25 posts per paginaquote:Op maandag 17 februari 2014 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat topic van dreamer is nog steeds open en heeft 6 pagina's.
hijs cool jaquote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaliter vind ik van zulke shirts met opdruk niet echt tof, maar deze zou ik wel graag willen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
25 posts per pagina
Dit had ik niet van jou verwacht.
Ben ik niet stoer genoeg voor, maar zou het wel willen inderdaad. Alleen jammer als ze dan een mes trekken ofzo, en ik daar sta met m'n rugtasquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is adrenaline idd,
volgende keer die adrenaline channelen in je voet en die 2 gasten van scooter aftrappen
ben geen geweldadig persoon maar zulke gasten halen bloed onder mn nagels vandaan
Nutrisionistquote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht eerst dat haar onderlichaam ontbloot was.
https://www.facebook.com/(...)10237&type=1&theater
Confusing.
een kans om te slopen, laat ik echt niet liggenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een 'dream come true' zou dit zijn.
Uberbaasquote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha michielos wat een baas was dat zeg pfffff
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen kennen hem als een rustige jongen.
amenth en gulmez, bmw vs bmw.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef dreamerbulk het volgende:
amenth was ook harde boi
ik wil keer met michielos naar vechtkamp
Leuk voor op je frisfeestquote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
kk deze is hard:
MAKE THE CLUB GO LIKE KGKRKG KRKGRKG KRKGRK KGKG KKGKG KGKG
Gewoon antwoorden met 'ik neuk jullie allebei de moeder'quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
Wtf ik word net bijna beroofd. Loop naar het station in Eindhoven, stoppen er 2 gasten naast me op een scooter, haal ik m'n oordopje uit m'n oor, zegt die gast: jou iPhone wil ik. Ik zeg krijg je niet en loop door. Ben geen mietje, maar m'n hart racete wel ff in m'n keel
zoiezo te skinnyquote:Op maandag 17 februari 2014 18:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat komt van de schaduw joh gekke.
Kijk nu begint het ergens op te lijkenquote:
https://www.youtube.com/c(...)VpWo2xKwQ/discussionquote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe Jesse hier http://www.youtube.com/channel/UCndxSUdoPm4RZSVpWo2xKwQ/videos
Heb je hem ook al over je zusje heen laten gaan?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
Ja ja, ik weet wel hoe je Henk pleziert.
Toen zijn ze weer weggegaan?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
Wtf ik word net bijna beroofd. Loop naar het station in Eindhoven, stoppen er 2 gasten naast me op een scooter, haal ik m'n oordopje uit m'n oor, zegt die gast: jou iPhone wil ik. Ik zeg krijg je niet en loop door. Ben geen mietje, maar m'n hart racete wel ff in m'n keel
Goede mascotte Yuri!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog niemand over de gym chick gehoord. Kijk wat een prachtding het is.
Moet een beetje aan wolverine denken nuquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is adrenaline idd,
volgende keer die adrenaline channelen in je voet en die 2 gasten van scooter aftrappen
ben geen geweldadig persoon maar zulke gasten halen bloed onder mn nagels vandaan
quote:
Dit, superirritantquote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
25 posts per pagina
Dit had ik niet van jou verwacht.
Seto had het een keer verkeerd geschrevenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand me die 'echt voor schut'-meme even uitleggen? Ik mis wat geloof ik.
Ik wou net zeggen dat je mij aan die gast liet denken die die Marrokaantjes wel even een lesje wou leren. Zie net dat dat van je UI isquote:Op maandag 17 februari 2014 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden met 'ik neuk jullie allebei de moeder'
Of 'en ik wil een durum met alles erop'
Hommoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |