Heb babynieuws gekregen vandaag, neef van man, die van de tweeling, krijgen twee meisjes. (die maken alleen maar meisjes hoor aan die kant

)
Vriendin van mij heeft kloppend hartje gezien. (is 7 weken)
Broertje en vriendin krijgen pas 5 maart de echo (beetje laat denk ik, volgens mij is ze nu al minstens 7 weken)
En dan heb ik dus een kado gekocht voor mijn broertje en voor mijn vriendin en dat duurde wel lang. Sowieso was het de eerste keer dat ik weer in een babywinkel was sinds de zwangerschap. En weeer ga ik naar huis met dingen voor een ander.
Maar ik merk dat mijn schoonmoeder het allemaal wel lastiger heeft dan ik. Die was er bij namelijk. Ik sta er niet zoveel meer bij stil, maar zij vindt alles oneerlijk enzo. Dat mijn vriendin EN mijn broertje allebei 'voorgedrongen' hebben als het ware. En dan staat ze te zeggen dat het steekt enzo. Naja, dat kan best zo zijn, maar ik moet het nou toch wel een keer laten gaan hoor. Er zijn ergere dingen, dus klaar nou graag. Oh ja en ze denkt dat als ik een kloppend hartje bij mezelf hebt gezien, dat alles dan goed is en dat ik dan al vanalles kan kopen.

(ik ben bang dat ze straks wel een beetje doorslaat als we eenmaal weer zover zijn)
Nou eerst maar eens een positieve test he. En tot die tijd is het gewoon het leven, niks is oneerlijk. Ja het is pech voor mij dat het 9 maanden duurde en dan nog mis is en bij die andere allemaal in een of twee keer raak en alles van een leien dakje. Jammer, leven gaat door.
zondag feestje want broer en z'n vriendin hebben samenlevingscontract (al een tijdje) en dat moet eigenlijk ook wel een keer gevierd worden.