Behalve SQ mag niemand een nieuw topic openen... She has the skillsquote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Risu het volgende:
Nieuwe aanwas! Hebben we wel nodig na al die streepjes.
En nu niet zo snel posten, dan kan ik dit topic gebruiken om er ook 2 te plassen.
Over 2 weekjes is dat.
Hopelijk niks geks DND, maar in zo'n onregelmatige cyclus is het wel fijn dat er ovutestjes zijn.
Die van mij blijkt weer heel normaal op dag 14 te zijn. Wat dat aangaat heb ik dus een heel betrouwbaar lichaam. Die ovutestjes zijn wat dat aangaat misschien niet eens nodig bij mij. Maar ik vind het toch wel leuk om te doen, geeft me wat meer houvast in het geheel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hardstikke positief, na een hal e minuut was er al een tuurstreepje, en nu is het gewoon een dikke vette streep
Dat was precies wat ik net dachtquote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Kiek dat lijstje kort zijnnog een paar te gaan! Kom op
moest daar wel een beetje over lachenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef Cholula het volgende:
Nadat ik stopte met de pil duurde het 45 dagen voor ik weer ongesteld werd. Tot op heden is de enige regelmatig in mijn cyclus de onregelmatigheid. Vervelend, maar niet onoverkomelijk. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en anders de zwangerschapstesten groot inslaan en eens in de zoveel tijd testen![]()
Overigens heb ik vandaag negatief getest op mijn zwangerschapstest en mijn ovutest begint richting positief te gaan (denk ik en als dat niet zo is ben ik over twee weken ongesteld). Ik heb een topdag!
En jij dan SQ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Een megaregen zit er haast niet in met zo weinig deelnemers![]()
Maar ik ga er gewoon van uit dat DaD, Risu, Ggirl en Helio een c-c-combodeal scoren in de eerste week van maart
Ja, nou, ik wil in ieder geval zèker mrs Peel ook meenemen dan!quote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nou, ik wil in ieder geval zèker mrs Peel ook meenemen dan!
En de rest ook maar zij nog het meest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
*13 maanden check.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
En ZO snel gaat het ook echt niet altijd hier. Tuurlijk, ik kan er een paar noemen die inderdaad zwanger zijn zodra ze zonder condoom batsen, maar van de mensen die we recent hebben uitgezwaaid waren er toch ook een paar al wat langer dan 2 maanden bezig (skittles als aanvoerder met 18 maanden, fee-nix 8 maanden, IMA 7 maanden...)
Ik kan wel begrijpen dat als je er eenmaal voor gaat het lijkt alsof elke cyclus honderdmiljoen jaar duurt. Een vriendinnetje van me liep ooit eens te mopperen "als ik wist dat het zo moeilijk was om zwanger te raken had ik vroeger nooit een MAP hoeven halen". Ze was zelf in vier rondes zwanger, dus zo moeilijk raakte ze helemaal niet zwanger, maar ze ervaarde het kennelijk als vier jaar.
Nou ja, wat ik wil zeggen, de aanhouder wint, en jij uiteindelijk ook.
wat leuk!!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef Cygne het volgende:
Het lijkt heel lang als je bezig bent, maar toen het bij ons raak was leek het juist kort.
Ik zei hier laatst dat ik mijn nichtjes zo mis. Nou vroeg zus of de jongste de eerste week van de meivakantie hier mocht logeren. En binnenkort een oppasdag met de meisjes van mijn schoonzus.
sterkte!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:39 schreef Bloesem. het volgende:
Wow wat een krimplijstje!
Ik ben een beetje afwezig, omdat een dierbaar familielid op sterven ligtStreepjeslust is daardoor even geen prioriteit, maar ik zie jullie snel weer (of nou ja, liever niet natuurlijk! Hop, allemaal door naar t zwanger-topic
)
Fixedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Loj het volgende:
Combo begin maart!! Dan gaan we voor een compleet leeg lijstje in maart keej!
Incl SQ en Cholula! En Peel voorop!
Wij waren zelfs langer als een jaar bezig. 14 maanden zelfs. VK zei me dat het meer dan normaal is dat het zolang kan duren.... Dus dames, hou hoop! JUllie tijd komt echt wel!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dad bedenk dat het gemiddeld een jaar duurt voor een vrouw zwanger is.. Dat het hier soms zo snel gaat geeft dan een iets vertekend beeld
Weet je dat ik daar ook aan gedacht heb... ze ontwijkt zichzelf in t hele plaatje.. Zelfbescherming of....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef Cholula het volgende:
Ik wacht met alle liefde een maandje als Peel dan 19 maart twee streepjes piest!
Welkom Vlier. Ik gebruik de ovulatietesten van Ebay, vijftig stuks voor ongeveer tien euro. Mijn ervaring is kort, ik vond mijn ei en mijn vriend schoot raak.
SQ ben jij stiekem al zwanger? Je zou het namelijk pas vertellen als je voorbij de twaalf zou zijn toch?
Echt? Wat grappig!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar ook aan gedacht heb... ze ontwijkt zichzelf in t hele plaatje.. Zelfbescherming of....
Dank je wel Cholula. Fijn om te horen dat het gelijk lukte. Mag ik vragen of je gelijk bij de eerste verkleuring actie hebt ondernomen of heb je nog een dag ofzo gewacht om te kijken of het streepje donkerder werd? Ik gebruik overigens de dipsticks van sensitest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef Cholula het volgende:
Ik wacht met alle liefde een maandje als Peel dan 19 maart twee streepjes piest!
Welkom Vlier. Ik gebruik de ovulatietesten van Ebay, vijftig stuks voor ongeveer tien euro. Mijn ervaring is kort, ik vond mijn ei en mijn vriend schoot raak.
SQ ben jij stiekem al zwanger? Je zou het namelijk pas vertellen als je voorbij de twaalf weken zou zijn toch?
Oh ik bedoel er ook niks naars nee hoor SQ..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef Cholula het volgende:
[..]
Echt? Wat grappig!
Voor de duidelijkheid: ik bedoel het niet verkeerd, het was een gedachte die oppopte.
Bij mij hebben de ovu testen ook nooit gereageerd op de zwangerschap.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef Risu het volgende:
Oh de ovutesten waren bij mij trouwens nooit positief door zwangerschapshormonen. Dat heb ik wel getest toen. Ik vond het vreemd gezien het feit dat veel vrouwen dag dan ook hebben. Maar ja, dat zal dan ook wel weer zo'n dingetje zijn. Bij iedereen anders.
Oh ja, en wij doen het zodra menstruatie gestopt is, om de dag sowieso. Ook om het zaad optimaal te houden.
Enjoy your libido while it lastsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef Cholula het volgende:
Zaadconditie, ik vind het een goede reden.![]()
Ik ben zo blij dat ik niet meer vloei, deels omdat dan het hele miskraamgebeuren achter de rug maar toch ook voor een deel omdat er eindelijk weer gesekst/gebatst/gekonijnt kan worden.
Heb je mijn userstats wel eens bekeken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef Kimpossible het volgende:
Sq ben jij eigenlijk een kloontje ook of niet? Je Posts maken het spannend haha, maarr ik zal je niet tot verdere uitspraken uitlokken
Niet aan gedachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je mijn userstats wel eens bekeken?
Nee, ik heb expliciet aangegeven enige weken terug dat ik de details van mijn eigen cyclus niet meer openbaar ging bespreken hier. En dat wil ik graag zo houden. En ik heb daar goede redenen voor(ik ben erg herleidbaar)
Wij zijn net begonnen. Ik heb wel eens eerder geprobeerd zwanger te worden met mijn ex, hij wilde alleen maar heel onregelmatig met mij naar bed dus dat werkte toen niet. Vervolgens had hij een ander wat wellicht het een en ander verklaartquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Cholula het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sowieso wel van de actie ben.
Bij mij kleurde het streepje in het weekend en dan ben ik meestal thuis dus was er actie. Doordeweeks ben ik wel een keertje extra naar huis gegaan. Overigens heb ik in die periode nooit een streep gehad die net zo donker was als de controlestreep. Twee weken later wel, maar toen testte ik ook positief op de zwangerschapstest.
Zijn jullie allang bezig?
Ik moest echt keihard lachen... En dat deed zeerquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ach jongens, ik geloofde het ook niet toen ze het zeiden maar ook bij mij leek 4/5 maanden en eeuw en nu denk ik "help wat snel"!
Zeker na een maand waarin we heel keurig om de dag gejeweetweld hadden en ik geen stress had gehad die niks opleverde dacht ik "het lukt toch niet"... maand daarna half overspannen en maar drie keer seks gehad waarvan maar 1 nuttig (cd 8 cd 17 of 19 en cd 26) en hoppa! Raak!
Zwanger worden is net Lucille Werner, t kan raar lopen
(En zwanger blijven is dan weer het volgende verhaal)
Even een dikke kroel voor DADIk snap heel goed dat je die gevoelens hebt, maar het komt echt vast goed.
Ik vind dan weer afscheiding in de gaten houden meer 'ermee bezig zijn' dan ovulatietestjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb ook geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik er niet teveel mee bezig wou zijn. De laatste ronde mijn afscheiding in de gaten gehouden en dat werkte goed
Vind ik ook hoor, plassen moet je toch...quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:36 schreef Risu het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die ovutestjes helemaal geen gedoe vind. Kost nauwelijks extra tijd ook. Al die andere zaken lijken me veel verder gaan. Maar ja dat ben ik.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, plassen moet je toch...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
Zwanger worden is net Lucille Werner, t kan raar lopen
k hebbem niet zelf bedacht hoor, t is een aanpassing van "het leven is net lucille werner, t kan raar lopen"quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:22 schreef Rawedni het volgende:
[..]![]()
God ik sproeide mn thee over mijn beeldscherm heen, en dat op mijn werk
Nee. Als je gelijk tempt bij wakker worden (en als je daarvoor min 3 uur achter elkaar hebt geslapen) dan loopt het wel los. Ik heb ook nooit m'n wekker gezet om te tempen, en had prima duidelijke staatjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn idee met ovulatietesten was om een maand te testen om te zien op welke cyclusdag mijn eisprong ongeveer is, en dan de maand erna alleen rondom die dag te testen voor een dubbelcheck. Maar toen merkte ik in de tweede maand al een week eerder dat ik vruchtbaar slijm had (wat werd bevestigd door de ovutest) dus nu weet ik nog niets meer dan dat mijn eisprong volledig onvoorspelbaar is..
Bij tempen trouwens hè, hoe nauw komt dat voor wat betreft het tijdstip? Ik sta twee keer in de week om 6 uur op, twee keer om 7 uur, en de andere dagen ben ik vrij. Moet ik dan echt elke dag mijn wekker op 6 uur zetten?
Dit wilde ik horen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee. Als je gelijk tempt bij wakker worden (en als je daarvoor min 3 uur achter elkaar hebt geslapen) dan loopt het wel los. Ik heb ook nooit m'n wekker gezet om te tempen, en had prima duidelijke staatjes
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou een soort anal probe moeten ontwikkelen die de hele nacht je temperatuur meet en dan het gemiddelde voor je klaar zet als je wakker wordt
Buttplug proquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou een soort anal probe moeten ontwikkelen die de hele nacht je temperatuur meet en dan het gemiddelde voor je klaar zet als je wakker wordt
Oh wat erg....quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:02 schreef Loj het volgende:
Ze hadden op de negenmaandenbeurs een romper met de tekst:
Mijn moeder heeft 9 maanden geleden 50 tinten grijs gelezen...
Dames, misschien een tip
Topickiller nummer 2!
Wat vreselijk!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:02 schreef Loj het volgende:
Ze hadden op de negenmaandenbeurs een romper met de tekst:
Mijn moeder heeft 9 maanden geleden 50 tinten grijs gelezen...
Dames, misschien een tip
Topickiller nummer 2!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:50 schreef Rawedni het volgende:
Goed om te horen Stormqueen. Je draagt zeer nuttig en fijn bij hier weet je dat?Ik waardeer het enorm!
Inderdaad, feestje elke avond
heb je ze alle drie de keren op hetzelfde tijdstip met ongeveer dezelfde urineconcentratie gedaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:09 schreef Vlier het volgende:
Een witte ovutest, de volgende dag een heel licht streepje en dan weer een witte ovutest is negatief, toch?
Kun je die gegevens niet uitpoetsen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:52 schreef Vlier het volgende:
Ik meet telkens met de tweede plas van de dag. Niet de ochtendurine omdat dat een valse positief kan opleveren en daarna wacht ik tot ik van nature weer 'moet'.
Het is n licht streepje, je ziet m maar net als je hem bij het raam houdt, anders niet. Foto wil ik niet omdat ik hem al heb opgeplakt op n papiertje met gegevens erbij en ik wil niet herleid worden. Wel n goed idee, ik ga met n nieuw papiertje beginnen![]()
Eens!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:50 schreef Rawedni het volgende:
Goed om te horen Stormqueen. Je draagt zeer nuttig en fijn bij hier weet je dat?Ik waardeer het enorm!
Inderdaad, feestje elke avond
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eens!
Ik heb acht spuiten in m'n hoofd gehad en vier in m'n arm. Kon geen enkel kwaad en hopelijk gefeliciteerd, aldus de arts..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live the life you love, love the life you live.
Welkomquote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik 1 van de weinige mannen in het topic ben.
Wij zijn nu twee maanden bezig om zwanger te raken, ze is al een jaar van de pil af maar nog steeds niet regelmatig.
Deze maand maar eens begonnen met de ovulatietest te gebruiken. Tot nu toe nog geen gesprongen eieren. Zou volgens berekening deze week moeten zijn.
Ik had iets wat een positieve test kon zijn op dag 10, 16, 18, 21 en 22.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef Rawedni het volgende:
Fijn Cholula!
@DaD, lekker vaag allemaalWel fijn dat je een spierwitte test had op zich, weet je toch dat ie wrs wel geweest is. Had je die 3 vage testjes op rij?
Welkom dud0r!
heb je wel alle tussenliggende dagen ook getest?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had iets wat een positieve test kon zijn op dag 10, 16, 18, 21 en 22..
Welkom dud0r! Leuk om ook eens een man hier te hebben. Ik ben benieuwd hoe jij het vanuit jouw oogpunt allemaal ervaart.
Succes met afwachten, Helio..
Jup, elke dag vanaf dag 9. Zeventien staafjes deze maand, tot nu toe.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel alle tussenliggende dagen ook getest?
jeetje, wat verwarrend zoquote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup, elke dag vanaf dag 9. Zeventien staafjes deze maand, tot nu toe..
Oh dat schiet niet op neequote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup, elke dag vanaf dag 9. Zeventien staafjes deze maand, tot nu toe..
Dat herken ik wel maar dan bedenk ik me weer hoe vreselijk ongeduldig ik ben en dan maak ik toch maar zin en verleid mijn vriendquote:Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
We doen ons best, maar vooral doordeweeks komt het er wel eens een paar dagen niet van....
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat wordt echt niet duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En heb je al eens een foto gemaakt van alle staafjes op een rij DaD? Ik heb zelf geen ervaring, maar misschien zijn hier nog dames die mee kunnen kijken?
Ontzettend vervelend zo. Dan is het denk ik inderdaad heel hulpvol om te gaan temperaturen. Dan krijg je -hopelijk- wat meer inzicht.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat wordt echt niet duidelijk.
Ach, het is ook geen ramp verder. Of ik nu wel of niet zwanger ben zal niet van die testjes afhangen. Ik vind het alleen jammer dat het me niet de duidelijkheid geeft waar ik op hoopte.
Iedereen bedankt voor het warme welkom.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had iets wat een positieve test kon zijn op dag 10, 16, 18, 21 en 22..
Welkom dud0r! Leuk om ook eens een man hier te hebben. Ik ben benieuwd hoe jij het vanuit jouw oogpunt allemaal ervaart.
Succes met afwachten, Helio..
Eigenlijk wel vreemd dat ik hier de eerste man ben, als je zwanger wil worden is dat toch een keus van twee personen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Welkom dud0r, volgens mij de eerste keer dat er een man mee schrijft. Leuk!
dat is toch heel normaal?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of zitten er hier dames die zwanger proberen te raken zonder manlief er vanaf weet?
Oh je moet de man van tevoren inlichten.... Zal t onthouden voor de volgendequote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd dat ik hier de eerste man ben, als je zwanger wil worden is dat toch een keus van twee personen.
Of zitten er hier dames die zwanger proberen te raken zonder manlief er vanaf weet?
Ik plak ze allemaal netjes op, met datum ernaast. Hij vindt het, geloof ik, wel prettig dat het zo wat inzichtelijker wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend vraagt wel elke dag hoe het testje was..
Cholula..
nee, ik ben vrij regelmatigquote:Op maandag 24 februari 2014 21:16 schreef Cholula het volgende:
Daar heb je gelijk in. Ze zijn ook al weer droog. Jij hebt ook niet zo'n kansloze cyclus als ik heb toch? Andere vraag, wanneer werd je na het hele gebeuren weer ongesteld? (Ik weet het, niet echt het juiste topic, maar voor mijn gevoel wel ik-wil-zwanger-worden gerelateerd)
Die waren inderdaad niet mijn idee nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh je moet de man van tevoren inlichten.... Zal t onthouden voor de volgende
Nee ik denk dat het toch echt meer een vrouwending is om er echt mee bezig te zijn,.ik neem aan dat de ovu testen niet jouw idee waren
Wel leuk om de mannelijke kant te lezen!
Dat is inderdaad wat lastiger meepraten, maar ik kijk wel even in hoeverre ik mee kan kletsen hierquote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Cholula het volgende:
Als ik zwanger ben is het toch vroeg genoeg om mijn vriend het te laten weten? Al die extra druk om te presteren, dat kan ik hem toch niet aan doen?
Er zijn wel meer mannen geweest hier toch? Ik denk dat het soms moeilijk aanhaken is als het over vruchtbaar slijm gaat en kwaaltjes die er zijn. Ik kan namelijk wel tegen mijn vriend zeggen dat mijn borsten gevoelig zijn, maar in welke mate is alleen voor mij duidelijk.
Ik wacht overigens nog steeds op een negatieve zwangerschapstest, de test die ik vandaag deed had nog steeds een lichte streep. Tot die tijd zijn mijn ovulatietesten natuurlijk ook niet betrouwbaar. SQ, ik weet dat je er helaas ervaring mee hebt. Hoe lang duurde het bij jou voordat ze negatief werden?
Ik droomde net dat ik aan het voetballen was met je man (quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:22 schreef Cholula het volgende:
Ja, het is wel een beetje ruk!
Temperaturen zie ik op dit moment niet zitten. Ik slaap niet elke nacht thuis en als ik dan niet thuis slaap, slaap ik ook nog eens niet alleen. In mijn ogen niet een ideale situatie om iedere ochtend een thermometer in mijn kont te stoppen.
Het komt zoals het komt en ik probeer me er niet zo druk over te maken (dat gaat normaal best goed, maar gisteren even niet)
Jammerquote:Op woensdag 26 februari 2014 07:48 schreef Cholula het volgende:
Haha hij voetbalt niet eens!
Hoe gaat het met je? (Jij was toch de persoon met epilepsie? )
Leul, nieuwe aanwas! Ik hoop dat je snel twee streepjes plast.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef JantinaGr het volgende:
Hallo dames en enkele mannen,
Mijn vriend en ik gaan het ook voorzichtig proberen. Ik ben sinds bijna 2 weken van de pil af. Compleet verschil met sommige natuurlijk, maar je moet ergens beginnen. Aangezien ik mezelf ken en er dus erg mee bezig zal zijn, leek het me leuk om het hier eens te gaan volgen. Ben ook actief in K&W.
Heb geen idee wat ik kan verwachten qua ontpillen. Hoop natuurlijk dat het snel gaat. Ik weet ook niet eens of ik wel regelmatig ongesteld was voordat ik met de pil begon, ik was namelijk nog maar net voor het eerst ongesteld en begon al snel met de pil.
Is het eigenlijk al een optie om met ovulatietesten te beginnen zo snel?
Hoop het! Al hoop ik stiekem niet in juni zwanger te raken, vanwege al 5 verjaardagen van mijn schoonfamilie (incl. vriend).quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Leul, nieuwe aanwas! Ik hoop dat je snel twee streepjes plast.
Mijn persoonlijke mening (maar ik weet weet er niet veel vanaf) is dat je best al met ovulatietesten kunt beginnen. Als dat goed voelt voor je, waarom niet? Het is niet zo dat het kwaad kan.
Ben je wel al een maand foliumzuur aan het slikken?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Risu het volgende:
Ik ben pas na een half jaar ofzo met van die testjes begonnen. En als je regelmatig bent heeft het ook nog eens weinig meerwaarde. Maaaar het maakt het voor mij wel extra interessant dat hele zwangergebeuren. En je kan goed zien wanneer je eisprong is. Je zou even de eerste menstruatie af kunnen wachten om te kijken hoe lang je cyclus is, dan kan je ook iets effectiever testen. Anders doe je 20 tests, terwijl 10 voldoende was geweest.
Maar verder zie ik niet in waarom je niet meteen nu kan gaan testen. Die van ebay zijn iig goedkoop genoeg om het niet te laten.
Okee, duidelijk. De eerste menstruatie eerst maar afwachten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:59 schreef Cholula het volgende:
Welkom!
Mbt ovulatietesten: ik zou je aan raden om je eerste menstruatie af te wachten en van daaruit een plan te trekken. Dat is hoe ik het heb gedaan.
Waarom niet nu al beginnen met foliumzuur? Het wordt aangeraden een maand voor je begint met proberen zwanger te raken foliumzuur te slikken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef Danaa het volgende:
@ Jantina, ik ben nu 1,5 week van de pil af, hang nog wel rond in het rammelaarstopic;)
Ik wacht indd mijn eerste menstruatie af en ga dan eens kijken hoe ik het aanpak.
Foliumzuur in huis en ga dit slikken als mijn eerste "echte" menstruatie is geweest.
kun je eigenlijk beter toch al wel mee beginnen. Geadviseerd wordt minstens vier weken voor gewenste bevruchting met foliumzuur te beginnenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef Danaa het volgende:
@ Jantina, ik ben nu 1,5 week van de pil af, hang nog wel rond in het rammelaarstopic;)
Ik wacht indd mijn eerste menstruatie af en ga dan eens kijken hoe ik het aanpak.
Foliumzuur in huis en ga dit slikken als mijn eerste "echte" menstruatie is geweest.
Nee, absoluut niet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Rawedni het volgende:
Het kan toch ook geen kwaad om het langer achter elkaar te slikken?
in multivitamine zit wel een lagere dosis dan aangeraden wordt bij een zwangerschap..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet!
Leuk feitje waar ik pas vorige maand achter kwam (![]()
) foliumzuur is gewoon vitamine B11 en zit dus sowieso al in veel multivitaminen....
niet in allequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
in multivitamine zit wel een lagere dosis dan aangeraden wordt bij een zwangerschap..
Gravitamon is wel stikduur. Een huismerk zwangerschapssupplement is net zo goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
In gewone multivitamine zit ook een vitamine die je juist niet (teveel) moet binnenkrijgen bij gewenste zwangerschap toch?
Met die reden had mijn ha me gravitamon geadviseerd in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
hier sluit ik mij volledig bij aan, ik had bijna iedere maand klachten waardoor ik toch wel zwanger moest zijn... toch?!!?!quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
DaD
Probeer in je achterhoofd te houden dat in heel veel gevallen er geen andere symptomen zijn die aangeven dat je zwanger bent dan het uitblijven van de menstruatie. Ja, er zijn uitzonderingen van vrouwen die op 5DPO al liepen te kotsen, maar dat is echt meer uitzondering dan regel. Probeer ook niet te veel vast te houden aan dingen als, een keer misselijk gevoel, gevoelige tepels, etc, want dat zegt echt heel weinig en als je bezig bent met zwanger worden vergroot je alles uit. Je weet het pas zeker als je die twee strepen hebt (en daarna volgt weer een ander soort onzekerheid, maar goed, eerst die eerste drempel maar eens over.) Hou vol en blijf positief!
Wanneer wil je gaan testen?
Gevonden, je berichtjequote:Op woensdag 26 februari 2014 10:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
JammerIk hoop dat het andere deel van mijn droom wel snel waarheid wordt dan!
Met mij gaat het eerlijk gezegd baggerBen er een beetje depri van en zelfs menselijk contact ga ik nu liever even uit de weg.
Maar goed, ik heb een lief vriendje en we slaan ons er wel doorheen.
Welkom. Er is eigenlijk geen goed advies. Volg je eigen hart, maar blijf met je hersenpan rationeel denken. Voordat je het weet hypochonder je enormquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef JantinaGr het volgende:
Hallo dames en enkele mannen,
Mijn vriend en ik gaan het ook voorzichtig proberen. Ik ben sinds bijna 2 weken van de pil af. Compleet verschil met sommige natuurlijk, maar je moet ergens beginnen. Aangezien ik mezelf ken en er dus erg mee bezig zal zijn, leek het me leuk om het hier eens te gaan volgen. Ben ook actief in K&W.
Heb geen idee wat ik kan verwachten qua ontpillen. Hoop natuurlijk dat het snel gaat. Ik weet ook niet eens of ik wel regelmatig ongesteld was voordat ik met de pil begon, ik was namelijk nog maar net voor het eerst ongesteld en begon al snel met de pil.
Is het eigenlijk al een optie om met ovulatietesten te beginnen zo snel?
Het is ook helemaal niet dat ik toen klachten had waardoor ik dat dacht. Ik heb een ontzettende hekel aan het kwaaltjes zoeken (no offence), en daarbij komt dat bij m'n eerste zwangerschap het enige kwaaltje waar ik last van had was dat ik een week overtijd was.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hier sluit ik mij volledig bij aan, ik had bijna iedere maand klachten waardoor ik toch wel zwanger moest zijn... toch?!!?!
en de maand dat ik streepjes had... geen klachten, helemaal niks!
het zegt gewoon allemaal niks
Ik heb op alle verpakkingen gekeken, maar nergens de b11. Ook geen benaming b-complex.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, die hebben vitamine b complex, geen aparte foliumzuur
Als je die "kwalen" echt zo kort op je eisprong hebt denk ik niet dat dat echt zwangerschapssymptomen waren, ik ben ook wel eens erg moe geweest direct na mijn ovulatie en dat wordt dan veroorzaakt door je ovulatie, niet door een bevruchting.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:48 schreef Rawedni het volgende:
Dus als je eerder dag 6 had, is het niet gezegd dat het de volgende keer weer 6 dagen duurt?Overigens denk ik niet dat het iets is deze maand. Voel niks, vorige keer had ik geloof ik wel gevoelige borsten en was doodmoe al voor de vermoedelijke innesteling maar dat weet ik niet meer zo precies, niet opgeschreven
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef dud0r het volgende:
Nou mijn vriendin was volgens de ovulatietest aan het ovuleren een paar dagen geleden, dus we hebben flink geprobeerd.
Ik heb gelijk voor de rest van de maand geen zin meer.
Nu weer in spanning afwachten.
Dat is lief van je, hormonaal als ik ben moet ik hier bijna om huilen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gevonden, je berichtje![]()
Maar hier laat ik mij niet door tegen houden![]()
Neem je wel je foon mee?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat is lief van je, hormonaal als ik ben moet ik hier bijna om huilen!
Ja, foon gaat mee, dan ben ik niet helemaal alleen de hele tijd.
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Als je zelf twijfelt zou ik niet of weinig drinken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:49 schreef Rawedni het volgende:
Blugh Risu![]()
Vraagje, ik ben uitgenodigd voor een feestje morgen met een hoop alcohol gok ik. Ik zit dan een dag of 2 tot 4 voor mn NOD. Kan het kwaad om dan (veel) te drinken of is dat zeer onverstandig mocht het eventueel raak zijn?
Ik zou het niet doen! Of het echt veel kwaad zou kunnen weet ik niet, maar zeker in die eerste fase gaat de ontwikkeling van een kindje razend snel. Ik kan me niet voorstellen dat alcohol daar goed aan doet..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:49 schreef Rawedni het volgende:
Blugh Risu![]()
Vraagje, ik ben uitgenodigd voor een feestje morgen met een hoop alcohol gok ik. Ik zit dan een dag of 2 tot 4 voor mn NOD. Kan het kwaad om dan (veel) te drinken of is dat zeer onverstandig mocht het eventueel raak zijn?
Dat lijkt me niet een goede weergave van wat er nu in je hoofd gebeurdquote:
Ja klopt, maar ik verveelde me gister dus toen ben ik maar een zwangerschapstest gaan doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet een goede weergave van wat er nu in je hoofd gebeurdHoe voel je je? Je wilde later testen toch dacht ik?
Hij zag ze wel neem ik aan? Anders even een brilletjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik verveelde me gister dus toen ben ik maar een zwangerschapstest gaan doen.. Die was echt heel erg licht, zeg maar turen-onder-een-bepaalde-hoek-met-precies-de-juiste-lichtinval. Dus vanochtend voor de zekerheid nog eentje gedaan en die zie je hierboven!
.
.
Ik heb een half uur lang tegen vriendje gezegd: "Ik zie iets. Jij ook? Zie je iets? Er is toch iets? Toch?"
Het moet nog even landen geloof ik..
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve meisjes, ik ga hier ook afscheid nemen. Ik ben blij dat we met zoveel naar Z&G hebben kunnen gaan de afgelopen wekenEn dat het lijstje zo kort is geworden. En ik hoop dat de rest ook nog heel erg snel mee komt!
![]()
action of online thuistest.nl oidquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:31 schreef JantinaGr het volgende:
Ik las dat de meeste ebay zwangerschapstesten gebruiken, maar welke zijn dit precies? Ik kom alleen maar testen tegen met kunststof hoesje die ongelofelijk duur zijn?
Waar kan je ze nog meer goedkoop halen? Heb geen paypal of creditcard.
Wat gaaf!!! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve meisjes, ik ga hier ook afscheid nemen. Ik ben blij dat we met zoveel naar Z&G hebben kunnen gaan de afgelopen wekenEn dat het lijstje zo kort is geworden. En ik hoop dat de rest ook nog heel erg snel mee komt!
![]()
Gelijk SQ haar geheim ontdekt... Ze was gewoon zelf een hormoonbommetjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef LuDann het volgende:
Van harte gefeliciteerd DAD en SQ!Ik ben zo blij voor jullie!
![]()
Nu moeten we een nieuw iemand hebben om de topics van deze reeks te openen en deze streepjesregen voort te zetten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |