Ik heb op alle verpakkingen gekeken, maar nergens de b11. Ook geen benaming b-complex.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, die hebben vitamine b complex, geen aparte foliumzuur
Als je die "kwalen" echt zo kort op je eisprong hebt denk ik niet dat dat echt zwangerschapssymptomen waren, ik ben ook wel eens erg moe geweest direct na mijn ovulatie en dat wordt dan veroorzaakt door je ovulatie, niet door een bevruchting.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:48 schreef Rawedni het volgende:
Dus als je eerder dag 6 had, is het niet gezegd dat het de volgende keer weer 6 dagen duurt?Overigens denk ik niet dat het iets is deze maand. Voel niks, vorige keer had ik geloof ik wel gevoelige borsten en was doodmoe al voor de vermoedelijke innesteling maar dat weet ik niet meer zo precies, niet opgeschreven
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef dud0r het volgende:
Nou mijn vriendin was volgens de ovulatietest aan het ovuleren een paar dagen geleden, dus we hebben flink geprobeerd.
Ik heb gelijk voor de rest van de maand geen zin meer.
Nu weer in spanning afwachten.
Dat is lief van je, hormonaal als ik ben moet ik hier bijna om huilen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gevonden, je berichtje![]()
Maar hier laat ik mij niet door tegen houden![]()
Neem je wel je foon mee?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat is lief van je, hormonaal als ik ben moet ik hier bijna om huilen!
Ja, foon gaat mee, dan ben ik niet helemaal alleen de hele tijd.
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Als je zelf twijfelt zou ik niet of weinig drinken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:49 schreef Rawedni het volgende:
Blugh Risu![]()
Vraagje, ik ben uitgenodigd voor een feestje morgen met een hoop alcohol gok ik. Ik zit dan een dag of 2 tot 4 voor mn NOD. Kan het kwaad om dan (veel) te drinken of is dat zeer onverstandig mocht het eventueel raak zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |