abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:20:42 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_136963338
Waar zou die verdoving zitten, DaD?
Een tandartsverdoving kan inderdaad geen kwaad. Volgens mij worden lokale verdovingen altijd in de zenuw gezet en niet in de bloedbaan en kan het daarom geen kwaad, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Overleggen met de arts zou ik ook gewoon even doen :)
disclaimer
pi_136963415
Ohja dat zijn van die dingen DaD waar je niet zo bij stil staat! Ik weet het eigenlijk ook niet maar het is wel handig om te weten.

Verder ovuleer ik nu denk ik, had eergister een spierwitte test, gister een licht streepje (maar wel duidelijk), vanavond weer testen maar mn BMM is uberweek en had gisteravond steekjes linksonderin mijn buik. Hopelijk heb ik dan nu een donkere streep! Een lichte streep betekent nog niet positief bij ovutesten toch?
In elk geval hebben we gister en eergister maar geklust, de meningen over of het nou elke dag of om de dag beter is zijn ook verdeeld en ach, we hadden zin :+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:28:04 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_136963514
Zin is altijd het beste argument :Y)
Wb ovulatietesten, bij mij was het resultaat per maand verschillend. Maar streepjes zo donker als de controlestreep heb ik maar 1 keer gezien. En ook met hele lichte strepen ben ik een keer zwanger geworden. Ik vind het daarom ook een beetje raar dat ze zo stellig beweren dat de teststreep even donker MOET zijn als de controlestreep en dat er anders geen eisprong is geweest. I beg to differ :+
Maar je moet dat eigenlijk over een periode bekijken. Zijn ze over twee dagen lichter, dan heb je nu je eisprong gehad, maar ze kunnen ook nog dagenlang donkerder worden.
Wat je in elk geval wel weet is dat -ie er aan zit te komen en dat frequente seks aan te raden is :9
disclaimer
pi_136964072
Goed om te horen Stormqueen. Je draagt zeer nuttig en fijn bij hier weet je dat? :* Ik waardeer het enorm! :)

Inderdaad, feestje elke avond :D
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:58:45 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_136964291
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:50 schreef Rawedni het volgende:
Goed om te horen Stormqueen. Je draagt zeer nuttig en fijn bij hier weet je dat? :* Ik waardeer het enorm! :)

O+
disclaimer
pi_136964548
Een witte ovutest, de volgende dag een heel licht streepje en dan weer een witte ovutest is negatief, toch?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:11:28 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_136964609
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:09 schreef Vlier het volgende:
Een witte ovutest, de volgende dag een heel licht streepje en dan weer een witte ovutest is negatief, toch?
heb je ze alle drie de keren op hetzelfde tijdstip met ongeveer dezelfde urineconcentratie gedaan?

Heb je een foto zodat we kunnen meedenken? Ik heb hier namelijk wel eens gezien dat mensen kwamen met "ik heb een heel licht streepje op de zwangerschapstest, nu twijfel ik" terwijl op de foto er echt een dikke vette streep stond, dus "licht streepje" kent vele interpretaties :D
disclaimer
pi_136965777
Ik meet telkens met de tweede plas van de dag. Niet de ochtendurine omdat dat een valse positief kan opleveren en daarna wacht ik tot ik van nature weer 'moet'.

Het is n licht streepje, je ziet m maar net als je hem bij het raam houdt, anders niet. Foto wil ik niet omdat ik hem al heb opgeplakt op n papiertje met gegevens erbij en ik wil niet herleid worden. Wel n goed idee, ik ga met n nieuw papiertje beginnen :) :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:54:16 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_136965859
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:52 schreef Vlier het volgende:
Ik meet telkens met de tweede plas van de dag. Niet de ochtendurine omdat dat een valse positief kan opleveren en daarna wacht ik tot ik van nature weer 'moet'.

Het is n licht streepje, je ziet m maar net als je hem bij het raam houdt, anders niet. Foto wil ik niet omdat ik hem al heb opgeplakt op n papiertje met gegevens erbij en ik wil niet herleid worden. Wel n goed idee, ik ga met n nieuw papiertje beginnen :) :)
Kun je die gegevens niet uitpoetsen? :D
Maar als het echt zo licht is dat het met het blote oog amper te onderscheiden is zal hetw el geen positief zijn. Jij hebt een onregelmatige cyclus toch? Hopelijk is er snel meer te zien!
disclaimer
pi_136967012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:50 schreef Rawedni het volgende:

Eens!

Ik heb acht spuiten in m'n hoofd gehad en vier in m'n arm. Kon geen enkel kwaad en hopelijk gefeliciteerd, aldus de arts. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:25:28 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_136967045
Dus nu ben je een soort zeefje? :D
disclaimer
pi_136967209
Pretty much. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_136970980
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eens!

Ik heb acht spuiten in m'n hoofd gehad en vier in m'n arm. Kon geen enkel kwaad en hopelijk gefeliciteerd, aldus de arts. :P.
:D Goed om te weten! Sterkte wel.
pi_136971902
Heb babynieuws gekregen vandaag, neef van man, die van de tweeling, krijgen twee meisjes. (die maken alleen maar meisjes hoor aan die kant :P )
Vriendin van mij heeft kloppend hartje gezien. (is 7 weken)
Broertje en vriendin krijgen pas 5 maart de echo (beetje laat denk ik, volgens mij is ze nu al minstens 7 weken)
En dan heb ik dus een kado gekocht voor mijn broertje en voor mijn vriendin en dat duurde wel lang. Sowieso was het de eerste keer dat ik weer in een babywinkel was sinds de zwangerschap. En weeer ga ik naar huis met dingen voor een ander.
Maar ik merk dat mijn schoonmoeder het allemaal wel lastiger heeft dan ik. Die was er bij namelijk. Ik sta er niet zoveel meer bij stil, maar zij vindt alles oneerlijk enzo. Dat mijn vriendin EN mijn broertje allebei 'voorgedrongen' hebben als het ware. En dan staat ze te zeggen dat het steekt enzo. Naja, dat kan best zo zijn, maar ik moet het nou toch wel een keer laten gaan hoor. Er zijn ergere dingen, dus klaar nou graag. Oh ja en ze denkt dat als ik een kloppend hartje bij mezelf hebt gezien, dat alles dan goed is en dat ik dan al vanalles kan kopen. :{ (ik ben bang dat ze straks wel een beetje doorslaat als we eenmaal weer zover zijn)
Nou eerst maar eens een positieve test he. En tot die tijd is het gewoon het leven, niks is oneerlijk. Ja het is pech voor mij dat het 9 maanden duurde en dan nog mis is en bij die andere allemaal in een of twee keer raak en alles van een leien dakje. Jammer, leven gaat door.

zondag feestje want broer en z'n vriendin hebben samenlevingscontract (al een tijdje) en dat moet eigenlijk ook wel een keer gevierd worden. ^)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:50:19 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_136972003
Je staat er positief in Risu, fijn!
Het komt ook echt wel in orde :)

5 maart is trouwens echt niet laat als ze nu 7 weken is. Dan is ze tussen de 8 en 9 weken bij de eerste echo, dat is eerder vrij vroeg. (februari duurt nog maar een week he ;) )
disclaimer
pi_136972300
8)7
doh het is al bijna maart. En ja, dan is het ineens niet meer zo laat.
Het klinkt alleen zo ver weg he. En ook omdat ik stiekem toch ook wel heel erg benieuwd ben. Het is toch mijn kleine neefje/nichtje daar.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:00:32 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_136972469
Nee, 5 maart is volgende week woensdag, dat is echt al snel :D
disclaimer
pi_136987455
Een fellere ovustreep vanavond! Bijna net zo donker als de teststreep. De vraag is alleen, gaan we het vanavond gezellig maken of is ie morgen nog donkerder en kunnen we beter de zwemmers laten aansterken? Met het risico dat ie morgen weer voorbij is. Of zou het weinig uitmaken?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:03:56 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_136987520
ik zou er gewoon voor gaan :D
disclaimer
pi_136987987
*ontlurkt*

Een oud klasgenoot van mij zit in haar laatste jaar van de opleiding tot verloskundige. Voor haar afstudeeronderzoek zoekt ze zwangeren of vrouwen die binnen 5 jaar een zwangerschapwens hebben. Aangezien de enquetes voor 4 maart ingevuld moeten zijn, deel ik in overleg het linkje hier.

Introducerende tekst:

Hallo! Wij zijn Stephanie en Iris, twee studenten verloskunde. Voor ons afstudeeronderzoek bekijken we de meningen van zwangere vrouwen en van vrouwen die binnen vijf jaar zwanger hopen te worden, ten aanzien van twee vormen van verloskundige zorg tijdens de zwangerschap. Ben of ken jij iemand die zwanger is of dit binnen 5 jaar hoopt te zijn? Vul dan deze enquête in of deel dit bericht! Invullen duurt maar +/- 10 minuten, is geheel anoniem en kan tot 4 maart 2014.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live the life you love, love the life you live.
pi_136994824
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou er gewoon voor gaan :D
^O^ Vriend klaagt niet :D Oh ik ben zo benieuwd! Nod dan 5 maart, dat is aan de zekere kant.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:17:17 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_136995099
heb jij zulke korte cycli?
disclaimer
pi_137008204
Ik zit meestal tussen de 24 en 26 dagen ja.

Ik heb nog een test gedaan die duidelijk zwakker is dus mijn ei was gister?

Ik snap niet helemaal hoe het werkt.. wanneer popt ie nou echt of is ie al gepopt? Ik lees op de bijsluiters dat je ovulatie na zo'n streep binnen 24 tot 48 uur komt.. maar ik lees ook dat als je pas gaat seksen bij een lichter wordend streepje dat je te laat bent?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:25:21 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_137008484
Zaadjes doen er wel even over voor ze in je eileiders aankomen, dus seks 24-48 uur vóór je eisprong is het effectiefst. Ik denk dat je ei vandaag springt en dan liggen de zaadjes mooi klaar :Y) :D
disclaimer
pi_137008595
Ik hoop het *O* Gister wel een halfbakken vrijpartij gehad maar ééntje is genoeg he :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')