Ik had iets wat een positieve test kon zijn op dag 10, 16, 18, 21 en 22.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef Rawedni het volgende:
Fijn Cholula!
@DaD, lekker vaag allemaalWel fijn dat je een spierwitte test had op zich, weet je toch dat ie wrs wel geweest is. Had je die 3 vage testjes op rij?
Welkom dud0r!
heb je wel alle tussenliggende dagen ook getest?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had iets wat een positieve test kon zijn op dag 10, 16, 18, 21 en 22..
Welkom dud0r! Leuk om ook eens een man hier te hebben. Ik ben benieuwd hoe jij het vanuit jouw oogpunt allemaal ervaart.
Succes met afwachten, Helio..
Jup, elke dag vanaf dag 9. Zeventien staafjes deze maand, tot nu toe.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel alle tussenliggende dagen ook getest?
jeetje, wat verwarrend zoquote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup, elke dag vanaf dag 9. Zeventien staafjes deze maand, tot nu toe..
Oh dat schiet niet op neequote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup, elke dag vanaf dag 9. Zeventien staafjes deze maand, tot nu toe..
Dat herken ik wel maar dan bedenk ik me weer hoe vreselijk ongeduldig ik ben en dan maak ik toch maar zin en verleid mijn vriendquote:Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
We doen ons best, maar vooral doordeweeks komt het er wel eens een paar dagen niet van....
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat wordt echt niet duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En heb je al eens een foto gemaakt van alle staafjes op een rij DaD? Ik heb zelf geen ervaring, maar misschien zijn hier nog dames die mee kunnen kijken?
Ontzettend vervelend zo. Dan is het denk ik inderdaad heel hulpvol om te gaan temperaturen. Dan krijg je -hopelijk- wat meer inzicht.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat wordt echt niet duidelijk.
Ach, het is ook geen ramp verder. Of ik nu wel of niet zwanger ben zal niet van die testjes afhangen. Ik vind het alleen jammer dat het me niet de duidelijkheid geeft waar ik op hoopte.
Iedereen bedankt voor het warme welkom.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had iets wat een positieve test kon zijn op dag 10, 16, 18, 21 en 22..
Welkom dud0r! Leuk om ook eens een man hier te hebben. Ik ben benieuwd hoe jij het vanuit jouw oogpunt allemaal ervaart.
Succes met afwachten, Helio..
Eigenlijk wel vreemd dat ik hier de eerste man ben, als je zwanger wil worden is dat toch een keus van twee personen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Welkom dud0r, volgens mij de eerste keer dat er een man mee schrijft. Leuk!
dat is toch heel normaal?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of zitten er hier dames die zwanger proberen te raken zonder manlief er vanaf weet?
Oh je moet de man van tevoren inlichten.... Zal t onthouden voor de volgendequote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd dat ik hier de eerste man ben, als je zwanger wil worden is dat toch een keus van twee personen.
Of zitten er hier dames die zwanger proberen te raken zonder manlief er vanaf weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |