SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If not now, then when.
wat ik normaal ook eet @ 5500kcalquote:
Damn man, moest je overgeven of was het meer dat je boven de gootsteen stond in het geval dat?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef RaymondK het volgende:
haha nice topic name
[..]
wat ik normaal ook eet @ 5500kcal
maar om 20:00 's aonvds had ik nog schreeuwende honger alsof ik niks gegeten had.
Pan aan en 5 frikandellen speciaal gemaakt met patat....![]()
En een mamothshake d'r achter aan.
Die laatste had ik niet moeten doen dus![]()
![]()
8000kcal bijna bij elkaar die dag
Tot aan hurlen toe kwartier lang lol.
Gebeurt niet zo vaak gelukkig
nee ik dronk die shake op, en ging weer voor de tv zitten, maar kreeg opeens het klamme zweet en speeksel in m'n mond van hier tot tokio.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn man, moest je overgeven of was het meer dat je boven de gootsteen stond in het geval dat?
Lololol. Volgende keer gewoon goed door je neus ademen en op je linkerkant gaan liggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee ik dronk die shake op, en ging weer voor de tv zitten, maar kreeg opeens het klamme zweet en speeksel in m'n mond van hier tot tokio.
Dan weet je wel hoe laat het is. Dus ik gauw naar de keuken![]()
![]()
Ik heb uiteindelijk niet over gegeven maar het was op het randje dit keer.
Wel vaker gehad, maar deze was echt een close call lol
ja precies.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lololol. Volgende keer gewoon goed door je neus ademen en op je linkerkant gaan liggen.
Echt een 'dream come true' zou dit zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
Wtf ik word net bijna beroofd. Loop naar het station in Eindhoven, stoppen er 2 gasten naast me op een scooter, haal ik m'n oordopje uit m'n oor, zegt die gast: jou iPhone wil ik. Ik zeg krijg je niet en loop door. Ben geen mietje, maar m'n hart racete wel ff in m'n keel
lolquote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
Wtf ik word net bijna beroofd. Loop naar het station in Eindhoven, stoppen er 2 gasten naast me op een scooter, haal ik m'n oordopje uit m'n oor, zegt die gast: jou iPhone wil ik. Ik zeg krijg je niet en loop door. Ben geen mietje, maar m'n hart racete wel ff in m'n keel
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies.
dat scheelt, alleen drufde ik niet meer te bewegen dan nodig was op dat moment haha
Lol, dat fight club struggles. Wanneer?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een 'dream come true' zou dit zijn.
Het is een hele beschaafde idd. Een sjiekequote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog niemand over de gym chick gehoord. Kijk wat een prachtding het is.
doen we gewoon op de meet nadat wel allemaal shotje noxipro hebben gedaan bij binnenkomstquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, dat fight club struggles. Wanneer?
geweldig gedaan door jou jongequote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog niemand over de gym chick gehoord. Kijk wat een prachtding het is.
vergeet de lijntjes crea nietquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
doen we gewoon op de meet nadat wel allemaal shotje noxipro hebben gedaan bij binnenkomst
dank je man doet me erg goed om dit van jou te horenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geweldig gedaan door jou jonge
echt propz
wbhahahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef RaymondK het volgende:
haha nice topic name
[..]
wat ik normaal ook eet @ 5500kcal
maar om 20:00 's aonvds had ik nog schreeuwende honger alsof ik niks gegeten had.
Pan aan en 5 frikandellen speciaal gemaakt met patat....![]()
En een mamothshake d'r achter aan.
Die laatste had ik niet moeten doen dus![]()
![]()
8000kcal bijna bij elkaar die dag
Tot aan hurlen toe kwartier lang lol.
Gebeurt niet zo vaak gelukkig
dat is adrenaline idd,quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Champy het volgende:
lol subtiele verwijzing naar michielosquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is adrenaline idd,
volgende keer die adrenaline channelen in je voet en die 2 gasten van scooter aftrappen
ben geen geweldadig persoon maar zulke gasten halen bloed onder mn nagels vandaan
haha michielos wat een baas was dat zeg pfffffquote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol subtiele verwijzing naar michielos
Dichterlijke vrijheid manquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1426/
hahaah zo voor schutquote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1426/
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat topic van dreamer is nog steeds open en heeft 6 pagina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |