Ik val blijkbaar op chicks met brede hoofden (zegt men) en ik vind het wel prima die face. Beetje mannelijk/Duits wel maar kan er best mee door.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, maar die kop, trek ik alleen op mijn dirty dag
Vanaf 00:50quote:and those guys are like 'hey, I've got a ripped sixpack and I eat dairy' but you're calorie restricting and you're likely taking steriods or some other form of drugs
Haar man is echt een kneus. Durianriders heet die op YouTube. Ook zo'n vegan en hij eet 30 bananen per dag. U wot m8. Hij zegt ook dat je niet dik wordt als je vegan bent en hij is het levende bewijs. NO SHIT, je wielrent ook 24/7, mafkees.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
Vegan vrouw over het krijgen van een platte buik:
[..]
Vanaf 00:50
wel veel vetrollenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik val blijkbaar op chicks met brede hoofden (zegt men) en ik vind het wel prima die face. Beetje mannelijk/Duits wel maar kan er best mee door.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik val blijkbaar op chicks met brede hoofden (zegt men) en ik vind het wel prima die face. Beetje mannelijk/Duits wel maar kan er best mee door.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haar man is echt een kneus. Durianriders heet die op YouTube. Ook zo'n vegan en hij eet 30 bananen per dag. U wot m8. Hij zegt ook dat je niet dik wordt als je vegan bent en hij is het levende bewijs. NO SHIT, je wielrent ook 24/7, mafkees.
Haha, wel genoeg mensen die zijn tips goed vinden.quote:High carb low fat fruit based lifestyles work wonders for long term weight loss transformations. Ive NEVER seen a fat fruit or rice muncher EVER. People sneak in fat and wonder why they get fat.
Ik vind die twee vrijwel identiek facewise.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jessie J ziet er zo eng uit met dat Amber Rose kapsel nu
Fucking retards.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Haha, wel genoeg mensen die zijn tips goed vinden.
Typisch fokster weer.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze meids heeft ook een brede kaak, sowieso strong jaw.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
WAT WIL JE DAAR MEE ZEGGENquote:Op maandag 17 februari 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weissman en jij zouden goede vrienden kunnen zijn denk ik.
Klopt hij is mn mattie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weissman en jij zouden goede vrienden kunnen zijn denk ik.
altijd zelfde met die yugo'squote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Je kan toch ook vrienden zijn als je gewoon op totaal andere types valt. Ik snap hier echt niets van Yuri. Beetje kort door de bocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |