Dat kan zeker, maar hoe meer gelijke en sterke interesses hoe betere vrienden vaak.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Je kan toch ook vrienden zijn als je gewoon op totaal andere types valt. Ik snap hier echt niets van Yuri. Beetje kort door de bocht.
ja man, das de enige manier om mattiesvte blijvenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Je kan toch ook vrienden zijn als je gewoon op totaal andere types valt. Ik snap hier echt niets van Yuri. Beetje kort door de bocht.
Precies, gewoon samen whale hunten en tegelijk harpoonen (nohomo)quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar hoe meer gelijke en sterke interesses hoe betere vrienden vaak.
Deze picquote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze meids heeft ook een brede kaak, sowieso strong jaw.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
Misschien zijn er andere soortgelijke interesses? Het is ook niet altijd zo hé, maar vaak wel, en vanuit eigen ervaring sowieso.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een vriend echt freaking ecto is en krachttraining echt vreselijk vindt. Hij houdt echter van hardlopen. Toch zijn we de beste matties.
Dus ja....
Lol ik zou voor die app van toenet echt zeggen dat ik dat was. Ernstige reality-checkquote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef Awesome_ het volgende:
Wie is nu eigenlijk de knapste fokster?
kapot hard voor schutquote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik zou voor die app van toenet echt zeggen dat ik dat was. Ernstige reality-check
Grapje natuurlijk, ik ben oprecht fucking lekker.
edit: oh fokster
Dat had ik met JMF, maar toen breidde hij zijn deep-level connection enigszins uit hier binnen de familie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar vaak is er ook een soort deep-level connection, zoals ze dat noemen. Soms dan ontmoet je iemand en voelt het alsof je elkaar al 10 jaar kent.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik zou voor die app van toenet echt zeggen dat ik dat was. Ernstige reality-check
Grapje natuurlijk, ik ben oprecht fucking lekker.
edit: oh fokster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |