaimer
pi_137173888
Het kan toch ook geen kwaad om het langer achter elkaar te slikken?
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:40:53 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_137173983
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Rawedni het volgende:
Het kan toch ook geen kwaad om het langer achter elkaar te slikken?
Nee, absoluut niet!
Leuk feitje waar ik pas vorige maand achter kwam ( :@ :') ) foliumzuur is gewoon vitamine B11 en zit dus sowieso al in veel multivitaminen.... :')
disclaimer
pi_137175667
Ik denk meer aan het feit dat het misschien wel 3 maanden duurt voor mijn cyclus op gang is, vandaar dat ik eerst wacht op mijn menstruatie.

Ik snap het wel, dan loop ik twee weken achter!
pi_137176185
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet!
Leuk feitje waar ik pas vorige maand achter kwam ( :@ :') ) foliumzuur is gewoon vitamine B11 en zit dus sowieso al in veel multivitaminen.... :')
in multivitamine zit wel een lagere dosis dan aangeraden wordt bij een zwangerschap..
S. 2014
J. 2016
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:28:10 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_137176740
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

in multivitamine zit wel een lagere dosis dan aangeraden wordt bij een zwangerschap..
niet in alle :) Gewoon even op het potje kijken. Als het 400 mg is, is het prima.
disclaimer
pi_137176996
In gewone multivitamine zit ook een vitamine die je juist niet (teveel) moet binnenkrijgen bij gewenste zwangerschap toch?
Met die reden had mijn ha me gravitamon geadviseerd in ieder geval.
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:34:58 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_137177099
Vitamine A moet je mee uitkijken. Ja, een zwangerschapsvitamine is sowieso het makkelijkst :)
disclaimer
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:39:47 #209
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137177365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
In gewone multivitamine zit ook een vitamine die je juist niet (teveel) moet binnenkrijgen bij gewenste zwangerschap toch?
Met die reden had mijn ha me gravitamon geadviseerd in ieder geval.
Gravitamon is wel stikduur. Een huismerk zwangerschapssupplement is net zo goed :Y
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:44:36 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_137177639
Ik slik zelf dus een vitamine b complex (van de action) aangevuld met vitamine d. Van vitamine C krijg ik meer dan voldoende via mijn voeding.
disclaimer
pi_137180320
ik las laatst juist dat veel vrouwen zo voorzichtig zijn met vitamine A in de zwangerschap dat ze er juist soms te weinig van binnenkrijgen. vit A zit sowieso al beperkt in de meeste multi's volgens mij...

heb gravitamon maar met zo'n potje doe je best wel lang.
Kwak
pi_137191698
Ik slik alleen 2 vitamine C pilletjes van Roter elke dag en een Kruidvat foliumzuur. Moet genoeg zijn icm fruit en groenten :)
pi_137192278
Ik slik die zwangerdingen van Kruidvat.

En blegh, ik ben mezelf zwanger aan het denken, volgens mij. In december had dat ook. Toen was ik er zó van overtuigd dat het raak was, dat ik ook helemaal geen tampons had gekocht en zo. Gewoon gedacht: 'Oh nee joh, die heb ik immers sowieso negen maanden niet meer nodig!' Met als gevolg dat de teleurstelling enorm was en ik ons weekendje weg vrijwel alleen maar heb gehuild. :').
pi_137193091
Ik de foliumzuur van kruidvat.

Knuffel voor DevilsAndDust. Herkenbaar, soort van, al allerlei plannen er op aanpassen enzo.
Moeilijk soms hè. Lukt het om toch je gedachten er van af te leiden?
pi_137193468
Not really, ik heb vakantie dus veel te veel vrije tijd om handen. Vanmiddag op kraamvisite bij een collega/vriendin en ik heb mezelf leren haken, stiekem natuurlijk met het idee om dan uiteindelijk dekentjes en zo voor de babykamer te maken. :'). Waarvoor we laatst ook al een lamp hebben gekocht. Kwam hem tegen met 50% korting, dus voor 70 euro kon ik 'm niet laten hangen. :@.

SPOILER
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:48:55 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_137193602
DaD :*

Probeer in je achterhoofd te houden dat in heel veel gevallen er geen andere symptomen zijn die aangeven dat je zwanger bent dan het uitblijven van de menstruatie. Ja, er zijn uitzonderingen van vrouwen die op 5DPO al liepen te kotsen, maar dat is echt meer uitzondering dan regel. Probeer ook niet te veel vast te houden aan dingen als, een keer misselijk gevoel, gevoelige tepels, etc, want dat zegt echt heel weinig en als je bezig bent met zwanger worden vergroot je alles uit. Je weet het pas zeker als je die twee strepen hebt (en daarna volgt weer een ander soort onzekerheid, maar goed, eerst die eerste drempel maar eens over.) Hou vol en blijf positief!

Wanneer wil je gaan testen?
disclaimer
pi_137193745
M'n enige aanwijzing op dit moment is ook dat ik een seksdroom had, gister. :+. Maar echt zo gek, in december was ik er gewoon van overtuigd dat ik zwanger zou zijn. Het stond gewoon vast voor me. Stom hè?

Ik wil proberen in ieder geval tot 6 maart te wachten, als ik dan nog niet ongesteld ben.
pi_137195374
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
DaD :*

Probeer in je achterhoofd te houden dat in heel veel gevallen er geen andere symptomen zijn die aangeven dat je zwanger bent dan het uitblijven van de menstruatie. Ja, er zijn uitzonderingen van vrouwen die op 5DPO al liepen te kotsen, maar dat is echt meer uitzondering dan regel. Probeer ook niet te veel vast te houden aan dingen als, een keer misselijk gevoel, gevoelige tepels, etc, want dat zegt echt heel weinig en als je bezig bent met zwanger worden vergroot je alles uit. Je weet het pas zeker als je die twee strepen hebt (en daarna volgt weer een ander soort onzekerheid, maar goed, eerst die eerste drempel maar eens over.) Hou vol en blijf positief!

Wanneer wil je gaan testen?
hier sluit ik mij volledig bij aan, ik had bijna iedere maand klachten waardoor ik toch wel zwanger moest zijn... toch?!!?!
en de maand dat ik streepjes had... geen klachten, helemaal niks!

het zegt gewoon allemaal niks :*
S. 2014
J. 2016
pi_137195703
Oh suf DaD. Wel heel herkenbaar hoor :P We testen dan ongeveer tegelijk hopelijk! Tenzij ik voor die tijd ongesteld wordt :{ Ik stel 4 dikke vette strepen voor, doe je mee?
pi_137200159
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:33 schreef LuDann het volgende:

[..]

Jammer :( Ik hoop dat het andere deel van mijn droom wel snel waarheid wordt dan!

Met mij gaat het eerlijk gezegd bagger :@ Ben er een beetje depri van en zelfs menselijk contact ga ik nu liever even uit de weg.

Maar goed, ik heb een lief vriendje en we slaan ons er wel doorheen. :)
Gevonden, je berichtje ;)
Maar hier laat ik mij niet door tegen houden :7

Neem je wel je foon mee? :*
pi_137200378
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef JantinaGr het volgende:

Welkom. Er is eigenlijk geen goed advies. Volg je eigen hart, maar blijf met je hersenpan rationeel denken. Voordat je het weet hypochonder je enorm ;)
pi_137205705
Geen enkel klachtje heb ik nu.
Behalve een keelontsteking, maar dat is niet zwangerschapsgerelateerd. :{
Gelukkig werken de paracetamolletjes nog wel een beetje.
Net nu ik een beetje van die verkoudheid af was
nooit ziek zei ik toch, ha! :')
pi_137206490
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

hier sluit ik mij volledig bij aan, ik had bijna iedere maand klachten waardoor ik toch wel zwanger moest zijn... toch?!!?!
en de maand dat ik streepjes had... geen klachten, helemaal niks!

het zegt gewoon allemaal niks :*
Het is ook helemaal niet dat ik toen klachten had waardoor ik dat dacht. Ik heb een ontzettende hekel aan het kwaaltjes zoeken (no offence), en daarbij komt dat bij m'n eerste zwangerschap het enige kwaaltje waar ik last van had was dat ik een week overtijd was. :+. Ik kan het ook niet goed uitleggen. Wel of niet zwanger zijn was gewoon geen vraag, en ik merk dat ik dat nu weer een beetje doe. Beide benen op de grond proberen te houden, in ieder geval.

En Rawedni, doen we!
pi_137208360
Heb de tabletten foliumzuur in huis, net meteen de eerste ingenomen.
Action had ze niet, wel een heleboel andere soorten vitaminen. :{
Dus toen maar Etos. Toevallig was het 2e potje gratis. :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:56:54 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_137208587
Nee, die hebben vitamine b complex, geen aparte foliumzuur ;)
disclaimer
pi_137208701
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, die hebben vitamine b complex, geen aparte foliumzuur ;)
Ik heb op alle verpakkingen gekeken, maar nergens de b11. Ook geen benaming b-complex.
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:02:42 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_137208845
Oh, vaag! Dan heeft mijn action een ander assortiment :o
disclaimer
pi_137209021
Ja, ik verbaas mij sowieso weleens over het assortiment hier. M'n schoonzus komt juist bij ons weleens Action shoppen, want ze hebben hier "meer", Nou, niet wat betreft deze vitaminen in elk geval. :P

Maar ach. Hoe duur zijn die van die action? Ik heb nu in totaal 300 tabletten voor 2,99 ;)
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:08:36 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_137209163
Geen idee, maar failliet zul je er nu ook wel niet op gaan _O-
disclaimer
pi_137209786
Aan je username te zien wonen we in dezelfde plaats en bij 'mijn' Action hebben ze die b-complex wel!
pi_137229398
Weet iemand of innestling elke keer dat je zwanger bent (of op weg bent om het te worden) rond dezelfde dag na de ovulatie is? Vorige maand had ik 6 dagen na mn ovu een tempdip, ik denk de innesteling. Vandaag is dag 6 maar temp was vanochtend gewoon nog hoog.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:22:00 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_137229589
Dat is variabel, tussen de 5 en 12 DPO :)
disclaimer
pi_137230165
Dus als je eerder dag 6 had, is het niet gezegd dat het de volgende keer weer 6 dagen duurt? :) Overigens denk ik niet dat het iets is deze maand. Voel niks, vorige keer had ik geloof ik wel gevoelige borsten en was doodmoe al voor de vermoedelijke innesteling maar dat weet ik niet meer zo precies, niet opgeschreven :(
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:58:12 #234
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137230366
Nou mijn vriendin was volgens de ovulatietest aan het ovuleren een paar dagen geleden, dus we hebben flink geprobeerd.
Ik heb gelijk voor de rest van de maand geen zin meer.
Nu weer in spanning afwachten.
Keiharde porno!
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:04:26 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_137230491
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:48 schreef Rawedni het volgende:
Dus als je eerder dag 6 had, is het niet gezegd dat het de volgende keer weer 6 dagen duurt? :) Overigens denk ik niet dat het iets is deze maand. Voel niks, vorige keer had ik geloof ik wel gevoelige borsten en was doodmoe al voor de vermoedelijke innesteling maar dat weet ik niet meer zo precies, niet opgeschreven :(
Als je die "kwalen" echt zo kort op je eisprong hebt denk ik niet dat dat echt zwangerschapssymptomen waren, ik ben ook wel eens erg moe geweest direct na mijn ovulatie en dat wordt dan veroorzaakt door je ovulatie, niet door een bevruchting.
Volgens mij is innesteling idd per ei verschillend, maar pin me er niet op vast.
disclaimer
pi_137230667
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef dud0r het volgende:
Nou mijn vriendin was volgens de ovulatietest aan het ovuleren een paar dagen geleden, dus we hebben flink geprobeerd.
Ik heb gelijk voor de rest van de maand geen zin meer.
Nu weer in spanning afwachten.
oO< _O-

Wb innesteling, volgens mij is dat idd per keer verschillend,.anders zou de term vroege of late innesteling nergens op slaan toch?
S. 2014
J. 2016
pi_137230687
Ik zou dat soort dingen (kwaaltjes en temperatuur) ook niet direct aan een innesteling toeschrijven...
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:33:20 #238
409579 LuDann
All the way
pi_137231167
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Dottey het volgende:

[..]

Gevonden, je berichtje ;)
Maar hier laat ik mij niet door tegen houden :7

Neem je wel je foon mee? :*
Dat is lief van je, hormonaal als ik ben moet ik hier bijna om huilen!

Ja, foon gaat mee, dan ben ik niet helemaal alleen de hele tijd. :)
pi_137231421
Nou aangezien ik 8 dagen over tijd ging en een positieve test had ga ik daar wel vanuit. Ik ben nooit zo extreem moe en heb nooit gevoelige borsten rond eisprong of menstruatie. Eigenlijk merk ik nooit wat tot de dag dat ik ongesteld moet worden, dan heb ik alleen vreselijke buikpijn 1 dag en is het weer over.

Dus ik denk wel dat het een innesteling is geweest.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:48:01 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_137231549
oh, ik ontken niet dat je een innesteling hebt gehad, ik denk alleen zelf niet dat de symptomen die je beschrijft en je al vòòr die innesteling had echt zwangerschapsgerelateerd zijn.

Lijven doen gekke dingen, ik heb nooit mijn eisprong gevoeld bijvoorbeeld, tot 6 weken terug, toen voelde ik 'm ineens overduidelijk.
disclaimer
pi_137231643
Irritant dat ik de vorige keer niet heb opgeschreven wat de symptomen waren, dus ik heb even teruggebladerd.
Gelukkig hier wel bijgehouden. Toen was tot 7dpo niks, 8dpo begin gevoelige borsten en lichte krampjes wat aanhield en sterker werd tot de miskraam eigenlijk.
Vandaag 9dpo en niks. Maar ook geen spotting, dus nou weet ik nog niks.
Temperatuur nog hoog, vooralsnog geen spotting, en borsten normaal. De keelontsteking trekt weer weg. All is good. Wel een beetje kramp, maar volgens mij moet ik gewoon naar de wc. :P

Ik had overigens ook een tempdip deze keer, een flinke ook. Alleen was dat al op dag 4. Beetje vroeg dus voor een eventuele innesteling. Bovenop het feit dat ik verder geen klachten heb, denk ik niet dat het iets was. Vorige keer geen tempdip gezien.
pi_137231663
Wat SQ zegt.

Ik wist niet dat je al een positieve test had gehad, sorry. Ik heb het topic een poosje links laten liggen. Want dat hielp. :').
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:54:43 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_137231744
ik hoop desalniettemin dat alles wel de goede kant op wijst voor jullie hoor, laat daar geen twijfel over zijn! :* O+
disclaimer
pi_137231862
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dat is lief van je, hormonaal als ik ben moet ik hier bijna om huilen!

Ja, foon gaat mee, dan ben ik niet helemaal alleen de hele tijd. :)
:*
pi_137232221
No hard feeling hoor. Tis voor mij ook allemaal nieuw :P Maar alles bij elkaar opgeteld rekende ik het wel tot de innesteling/beginnende zwangerschap. Zeker omdat ik er niet zo heel erg mee bezig was vorige maand maar ineens wel merkte dat mn tetten zeer deden :+ Ik ken mijn lijf wel goed.
pi_137244408
Eeeeeeeeen spotting, dat was het weer. Volgende ronde maar weer :{
pi_137244899
Wat een teleurstelling Risu! :*
pi_137245630
Risu -O-
pi_137246257
Blugh Risu :(

Vraagje, ik ben uitgenodigd voor een feestje morgen met een hoop alcohol gok ik. Ik zit dan een dag of 2 tot 4 voor mn NOD. Kan het kwaad om dan (veel) te drinken of is dat zeer onverstandig mocht het eventueel raak zijn?
  vrijdag 28 februari 2014 @ 18:55:27 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_137246438
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:49 schreef Rawedni het volgende:

Vraagje, ik ben uitgenodigd voor een feestje morgen met een hoop alcohol gok ik. Ik zit dan een dag of 2 tot 4 voor mn NOD. Kan het kwaad om dan (veel) te drinken of is dat zeer onverstandig mocht het eventueel raak zijn?
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Als je zelf twijfelt zou ik niet of weinig drinken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_137246457
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:49 schreef Rawedni het volgende:

Ik zou het niet doen! Of het echt veel kwaad zou kunnen weet ik niet, maar zeker in die eerste fase gaat de ontwikkeling van een kindje razend snel. Ik kan me niet voorstellen dat alcohol daar goed aan doet..
  vrijdag 28 februari 2014 @ 18:59:04 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_137246584
Een glaasje kan best, maar helemaal volgieten zou ik niet meer doen. Ik dacht er ooit lichter over, maar door mijn ervaringen weet ik het niet meer zo.
disclaimer
pi_137246753
Helemaal volgieten zou ik ook niet doen. Eerst was ik er strenger in, maar een glaasje doe ik soms wel, hoewel liever niet in de wachtweken.
pi_137263802
Dames? :o.

[ Bericht 18% gewijzigd door DevilsAndDust op 01-03-2014 17:07:19 (Onwijs grote foto.) ]
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:18:01 #255
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_137263810
Dat is duidelijk een 2e streep!! Gefeliciteerd je bent zwanger *O* *O*
Be happy with the little things in life
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:19:25 #256
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_137263816
Jaaa streepjes! Gefeliciteerd *O*
pi_137263830
DaD!!! *O*
pi_137263835
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[ afbeelding ]
WTFBBQ DaD!! :D en of dat een streepje is! *O*
pi_137263840
quote:

[ afbeelding ]
Dat is er 1 hoor! Gaaf O+ !
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:30:17 #260
344469 Amsel
zonder t
pi_137263857
Oh jahoor! Wat tof!!
pi_137263929
Yay. O+.
pi_137263938
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay. O+.
Dat lijkt me niet een goede weergave van wat er nu in je hoofd gebeurd ;) Hoe voel je je? Je wilde later testen toch dacht ik?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:49:32 #263
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_137263977
Jaa proficiat DaD!!! *O*
Zat je gevoel toch goed dus dat het raak was!
pi_137263988
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet een goede weergave van wat er nu in je hoofd gebeurd ;) Hoe voel je je? Je wilde later testen toch dacht ik?
Ja klopt, maar ik verveelde me gister dus toen ben ik maar een zwangerschapstest gaan doen. :'). Die was echt heel erg licht, zeg maar turen-onder-een-bepaalde-hoek-met-precies-de-juiste-lichtinval. Dus vanochtend voor de zekerheid nog eentje gedaan en die zie je hierboven! :o. *O*.

Ik heb een half uur lang tegen vriendje gezegd: "Ik zie iets. Jij ook? Zie je iets? Er is toch iets? Toch?"

Het moet nog even landen geloof ik. :+.
pi_137264006
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik verveelde me gister dus toen ben ik maar een zwangerschapstest gaan doen. :'). Die was echt heel erg licht, zeg maar turen-onder-een-bepaalde-hoek-met-precies-de-juiste-lichtinval. Dus vanochtend voor de zekerheid nog eentje gedaan en die zie je hierboven! :o. *O*.

Ik heb een half uur lang tegen vriendje gezegd: "Ik zie iets. Jij ook? Zie je iets? Er is toch iets? Toch?"

Het moet nog even landen geloof ik. :+.
Hij zag ze wel neem ik aan? Anders even een brilletje :+ enig idee hoe ver je bent nu?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:55:35 #266
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137264028
Gefeliciteerd! Die is voor een ebaytest heel duidelijk al :)
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:56:40 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_137264034
DaD, jaaaaaa!!!! Gefeliciteerd!!
disclaimer
pi_137264078
Hoera! DaD! Das een mooie streep hoor! *O* gefeliciteerd!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:03:29 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137264092
Gefeliciteerd DaD! Duidelijke streep hoor *O* *O* *O*
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:20:58 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137264247
Gefeliciteerd DaD! Duidelijke strepen *O*!
pi_137264294
DaD blijf even lekker op het wolkje en geniet hiervan! *O*
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:27:08 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_137264311
quote:

[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaa oh ik heb er gewoon tranen van in mn ogen! *O*
Kwak
pi_137264443
Oooohw wat goed!!! Wat ontzettend tof voor jullie.
*poef* nu is het weg
pi_137264627
Gefeliciteerd DaD! *O*
pi_137264887
Leuk nieuws hier! Gefeliciteerd!
pi_137265178
Gefeliciteerd DaD!!
pi_137265223
Er is er één zwanger hoera hoera, dat kun je wel zien dat is DaD :D *O* Gefeliciteerd!
pi_137265295
Ik las dat de meeste ebay zwangerschapstesten gebruiken, maar welke zijn dit precies? Ik kom alleen maar testen tegen met kunststof hoesje die ongelofelijk duur zijn?
Waar kan je ze nog meer goedkoop halen? Heb geen paypal of creditcard.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:52:20 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_137265766
Jaaaa ik zie het duidelijk DAD :Y *O* Gefeliciteerd!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:03:01 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_137266038
Kom ik precies op het juiste moment lurken. Gefeliciteerd DaD!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_137266080
quote:

[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_137266309
DAD!! Gefeliciteerd! *O*
pi_137266313
Woehaaa DaD! Wat tof! Gefeliciteerd :D Voelde je wel wat? Je NOD was toch nog lang niet?

Bedankt voor alle adviezen iedereen verder. Ik zal het rustig aandoen hoewel ik niet het idee heb dat het raak is deze maand :( (puur gebaseerd op dat ik 0,0 voel verder)..
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:35:50 #284
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137266828
DaD joehoe *O* *O*

Het is je zo gegund :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:40:07 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137266931
Gefeliciteerd! :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_137267214
Gefeliciteerd DaD *O*
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:34:33 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_137268186
Lieve meisjes, ik ga hier ook afscheid nemen. Ik ben blij dat we met zoveel naar Z&G hebben kunnen gaan de afgelopen weken O+ En dat het lijstje zo kort is geworden. En ik hoop dat de rest ook nog heel erg snel mee komt! :* :W
disclaimer
pi_137269389
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve meisjes, ik ga hier ook afscheid nemen. Ik ben blij dat we met zoveel naar Z&G hebben kunnen gaan de afgelopen weken O+ En dat het lijstje zo kort is geworden. En ik hoop dat de rest ook nog heel erg snel mee komt! :* :W
O+ Ik ben zo enorm blij voor jou/jullie
S. 2014
J. 2016
pi_137269495
DaD! *O*
pi_137269692
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:31 schreef JantinaGr het volgende:
Ik las dat de meeste ebay zwangerschapstesten gebruiken, maar welke zijn dit precies? Ik kom alleen maar testen tegen met kunststof hoesje die ongelofelijk duur zijn?
Waar kan je ze nog meer goedkoop halen? Heb geen paypal of creditcard.
action of online thuistest.nl oid

dad *O*
stormqueen *O*
gefeliciteerd
pi_137270784
SQ *O*
pi_137270804
quote:
Wat gaaf!!! Gefeliciteerd *O*
pi_137271767
Gefeliciteerd DaD en SQ!! *O* Het wordt stil hier!!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 15:24:31 #294
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137272723
Gefeliciteerd dames. *O*
Keiharde porno!
pi_137272745
Gefeliciteerd SQ *O*
pi_137273695
DaD proficiat!
pi_137273870
SQ!! :*
  zaterdag 1 maart 2014 @ 16:53:07 #298
409579 LuDann
All the way
pi_137275710
Van harte gefeliciteerd DAD en SQ! :D Ik ben zo blij voor jullie! O+

Nu moeten we een nieuw iemand hebben om de topics van deze reeks te openen en deze streepjesregen voort te zetten. ;)

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_137276407
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef LuDann het volgende:
Van harte gefeliciteerd DAD en SQ! :D Ik ben zo blij voor jullie! O+

Nu moeten we een nieuw iemand hebben om de topics van deze reeks te openen en deze streepjesregen voort te zetten. ;)

*O* *O* *O* *O* *O*
Gelijk SQ haar geheim ontdekt... Ze was gewoon zelf een hormoonbommetje O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:33:54 #300
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_137277125
quote:
*O* gefeliciteerd *O*
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:34:19 #301
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_137277136
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: