SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If not now, then when.
wat ik normaal ook eet @ 5500kcalquote:
Damn man, moest je overgeven of was het meer dat je boven de gootsteen stond in het geval dat?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef RaymondK het volgende:
haha nice topic name
[..]
wat ik normaal ook eet @ 5500kcal
maar om 20:00 's aonvds had ik nog schreeuwende honger alsof ik niks gegeten had.
Pan aan en 5 frikandellen speciaal gemaakt met patat....![]()
En een mamothshake d'r achter aan.
Die laatste had ik niet moeten doen dus![]()
![]()
8000kcal bijna bij elkaar die dag
Tot aan hurlen toe kwartier lang lol.
Gebeurt niet zo vaak gelukkig
nee ik dronk die shake op, en ging weer voor de tv zitten, maar kreeg opeens het klamme zweet en speeksel in m'n mond van hier tot tokio.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn man, moest je overgeven of was het meer dat je boven de gootsteen stond in het geval dat?
Lololol. Volgende keer gewoon goed door je neus ademen en op je linkerkant gaan liggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee ik dronk die shake op, en ging weer voor de tv zitten, maar kreeg opeens het klamme zweet en speeksel in m'n mond van hier tot tokio.
Dan weet je wel hoe laat het is. Dus ik gauw naar de keuken![]()
![]()
Ik heb uiteindelijk niet over gegeven maar het was op het randje dit keer.
Wel vaker gehad, maar deze was echt een close call lol
ja precies.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lololol. Volgende keer gewoon goed door je neus ademen en op je linkerkant gaan liggen.
Echt een 'dream come true' zou dit zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
Wtf ik word net bijna beroofd. Loop naar het station in Eindhoven, stoppen er 2 gasten naast me op een scooter, haal ik m'n oordopje uit m'n oor, zegt die gast: jou iPhone wil ik. Ik zeg krijg je niet en loop door. Ben geen mietje, maar m'n hart racete wel ff in m'n keel
lolquote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
Wtf ik word net bijna beroofd. Loop naar het station in Eindhoven, stoppen er 2 gasten naast me op een scooter, haal ik m'n oordopje uit m'n oor, zegt die gast: jou iPhone wil ik. Ik zeg krijg je niet en loop door. Ben geen mietje, maar m'n hart racete wel ff in m'n keel
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies.
dat scheelt, alleen drufde ik niet meer te bewegen dan nodig was op dat moment haha
Lol, dat fight club struggles. Wanneer?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een 'dream come true' zou dit zijn.
Het is een hele beschaafde idd. Een sjiekequote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog niemand over de gym chick gehoord. Kijk wat een prachtding het is.
doen we gewoon op de meet nadat wel allemaal shotje noxipro hebben gedaan bij binnenkomstquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, dat fight club struggles. Wanneer?
geweldig gedaan door jou jongequote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vergeet de lijntjes crea nietquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
doen we gewoon op de meet nadat wel allemaal shotje noxipro hebben gedaan bij binnenkomst
dank je man doet me erg goed om dit van jou te horenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geweldig gedaan door jou jonge
echt propz
wbhahahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef RaymondK het volgende:
haha nice topic name
[..]
wat ik normaal ook eet @ 5500kcal
maar om 20:00 's aonvds had ik nog schreeuwende honger alsof ik niks gegeten had.
Pan aan en 5 frikandellen speciaal gemaakt met patat....![]()
En een mamothshake d'r achter aan.
Die laatste had ik niet moeten doen dus![]()
![]()
8000kcal bijna bij elkaar die dag
Tot aan hurlen toe kwartier lang lol.
Gebeurt niet zo vaak gelukkig
dat is adrenaline idd,quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
lol subtiele verwijzing naar michielosquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is adrenaline idd,
volgende keer die adrenaline channelen in je voet en die 2 gasten van scooter aftrappen
ben geen geweldadig persoon maar zulke gasten halen bloed onder mn nagels vandaan
haha michielos wat een baas was dat zeg pfffffquote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol subtiele verwijzing naar michielos
Dichterlijke vrijheid manquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1426/
hahaah zo voor schutquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1426/
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat topic van dreamer is nog steeds open en heeft 6 pagina's.
25 posts per paginaquote:Op maandag 17 februari 2014 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat topic van dreamer is nog steeds open en heeft 6 pagina's.
hijs cool jaquote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaliter vind ik van zulke shirts met opdruk niet echt tof, maar deze zou ik wel graag willen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
25 posts per pagina
Dit had ik niet van jou verwacht.
Ben ik niet stoer genoeg voor, maar zou het wel willen inderdaad. Alleen jammer als ze dan een mes trekken ofzo, en ik daar sta met m'n rugtasquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is adrenaline idd,
volgende keer die adrenaline channelen in je voet en die 2 gasten van scooter aftrappen
ben geen geweldadig persoon maar zulke gasten halen bloed onder mn nagels vandaan
Nutrisionistquote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht eerst dat haar onderlichaam ontbloot was.
https://www.facebook.com/(...)10237&type=1&theater
Confusing.
een kans om te slopen, laat ik echt niet liggenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een 'dream come true' zou dit zijn.
Uberbaasquote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha michielos wat een baas was dat zeg pfffff
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen kennen hem als een rustige jongen.
amenth en gulmez, bmw vs bmw.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef dreamerbulk het volgende:
amenth was ook harde boi
ik wil keer met michielos naar vechtkamp
Leuk voor op je frisfeestquote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
kk deze is hard:
MAKE THE CLUB GO LIKE KGKRKG KRKGRKG KRKGRK KGKG KKGKG KGKG
Gewoon antwoorden met 'ik neuk jullie allebei de moeder'quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
zoiezo te skinnyquote:Op maandag 17 februari 2014 18:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat komt van de schaduw joh gekke.
Kijk nu begint het ergens op te lijkenquote:
https://www.youtube.com/c(...)VpWo2xKwQ/discussionquote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe Jesse hier http://www.youtube.com/channel/UCndxSUdoPm4RZSVpWo2xKwQ/videos
Heb je hem ook al over je zusje heen laten gaan?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
Ja ja, ik weet wel hoe je Henk pleziert.
Toen zijn ze weer weggegaan?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
Goede mascotte Yuri!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet een beetje aan wolverine denken nuquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is adrenaline idd,
quote:
Dit, superirritantquote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
25 posts per pagina
Dit had ik niet van jou verwacht.
Seto had het een keer verkeerd geschrevenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand me die 'echt voor schut'-meme even uitleggen? Ik mis wat geloof ik.
Ik wou net zeggen dat je mij aan die gast liet denken die die Marrokaantjes wel even een lesje wou leren. Zie net dat dat van je UI isquote:Op maandag 17 februari 2014 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden met 'ik neuk jullie allebei de moeder'
Of 'en ik wil een durum met alles erop'
Hommoquote:
quote:Group B was a set of regulations introduced in 1982 for competition vehicles in sportscar racing and rallying regulated by the FIA. The Group B regulations fostered some of the quickest, most powerful and sophisticated rally cars ever built and is commonly referred to as the golden era of rallying.
die auto's reden dus met 500+ pk door zand en modder in een tijd dat er nog niet allemaal van die automatische systemen waren, fucking sick gewoon. ter vergelijking, de Ford Fiesta WRC voor dit jaar is 310kg zwaarder en heeft 250pk minder dan een Lancia Delta uit 1985quote:Group B had few restrictions on technology, design and the number of cars required for homologation to compete—200, less than other series. Weight was kept as low as possible, high-tech materials were permitted, and there were no restrictions on boost, resulting in the power output of the winning cars increasing from 250 hp in 1981,[2] the year before Group B rules were introduced, to there being at least two cars producing in excess of 500 by 1986, the final year of Group B.[3] In just 5 years, the power output of rally cars had more than doubled.
inddquote:Op maandag 17 februari 2014 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
Die Lancia delta is fucking baas. Net als de stratos. Lol en dat publiek vroeger, brb letterlijk op het circuit staan.
Group B was baas. Peugeot 205 met 480 pk zo uit m'n blote hoofd.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:00 schreef seto het volgende:
vandaag geleerd over de dagen van group B in rally
[..]
[..]
die auto's reden dus met 500+ pk door zand en modder in een tijd dat er nog niet allemaal van die automatische systemen waren, fucking sick gewoon. ter vergelijking, de Ford Fiesta WRC voor dit jaar is 310kg zwaarder en heeft 250pk minder dan een Lancia Delta uit 1985
als je die oude beelden ook ziet, echt niet veilig gewoon
Haha vroeger was alles nog andersquote:Op maandag 17 februari 2014 19:11 schreef seto het volgende:
[..]
indddat was ook één van de redenen dat ze het verboden, gewoon niet veilig voor het publiek en de coureurs
dat geluid op 1:24
[ afbeelding ]
Heb weinig met al die neptietenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Goede nipple positie/10
Lol.
Dat stemmetjequote:
die trainer was ook echt een kkdebiel dat ie er zo diep op in gingquote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat stemmetje![]()
vind dit haast sneu om te zien lol
zender?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Recht in de regio is er op nu. Goede televisie.
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Die Jason Genova, is die wel helemaal 100 punten? Srs question.
nope, sowieso een laag iq ... ik schat rond de 80 ofzo .. daarnaast heeft ie ook bipolaire trekjes, en krijgt hij iedere maand een medicatie shot daarvoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Die Jason Genova, is die wel helemaal 100 punten? Srs question.
Ah oke. Ik klik een beetje op die filmpjes die Yuri wel eens post maar vind het een beetje een vreemd figuur. Waarom worden zijn filmpjes zo goed bekeken dan? Ik bedoel, zijn fysiek is toch ook weer niet mega-indrukwekkend.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope, sowieso een laag iq ... ik schat rond de 80 ofzo .. daarnaast heeft ie ook bipolaire trekjes, en krijgt hij iedere maand een medicatie shot daarvoor.
zal ook nog wel wat andere ziektebeelden hebben.
Zijn vader is doodgegaan toen hij 13 was, wat ook niet heeft meegeholpen, het gemis aan vader is bij hem sterk merkbaar
Hij kwam 5 jaar geleden in de "spotlight" bij bb.com misc door zijn komische filmpjes.. vooral zijn hele oude zijn echt heel grappig ... gare terminator en star wars edits er doorheen. Plus zijn grote mond dat hij ifbb zou worden, en hij daagde ook andere ifbb pro's uit. Daarnaast zijn de oneliner en versprekingen vaak heel erg grappig, daardoor is het ook de hardst lopende thread op bb.com. Daarnaast is zijn lack of progression(tot voor kort dan) ook zeer amusant.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah oke. Ik klik een beetje op die filmpjes die Yuri wel eens post maar vind het een beetje een vreemd figuur. Waarom worden zijn filmpjes zo goed bekeken dan? Ik bedoel, zijn fysiek is toch ook weer niet mega-indrukwekkend.
Waaraan merk je dat?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope, sowieso een laag iq ... ik schat rond de 80 ofzo .. daarnaast heeft ie ook bipolaire trekjes, en krijgt hij iedere maand een medicatie shot daarvoor.
zal ook nog wel wat andere ziektebeelden hebben.
Zijn vader is doodgegaan toen hij 13 was, wat ook niet heeft meegeholpen, het gemis aan vader is bij hem sterk merkbaar
Dus samengevat wordt de draak een beetje met hem gestoken en vindt 'ie het zelf allemaal wel mooi. Dan snap ik het.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hij kwam 5 jaar geleden in de "spotlight" bij bb.com misc door zijn komische filmpjes.. vooral zijn hele oude zijn echt heel grappig ... gare terminator en star wars edits er doorheen. Plus zijn grote mond dat hij ifbb zou worden, en hij daagde ook andere ifbb pro's uit. Daarnaast zijn de oneliner en versprekingen vaak heel erg grappig, daardoor is het ook de hardst lopende thread op bb.com. Daarnaast is zijn lack of progression(tot voor kort dan) ook zeer amusant.
Toen kwam hij dus in de spotlight bij ron harris, tom platz, skip lacour... met skip en ron heeft hij ook nog collab filmpjes gedaan.
Er wordt eigenlijk naar gekeken als een soort fitness (onbedoelde) sitcom , zijn camera man andrew heeft nu een eigen spin off genaamd Delray Misfits .. gefilmd in world gym delray, dit is echt een geweldige productie met allerlei karakters en cameo verschijningen van de sith lord hemzelf.
bepaalde filmpjes in zijn thuissituatie met zijn moeder erbij merk je dat die moeder de opvoeding eigenlijk totaal niet goed heeft kunnen doen .. mede doordat jason zo'n speciale jongen is. Zij babysit hem teveel terwijl hij ook een harde hand en een sturend persoon waar hij naar op kan kijken nodig heeft.quote:
Ja eerder was het echt alleen draak steken, maar nu is er ook een core-groep die wilt dat hij het gaat "maken" ... maken als in: 10% vet ..redelijk ripped.. blij met zichzelf.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus samengevat wordt de draak een beetje met hem gestoken en vindt 'ie het zelf allemaal wel mooi. Dan snap ik het. [ afbeelding ]
Doet me denken aan die thread van die hele dikke dude die de eerste ~ 50 pagina's helemaal belachelijk gemaakt werd en daarna srs hulp aangeboden kreeg om zijn leven weer een beetje op de rit te krijgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja eerder was het echt alleen draak steken, maar nu is er ook een core-groep die wilt dat hij het gaat "maken" ... maken als in: 10% vet ..redelijk ripped.. blij met zichzelf.
Tussendoor lachen ze uiteraard nog steeds om hem haha
wetbreast ja , mooie threadquote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doet me denken aan die thread van die hele dikke dude die de eerste ~ 50 pagina's helemaal belachelijk gemaakt werd en daarna srs hulp aangeboden kreeg om zijn leven weer een beetje op de rit te krijgen.
Ja ik heb er echt een beetje gemengde gevoelens bij lol. Vind het ergens serieus een beetje sneuquote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef fathank het volgende:
Je zou bijna medelijden krijgen.
In '40-'45 werden zulke mensen zonder pardon op de trein gezet.
Iets voor Raymond, ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaliter vind ik van zulke shirts met opdruk niet echt tof, maar deze zou ik wel graag willen.
[ afbeelding ]
hey JBquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt een beetje gemengde gevoelens bij lol. Vind het ergens serieus een beetje sneu#oestrogeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook het enige wat ik er mee gemeen heb.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Goede jawline en facial aesthetics wel die middelste.
Ja natuurlijk, de positieve dingetjes eruithalen en dat heb je zogenaamd wel hè.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik er mee gemeen heb.
Jawline en volle lippen. Faceridepotential.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Goede jawline en facial aesthetics wel die middelste.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, de positieve dingetjes eruithalen en dat heb je zogenaamd wel hè.
Die Al Sadrquote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens deze website http://www.pictriev.com/
lijk ik hierop:
[ afbeelding ]
Whahahha echt hequote:
Hahahha het is apart dat dit soort figuren naar voren komen Sap. Toch ergens black genetics, gunstig voor de muscles.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahha echt heKomt omdat ik me niet had geschoren. Had net zo'n baard als hem toen.
Maarja ook het feit dat meer dan de helft neger is terwijl ik blank ben
Ja misschien wel idd, morgen maar ff paar potjes basketballen voor de gains.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hahahha het is apart dat dit soort figuren naar voren komen Sap. Toch ergens black genetics, gunstig voor de muscles.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
Nee grapje jongens, dat is Awesome_ niet.
Maar JMF wel.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk altijd dat JMF eruitziet als Simon Whitlock.
gvd, zelfs dat ding denkt dat ik een Spanjaard benquote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens deze website http://www.pictriev.com/
lijk ik hierop:
[ afbeelding ]
Heb je nog ff goed mixje voor nu... iets van een uurtje ofzo.quote:
300% masculine, age 235quote:
Ja of Indiër. Lijkt toch op Pakistan wel een beetje.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
gvd, zelfs dat ding denkt dat ik een Spanjaard ben
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb je nog ff goed mixje voor nu... iets van een uurtje ofzo.
ik snap het nietquote:Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend ik dacht dat wij allebei kaolo knap waren? Wat is deze ineens?
Dank.quote:
sws geen Indiër. Laatst op stap dacht zo'n chick dat ik paki was. Stel homo's die me wel Italiaans vonden. Ben gewoon multiculti op mij plak je geen stickertjequote:Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of Indiër. Lijkt toch op Pakistan wel een beetje.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:25 schreef VMSDKR het volgende:
Blonde Henk, Awesome_ en JMF gespot in het nachtleven.De tering wat een gore inteeltbekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik heb 96% met deze dude, dus dan weet je nu hoe ik er uit zie. Faciaal dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn face leeftijd is 23en 52% stacey dash haaaah
Oke, lijkt me leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
Vms jij bent ook wel knap denk ik. Wil je lid worden?
Stacey Dash, daaaaaaaaaaaaaaaag ahahah, was vroeger (nog steeds) verliefd op haarquote:
HAHAHAhahaahquote:
Je hebt gewoon net zolang ge-F5'd totdat je dat kreeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een chodes allemaal jullie
Kijk wat een aesthetic penor ik heb
[ afbeelding ]
fanta's G-cupquote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
GRS heeft wel een vage vagijn, maar those tits
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
LOL als ik m'n normale naam gebruik staat er (transsexual only).
wat
Amy Lee, nice.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
wtf
[ afbeelding ]
Ha, jessica Biel., i wish
Ik kan jou echt nooit meer serieus nemen nu vriend.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
lol sap ik beat je wel in de black man lookalikes
WTF bro.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Whaha paar Indiers ertussen ookquote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef seto het volgende:
de echte reden waarom weissman altijd zo snel gebanned wordt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef seto het volgende:
de echte reden waarom weissman altijd zo snel gebanned wordt
[ afbeelding ]
Hahahah z'n lengte dan. Korte rom = voordeel.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat dima wel Peter Dinklage heeft
Hahahaha. Het is meer een mix tussen die Caio (meer) en Emile. Fucking Peter Dinklage inderdaad, the fuck is dat brah.quote:
pls stahpquote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik krijg ook echt allemaal Arabieren telkens man
ja echt? zou je hem plompzakke?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef Awesome_ het volgende:
Peter dinklage heeft best goed gezicht voor een midget vind ik
Iedereen hier toch wel?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
We kunnen uit Yuri's chart in ieder geval aflezen dat hij gezichtshaar tentoonspreidt.
Niet uitstappen lijkt me. Volgens mij doet die baas het enige juiste, blijven zitten en apathisch voor zich uitkijken, lol.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat hadden jullie gedaan?
https://www.facebook.com/(...)26769&type=2&theater
Klinkt als zo'n 'high maintenance' prinsesje. Succes.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Dfw je out of your league date maar je chick niet wil afspreken omdat ze eerst naar de sschoonheidsspecialist moet voor je en shit
Thanks (Pua)-fathank! Zonder jou was het me nooit gelukt!!
roze bril johquote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n 'high maintenance' prinsesje. Succes.
Wegrijden?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat hadden jullie gedaan?
https://www.facebook.com/(...)26769&type=2&theater
Not at all.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n 'high maintenance' prinsesje. Succes.
Alleen in een snackbar, telt dat ook?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
Wie heeft wel eens gevochten op de straat?
Ik heb echt nog nooit gevochten in mijn leven. Best apart.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
Wie heeft wel eens gevochten op de straat?
Dat is best wel toevallig.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
IS DAT DIE UIT DIE FILM DIE NU OP TV IS????
jij bent een rustige jongenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef seto het volgende:
heb 1x op de middelbare school iemand blauw oog gegeven
littekengezichtquote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
Waar komt deze quote vandaan?
YOU WANNA PLAY ROUGH? OKAY! SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND
Geen idee, uit de slaapkamer van jou en JB?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
Waar komt deze quote vandaan?
YOU WANNA PLAY ROUGH? OKAY! SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, uit de slaapkamer van jou en JB?
ja dat denken er wel meerquote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk wel dat ik fucking goed kan vechten trouwens.
Lol strong nosequote:
Klopt, dan haal ik mijn pistool tevoorschijn if you know what I meanquote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh shit son.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Ben best benieuwd. Tot nu toe elke keer alles nog weten af te bluffen. Ik heb wel heel veel Bas Ruttens lethal streetfighting techniques gezien. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef seto het volgende:
[..]
ja dat denken er wel meer
praktijk is vaak anders
BANG BANG BANGquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klopt ja. Ben best benieuwd. Tot nu toe elke keer alles nog weten af te bluffen. Ik heb wel heel veel Bas Ruttens lethal streetfighting techniques gezien. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Moet ze dr blauwe oog en bloedneus verbergen die je ze gister gegeven hebt?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Dfw je out of your league date maar je chick niet wil afspreken omdat ze eerst naar de sschoonheidsspecialist moet voor je en shit
Thanks (Pua)-fathank! Zonder jou was het me nooit gelukt!!
Dit zijn serieuze accusaties dikkehenk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ze dr blauwe oog en bloedneus verbergen die je ze gister gegeven hebt?
Ik had nog goed gezegd dat ik mijn spaghetti niet voorgesneden wilde hebben. Maar luisteren, hoo maar.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ze dr blauwe oog en bloedneus verbergen die je ze gister gegeven hebt?
Komt dat niet door het hele pak negerzoenen van gisteren?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef dreamerbulk het volgende:
sinds jaren een ander merk oats en ik pis gelijk uit mijn reet
lmao die was ik alweer vergetenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt dat niet door het hele pak negerzoenen van gisteren?
Ik verkondig louter waarheden.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit zijn serieuze accusaties dikkehenk.
het is ook een beukhoer, zo'n type wat je het bed uitstoot met der kop tegen de verwarming aan, legit hoofdpijn!quote:
Die hele kop was ik al op afgeknapt.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nagels, wat ordinair zeg. Dat is srs een afknapper voor mij.
Ook nog even haar kop eraf hakken zoals ze in "A Serbian Film" doen hé, XFR.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is ook een beukhoer, zo'n type wat je het bed uitstoot met der kop tegen de verwarming aan, legit hoofdpijn!
ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nagels, wat ordinair zeg. Dat is srs een afknapper voor mij.
gewoon afknippen met de snoeischaarquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Lange nagels knap ik ook op af. Ben daar echt de enige in volgens mij maar ik vind het niks.
Klein beetje kan wel, maar ik vind het mooier als ze geknipt zijn en dan ook nog eens roodgelakt. hnnnngquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Lange nagels knap ik ook op af. Ben daar echt de enige in volgens mij maar ik vind het niks.
Haha wat dan? Gewoon lekker thick, goede benen en ass enz.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, weer keihard tegen de opinie in,lol
Zeg het haar broertje ! !quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
Nepnagels zijn helemaal een hell. En dan 'kriebelen' en shit. Nou, mooi niet bij deze jongen he! Eerst dat gore plastic eraf vieze robocop
klopt, maar die kop, trek ik alleen op mijn dirty dagquote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha wat dan? Gewoon lekker thick, goede benen en ass enz.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
Nepnagels zijn helemaal een hell. En dan 'kriebelen' en shit. Nou, mooi niet bij deze jongen he! Eerst dat gore plastic eraf vieze robocop
Ik val blijkbaar op chicks met brede hoofden (zegt men) en ik vind het wel prima die face. Beetje mannelijk/Duits wel maar kan er best mee door.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, maar die kop, trek ik alleen op mijn dirty dag
Vanaf 00:50quote:and those guys are like 'hey, I've got a ripped sixpack and I eat dairy' but you're calorie restricting and you're likely taking steriods or some other form of drugs
Haar man is echt een kneus. Durianriders heet die op YouTube. Ook zo'n vegan en hij eet 30 bananen per dag. U wot m8. Hij zegt ook dat je niet dik wordt als je vegan bent en hij is het levende bewijs. NO SHIT, je wielrent ook 24/7, mafkees.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
Vegan vrouw over het krijgen van een platte buik:
[..]
Vanaf 00:50
wel veel vetrollenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik val blijkbaar op chicks met brede hoofden (zegt men) en ik vind het wel prima die face. Beetje mannelijk/Duits wel maar kan er best mee door.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik val blijkbaar op chicks met brede hoofden (zegt men) en ik vind het wel prima die face. Beetje mannelijk/Duits wel maar kan er best mee door.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haar man is echt een kneus. Durianriders heet die op YouTube. Ook zo'n vegan en hij eet 30 bananen per dag. U wot m8. Hij zegt ook dat je niet dik wordt als je vegan bent en hij is het levende bewijs. NO SHIT, je wielrent ook 24/7, mafkees.
Haha, wel genoeg mensen die zijn tips goed vinden.quote:High carb low fat fruit based lifestyles work wonders for long term weight loss transformations. Ive NEVER seen a fat fruit or rice muncher EVER. People sneak in fat and wonder why they get fat.
Ik vind die twee vrijwel identiek facewise.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jessie J ziet er zo eng uit met dat Amber Rose kapsel nu
Fucking retards.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Haha, wel genoeg mensen die zijn tips goed vinden.
Typisch fokster weer.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze meids heeft ook een brede kaak, sowieso strong jaw.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
WAT WIL JE DAAR MEE ZEGGENquote:Op maandag 17 februari 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weissman en jij zouden goede vrienden kunnen zijn denk ik.
Klopt hij is mn mattie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weissman en jij zouden goede vrienden kunnen zijn denk ik.
altijd zelfde met die yugo'squote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Je kan toch ook vrienden zijn als je gewoon op totaal andere types valt. Ik snap hier echt niets van Yuri. Beetje kort door de bocht.
Dat kan zeker, maar hoe meer gelijke en sterke interesses hoe betere vrienden vaak.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Je kan toch ook vrienden zijn als je gewoon op totaal andere types valt. Ik snap hier echt niets van Yuri. Beetje kort door de bocht.
ja man, das de enige manier om mattiesvte blijvenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Precies, gewoon samen whale hunten en tegelijk harpoonen (nohomo)quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar hoe meer gelijke en sterke interesses hoe betere vrienden vaak.
Deze picquote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze meids heeft ook een brede kaak, sowieso strong jaw.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
Misschien zijn er andere soortgelijke interesses? Het is ook niet altijd zo hé, maar vaak wel, en vanuit eigen ervaring sowieso.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een vriend echt freaking ecto is en krachttraining echt vreselijk vindt. Hij houdt echter van hardlopen. Toch zijn we de beste matties.
Dus ja....
Lol ik zou voor die app van toenet echt zeggen dat ik dat was. Ernstige reality-checkquote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef Awesome_ het volgende:
Wie is nu eigenlijk de knapste fokster?
kapot hard voor schutquote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik zou voor die app van toenet echt zeggen dat ik dat was. Ernstige reality-check
Grapje natuurlijk, ik ben oprecht fucking lekker.
edit: oh fokster
Dat had ik met JMF, maar toen breidde hij zijn deep-level connection enigszins uit hier binnen de familie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar vaak is er ook een soort deep-level connection, zoals ze dat noemen. Soms dan ontmoet je iemand en voelt het alsof je elkaar al 10 jaar kent.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik zou voor die app van toenet echt zeggen dat ik dat was. Ernstige reality-check
Grapje natuurlijk, ik ben oprecht fucking lekker.
edit: oh fokster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |