Ik zou het niet doen! Of het echt veel kwaad zou kunnen weet ik niet, maar zeker in die eerste fase gaat de ontwikkeling van een kindje razend snel. Ik kan me niet voorstellen dat alcohol daar goed aan doet..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:49 schreef Rawedni het volgende:
Blugh Risu![]()
Vraagje, ik ben uitgenodigd voor een feestje morgen met een hoop alcohol gok ik. Ik zit dan een dag of 2 tot 4 voor mn NOD. Kan het kwaad om dan (veel) te drinken of is dat zeer onverstandig mocht het eventueel raak zijn?
Dat lijkt me niet een goede weergave van wat er nu in je hoofd gebeurdquote:
Ja klopt, maar ik verveelde me gister dus toen ben ik maar een zwangerschapstest gaan doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet een goede weergave van wat er nu in je hoofd gebeurdHoe voel je je? Je wilde later testen toch dacht ik?
Hij zag ze wel neem ik aan? Anders even een brilletjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik verveelde me gister dus toen ben ik maar een zwangerschapstest gaan doen.. Die was echt heel erg licht, zeg maar turen-onder-een-bepaalde-hoek-met-precies-de-juiste-lichtinval. Dus vanochtend voor de zekerheid nog eentje gedaan en die zie je hierboven!
.
.
Ik heb een half uur lang tegen vriendje gezegd: "Ik zie iets. Jij ook? Zie je iets? Er is toch iets? Toch?"
Het moet nog even landen geloof ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |