kun je eigenlijk beter toch al wel mee beginnen. Geadviseerd wordt minstens vier weken voor gewenste bevruchting met foliumzuur te beginnenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef Danaa het volgende:
@ Jantina, ik ben nu 1,5 week van de pil af, hang nog wel rond in het rammelaarstopic;)
Ik wacht indd mijn eerste menstruatie af en ga dan eens kijken hoe ik het aanpak.
Foliumzuur in huis en ga dit slikken als mijn eerste "echte" menstruatie is geweest.
Nee, absoluut niet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Rawedni het volgende:
Het kan toch ook geen kwaad om het langer achter elkaar te slikken?
in multivitamine zit wel een lagere dosis dan aangeraden wordt bij een zwangerschap..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet!
Leuk feitje waar ik pas vorige maand achter kwam (![]()
) foliumzuur is gewoon vitamine B11 en zit dus sowieso al in veel multivitaminen....
niet in allequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
in multivitamine zit wel een lagere dosis dan aangeraden wordt bij een zwangerschap..
Gravitamon is wel stikduur. Een huismerk zwangerschapssupplement is net zo goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
In gewone multivitamine zit ook een vitamine die je juist niet (teveel) moet binnenkrijgen bij gewenste zwangerschap toch?
Met die reden had mijn ha me gravitamon geadviseerd in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
hier sluit ik mij volledig bij aan, ik had bijna iedere maand klachten waardoor ik toch wel zwanger moest zijn... toch?!!?!quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
DaD
Probeer in je achterhoofd te houden dat in heel veel gevallen er geen andere symptomen zijn die aangeven dat je zwanger bent dan het uitblijven van de menstruatie. Ja, er zijn uitzonderingen van vrouwen die op 5DPO al liepen te kotsen, maar dat is echt meer uitzondering dan regel. Probeer ook niet te veel vast te houden aan dingen als, een keer misselijk gevoel, gevoelige tepels, etc, want dat zegt echt heel weinig en als je bezig bent met zwanger worden vergroot je alles uit. Je weet het pas zeker als je die twee strepen hebt (en daarna volgt weer een ander soort onzekerheid, maar goed, eerst die eerste drempel maar eens over.) Hou vol en blijf positief!
Wanneer wil je gaan testen?
Gevonden, je berichtjequote:Op woensdag 26 februari 2014 10:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
JammerIk hoop dat het andere deel van mijn droom wel snel waarheid wordt dan!
Met mij gaat het eerlijk gezegd baggerBen er een beetje depri van en zelfs menselijk contact ga ik nu liever even uit de weg.
Maar goed, ik heb een lief vriendje en we slaan ons er wel doorheen.
Welkom. Er is eigenlijk geen goed advies. Volg je eigen hart, maar blijf met je hersenpan rationeel denken. Voordat je het weet hypochonder je enormquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef JantinaGr het volgende:
Hallo dames en enkele mannen,
Mijn vriend en ik gaan het ook voorzichtig proberen. Ik ben sinds bijna 2 weken van de pil af. Compleet verschil met sommige natuurlijk, maar je moet ergens beginnen. Aangezien ik mezelf ken en er dus erg mee bezig zal zijn, leek het me leuk om het hier eens te gaan volgen. Ben ook actief in K&W.
Heb geen idee wat ik kan verwachten qua ontpillen. Hoop natuurlijk dat het snel gaat. Ik weet ook niet eens of ik wel regelmatig ongesteld was voordat ik met de pil begon, ik was namelijk nog maar net voor het eerst ongesteld en begon al snel met de pil.
Is het eigenlijk al een optie om met ovulatietesten te beginnen zo snel?
Het is ook helemaal niet dat ik toen klachten had waardoor ik dat dacht. Ik heb een ontzettende hekel aan het kwaaltjes zoeken (no offence), en daarbij komt dat bij m'n eerste zwangerschap het enige kwaaltje waar ik last van had was dat ik een week overtijd was.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hier sluit ik mij volledig bij aan, ik had bijna iedere maand klachten waardoor ik toch wel zwanger moest zijn... toch?!!?!
en de maand dat ik streepjes had... geen klachten, helemaal niks!
het zegt gewoon allemaal niks
Ik heb op alle verpakkingen gekeken, maar nergens de b11. Ook geen benaming b-complex.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, die hebben vitamine b complex, geen aparte foliumzuur
Als je die "kwalen" echt zo kort op je eisprong hebt denk ik niet dat dat echt zwangerschapssymptomen waren, ik ben ook wel eens erg moe geweest direct na mijn ovulatie en dat wordt dan veroorzaakt door je ovulatie, niet door een bevruchting.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:48 schreef Rawedni het volgende:
Dus als je eerder dag 6 had, is het niet gezegd dat het de volgende keer weer 6 dagen duurt?Overigens denk ik niet dat het iets is deze maand. Voel niks, vorige keer had ik geloof ik wel gevoelige borsten en was doodmoe al voor de vermoedelijke innesteling maar dat weet ik niet meer zo precies, niet opgeschreven
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef dud0r het volgende:
Nou mijn vriendin was volgens de ovulatietest aan het ovuleren een paar dagen geleden, dus we hebben flink geprobeerd.
Ik heb gelijk voor de rest van de maand geen zin meer.
Nu weer in spanning afwachten.
Dat is lief van je, hormonaal als ik ben moet ik hier bijna om huilen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gevonden, je berichtje![]()
Maar hier laat ik mij niet door tegen houden![]()
Neem je wel je foon mee?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat is lief van je, hormonaal als ik ben moet ik hier bijna om huilen!
Ja, foon gaat mee, dan ben ik niet helemaal alleen de hele tijd.
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Als je zelf twijfelt zou ik niet of weinig drinken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:49 schreef Rawedni het volgende:
Blugh Risu![]()
Vraagje, ik ben uitgenodigd voor een feestje morgen met een hoop alcohol gok ik. Ik zit dan een dag of 2 tot 4 voor mn NOD. Kan het kwaad om dan (veel) te drinken of is dat zeer onverstandig mocht het eventueel raak zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |