Ik plak ze allemaal netjes op, met datum ernaast. Hij vindt het, geloof ik, wel prettig dat het zo wat inzichtelijker wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend vraagt wel elke dag hoe het testje was..
Cholula..
nee, ik ben vrij regelmatigquote:Op maandag 24 februari 2014 21:16 schreef Cholula het volgende:
Daar heb je gelijk in. Ze zijn ook al weer droog. Jij hebt ook niet zo'n kansloze cyclus als ik heb toch? Andere vraag, wanneer werd je na het hele gebeuren weer ongesteld? (Ik weet het, niet echt het juiste topic, maar voor mijn gevoel wel ik-wil-zwanger-worden gerelateerd)
Die waren inderdaad niet mijn idee nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh je moet de man van tevoren inlichten.... Zal t onthouden voor de volgende
Nee ik denk dat het toch echt meer een vrouwending is om er echt mee bezig te zijn,.ik neem aan dat de ovu testen niet jouw idee waren
Wel leuk om de mannelijke kant te lezen!
Dat is inderdaad wat lastiger meepraten, maar ik kijk wel even in hoeverre ik mee kan kletsen hierquote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Cholula het volgende:
Als ik zwanger ben is het toch vroeg genoeg om mijn vriend het te laten weten? Al die extra druk om te presteren, dat kan ik hem toch niet aan doen?
Er zijn wel meer mannen geweest hier toch? Ik denk dat het soms moeilijk aanhaken is als het over vruchtbaar slijm gaat en kwaaltjes die er zijn. Ik kan namelijk wel tegen mijn vriend zeggen dat mijn borsten gevoelig zijn, maar in welke mate is alleen voor mij duidelijk.
Ik wacht overigens nog steeds op een negatieve zwangerschapstest, de test die ik vandaag deed had nog steeds een lichte streep. Tot die tijd zijn mijn ovulatietesten natuurlijk ook niet betrouwbaar. SQ, ik weet dat je er helaas ervaring mee hebt. Hoe lang duurde het bij jou voordat ze negatief werden?
Ik droomde net dat ik aan het voetballen was met je man (quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:22 schreef Cholula het volgende:
Ja, het is wel een beetje ruk!
Temperaturen zie ik op dit moment niet zitten. Ik slaap niet elke nacht thuis en als ik dan niet thuis slaap, slaap ik ook nog eens niet alleen. In mijn ogen niet een ideale situatie om iedere ochtend een thermometer in mijn kont te stoppen.
Het komt zoals het komt en ik probeer me er niet zo druk over te maken (dat gaat normaal best goed, maar gisteren even niet)
Jammerquote:Op woensdag 26 februari 2014 07:48 schreef Cholula het volgende:
Haha hij voetbalt niet eens!
Hoe gaat het met je? (Jij was toch de persoon met epilepsie? )
Leul, nieuwe aanwas! Ik hoop dat je snel twee streepjes plast.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef JantinaGr het volgende:
Hallo dames en enkele mannen,
Mijn vriend en ik gaan het ook voorzichtig proberen. Ik ben sinds bijna 2 weken van de pil af. Compleet verschil met sommige natuurlijk, maar je moet ergens beginnen. Aangezien ik mezelf ken en er dus erg mee bezig zal zijn, leek het me leuk om het hier eens te gaan volgen. Ben ook actief in K&W.
Heb geen idee wat ik kan verwachten qua ontpillen. Hoop natuurlijk dat het snel gaat. Ik weet ook niet eens of ik wel regelmatig ongesteld was voordat ik met de pil begon, ik was namelijk nog maar net voor het eerst ongesteld en begon al snel met de pil.
Is het eigenlijk al een optie om met ovulatietesten te beginnen zo snel?
Hoop het! Al hoop ik stiekem niet in juni zwanger te raken, vanwege al 5 verjaardagen van mijn schoonfamilie (incl. vriend).quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Leul, nieuwe aanwas! Ik hoop dat je snel twee streepjes plast.
Mijn persoonlijke mening (maar ik weet weet er niet veel vanaf) is dat je best al met ovulatietesten kunt beginnen. Als dat goed voelt voor je, waarom niet? Het is niet zo dat het kwaad kan.
Ben je wel al een maand foliumzuur aan het slikken?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Risu het volgende:
Ik ben pas na een half jaar ofzo met van die testjes begonnen. En als je regelmatig bent heeft het ook nog eens weinig meerwaarde. Maaaar het maakt het voor mij wel extra interessant dat hele zwangergebeuren. En je kan goed zien wanneer je eisprong is. Je zou even de eerste menstruatie af kunnen wachten om te kijken hoe lang je cyclus is, dan kan je ook iets effectiever testen. Anders doe je 20 tests, terwijl 10 voldoende was geweest.
Maar verder zie ik niet in waarom je niet meteen nu kan gaan testen. Die van ebay zijn iig goedkoop genoeg om het niet te laten.
Okee, duidelijk. De eerste menstruatie eerst maar afwachten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:59 schreef Cholula het volgende:
Welkom!
Mbt ovulatietesten: ik zou je aan raden om je eerste menstruatie af te wachten en van daaruit een plan te trekken. Dat is hoe ik het heb gedaan.
Waarom niet nu al beginnen met foliumzuur? Het wordt aangeraden een maand voor je begint met proberen zwanger te raken foliumzuur te slikken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef Danaa het volgende:
@ Jantina, ik ben nu 1,5 week van de pil af, hang nog wel rond in het rammelaarstopic;)
Ik wacht indd mijn eerste menstruatie af en ga dan eens kijken hoe ik het aanpak.
Foliumzuur in huis en ga dit slikken als mijn eerste "echte" menstruatie is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |