abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:37:00 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_137173756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef Danaa het volgende:
@ Jantina, ik ben nu 1,5 week van de pil af, hang nog wel rond in het rammelaarstopic;)

Ik wacht indd mijn eerste menstruatie af en ga dan eens kijken hoe ik het aanpak.

Foliumzuur in huis en ga dit slikken als mijn eerste "echte" menstruatie is geweest.
kun je eigenlijk beter toch al wel mee beginnen. Geadviseerd wordt minstens vier weken voor gewenste bevruchting met foliumzuur te beginnen :)
disclaimer
pi_137173888
Het kan toch ook geen kwaad om het langer achter elkaar te slikken?
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:40:53 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_137173983
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Rawedni het volgende:
Het kan toch ook geen kwaad om het langer achter elkaar te slikken?
Nee, absoluut niet!
Leuk feitje waar ik pas vorige maand achter kwam ( :@ :') ) foliumzuur is gewoon vitamine B11 en zit dus sowieso al in veel multivitaminen.... :')
disclaimer
pi_137175667
Ik denk meer aan het feit dat het misschien wel 3 maanden duurt voor mijn cyclus op gang is, vandaar dat ik eerst wacht op mijn menstruatie.

Ik snap het wel, dan loop ik twee weken achter!
pi_137176185
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet!
Leuk feitje waar ik pas vorige maand achter kwam ( :@ :') ) foliumzuur is gewoon vitamine B11 en zit dus sowieso al in veel multivitaminen.... :')
in multivitamine zit wel een lagere dosis dan aangeraden wordt bij een zwangerschap..
S. 2014
J. 2016
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:28:10 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_137176740
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

in multivitamine zit wel een lagere dosis dan aangeraden wordt bij een zwangerschap..
niet in alle :) Gewoon even op het potje kijken. Als het 400 mg is, is het prima.
disclaimer
pi_137176996
In gewone multivitamine zit ook een vitamine die je juist niet (teveel) moet binnenkrijgen bij gewenste zwangerschap toch?
Met die reden had mijn ha me gravitamon geadviseerd in ieder geval.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:34:58 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_137177099
Vitamine A moet je mee uitkijken. Ja, een zwangerschapsvitamine is sowieso het makkelijkst :)
disclaimer
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:39:47 #209
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137177365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
In gewone multivitamine zit ook een vitamine die je juist niet (teveel) moet binnenkrijgen bij gewenste zwangerschap toch?
Met die reden had mijn ha me gravitamon geadviseerd in ieder geval.
Gravitamon is wel stikduur. Een huismerk zwangerschapssupplement is net zo goed :Y
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:44:36 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_137177639
Ik slik zelf dus een vitamine b complex (van de action) aangevuld met vitamine d. Van vitamine C krijg ik meer dan voldoende via mijn voeding.
disclaimer
pi_137180320
ik las laatst juist dat veel vrouwen zo voorzichtig zijn met vitamine A in de zwangerschap dat ze er juist soms te weinig van binnenkrijgen. vit A zit sowieso al beperkt in de meeste multi's volgens mij...

heb gravitamon maar met zo'n potje doe je best wel lang.
Kwak
pi_137191698
Ik slik alleen 2 vitamine C pilletjes van Roter elke dag en een Kruidvat foliumzuur. Moet genoeg zijn icm fruit en groenten :)
pi_137192278
Ik slik die zwangerdingen van Kruidvat.

En blegh, ik ben mezelf zwanger aan het denken, volgens mij. In december had dat ook. Toen was ik er zó van overtuigd dat het raak was, dat ik ook helemaal geen tampons had gekocht en zo. Gewoon gedacht: 'Oh nee joh, die heb ik immers sowieso negen maanden niet meer nodig!' Met als gevolg dat de teleurstelling enorm was en ik ons weekendje weg vrijwel alleen maar heb gehuild. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_137193091
Ik de foliumzuur van kruidvat.

Knuffel voor DevilsAndDust. Herkenbaar, soort van, al allerlei plannen er op aanpassen enzo.
Moeilijk soms hè. Lukt het om toch je gedachten er van af te leiden?
pi_137193468
Not really, ik heb vakantie dus veel te veel vrije tijd om handen. Vanmiddag op kraamvisite bij een collega/vriendin en ik heb mezelf leren haken, stiekem natuurlijk met het idee om dan uiteindelijk dekentjes en zo voor de babykamer te maken. :'). Waarvoor we laatst ook al een lamp hebben gekocht. Kwam hem tegen met 50% korting, dus voor 70 euro kon ik 'm niet laten hangen. :@.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:48:55 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_137193602
DaD :*

Probeer in je achterhoofd te houden dat in heel veel gevallen er geen andere symptomen zijn die aangeven dat je zwanger bent dan het uitblijven van de menstruatie. Ja, er zijn uitzonderingen van vrouwen die op 5DPO al liepen te kotsen, maar dat is echt meer uitzondering dan regel. Probeer ook niet te veel vast te houden aan dingen als, een keer misselijk gevoel, gevoelige tepels, etc, want dat zegt echt heel weinig en als je bezig bent met zwanger worden vergroot je alles uit. Je weet het pas zeker als je die twee strepen hebt (en daarna volgt weer een ander soort onzekerheid, maar goed, eerst die eerste drempel maar eens over.) Hou vol en blijf positief!

Wanneer wil je gaan testen?
disclaimer
pi_137193745
M'n enige aanwijzing op dit moment is ook dat ik een seksdroom had, gister. :+. Maar echt zo gek, in december was ik er gewoon van overtuigd dat ik zwanger zou zijn. Het stond gewoon vast voor me. Stom hè?

Ik wil proberen in ieder geval tot 6 maart te wachten, als ik dan nog niet ongesteld ben.
pi_137195374
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
DaD :*

Probeer in je achterhoofd te houden dat in heel veel gevallen er geen andere symptomen zijn die aangeven dat je zwanger bent dan het uitblijven van de menstruatie. Ja, er zijn uitzonderingen van vrouwen die op 5DPO al liepen te kotsen, maar dat is echt meer uitzondering dan regel. Probeer ook niet te veel vast te houden aan dingen als, een keer misselijk gevoel, gevoelige tepels, etc, want dat zegt echt heel weinig en als je bezig bent met zwanger worden vergroot je alles uit. Je weet het pas zeker als je die twee strepen hebt (en daarna volgt weer een ander soort onzekerheid, maar goed, eerst die eerste drempel maar eens over.) Hou vol en blijf positief!

Wanneer wil je gaan testen?
hier sluit ik mij volledig bij aan, ik had bijna iedere maand klachten waardoor ik toch wel zwanger moest zijn... toch?!!?!
en de maand dat ik streepjes had... geen klachten, helemaal niks!

het zegt gewoon allemaal niks :*
S. 2014
J. 2016
pi_137195703
Oh suf DaD. Wel heel herkenbaar hoor :P We testen dan ongeveer tegelijk hopelijk! Tenzij ik voor die tijd ongesteld wordt :{ Ik stel 4 dikke vette strepen voor, doe je mee?
pi_137200159
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:33 schreef LuDann het volgende:

[..]

Jammer :( Ik hoop dat het andere deel van mijn droom wel snel waarheid wordt dan!

Met mij gaat het eerlijk gezegd bagger :@ Ben er een beetje depri van en zelfs menselijk contact ga ik nu liever even uit de weg.

Maar goed, ik heb een lief vriendje en we slaan ons er wel doorheen. :)
Gevonden, je berichtje ;)
Maar hier laat ik mij niet door tegen houden :7

Neem je wel je foon mee? :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137200378
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef JantinaGr het volgende:
Hallo dames en enkele mannen,

Mijn vriend en ik gaan het ook voorzichtig proberen. Ik ben sinds bijna 2 weken van de pil af. Compleet verschil met sommige natuurlijk, maar je moet ergens beginnen. Aangezien ik mezelf ken en er dus erg mee bezig zal zijn, leek het me leuk om het hier eens te gaan volgen. Ben ook actief in K&W.

Heb geen idee wat ik kan verwachten qua ontpillen. Hoop natuurlijk dat het snel gaat. Ik weet ook niet eens of ik wel regelmatig ongesteld was voordat ik met de pil begon, ik was namelijk nog maar net voor het eerst ongesteld en begon al snel met de pil.

Is het eigenlijk al een optie om met ovulatietesten te beginnen zo snel?
Welkom. Er is eigenlijk geen goed advies. Volg je eigen hart, maar blijf met je hersenpan rationeel denken. Voordat je het weet hypochonder je enorm ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137205705
Geen enkel klachtje heb ik nu.
Behalve een keelontsteking, maar dat is niet zwangerschapsgerelateerd. :{
Gelukkig werken de paracetamolletjes nog wel een beetje.
Net nu ik een beetje van die verkoudheid af was
nooit ziek zei ik toch, ha! :')
pi_137206490
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

hier sluit ik mij volledig bij aan, ik had bijna iedere maand klachten waardoor ik toch wel zwanger moest zijn... toch?!!?!
en de maand dat ik streepjes had... geen klachten, helemaal niks!

het zegt gewoon allemaal niks :*
Het is ook helemaal niet dat ik toen klachten had waardoor ik dat dacht. Ik heb een ontzettende hekel aan het kwaaltjes zoeken (no offence), en daarbij komt dat bij m'n eerste zwangerschap het enige kwaaltje waar ik last van had was dat ik een week overtijd was. :+. Ik kan het ook niet goed uitleggen. Wel of niet zwanger zijn was gewoon geen vraag, en ik merk dat ik dat nu weer een beetje doe. Beide benen op de grond proberen te houden, in ieder geval.

En Rawedni, doen we!
pi_137208360
Heb de tabletten foliumzuur in huis, net meteen de eerste ingenomen.
Action had ze niet, wel een heleboel andere soorten vitaminen. :{
Dus toen maar Etos. Toevallig was het 2e potje gratis. :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:56:54 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_137208587
Nee, die hebben vitamine b complex, geen aparte foliumzuur ;)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')