quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve meisjes, ik ga hier ook afscheid nemen. Ik ben blij dat we met zoveel naar Z&G hebben kunnen gaan de afgelopen wekenEn dat het lijstje zo kort is geworden. En ik hoop dat de rest ook nog heel erg snel mee komt!
![]()
action of online thuistest.nl oidquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:31 schreef JantinaGr het volgende:
Ik las dat de meeste ebay zwangerschapstesten gebruiken, maar welke zijn dit precies? Ik kom alleen maar testen tegen met kunststof hoesje die ongelofelijk duur zijn?
Waar kan je ze nog meer goedkoop halen? Heb geen paypal of creditcard.
Wat gaaf!!! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve meisjes, ik ga hier ook afscheid nemen. Ik ben blij dat we met zoveel naar Z&G hebben kunnen gaan de afgelopen wekenEn dat het lijstje zo kort is geworden. En ik hoop dat de rest ook nog heel erg snel mee komt!
![]()
Gelijk SQ haar geheim ontdekt... Ze was gewoon zelf een hormoonbommetjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef LuDann het volgende:
Van harte gefeliciteerd DAD en SQ!Ik ben zo blij voor jullie!
![]()
Nu moeten we een nieuw iemand hebben om de topics van deze reeks te openen en deze streepjesregen voort te zetten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |