quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hardstikke positief, na een hal e minuut was er al een tuurstreepje, en nu is het gewoon een dikke vette streep
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hardstikke positief, na een hal e minuut was er al een tuurstreepje, en nu is het gewoon een dikke vette streep
Wanneer heb je voor het laatst gebatst?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef Risu het volgende:
Volgens mij is mijn ei nu aan het springen. Positieve test, en kleine steekjes rechts..
Maar we hebben het nog niet kunnen benutten. Is vanavond nog op tijdof ben ik hopeloos te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |