Dit zijn serieuze accusaties dikkehenk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ze dr blauwe oog en bloedneus verbergen die je ze gister gegeven hebt?
Ik had nog goed gezegd dat ik mijn spaghetti niet voorgesneden wilde hebben. Maar luisteren, hoo maar.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ze dr blauwe oog en bloedneus verbergen die je ze gister gegeven hebt?
Komt dat niet door het hele pak negerzoenen van gisteren?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef dreamerbulk het volgende:
sinds jaren een ander merk oats en ik pis gelijk uit mijn reet
lmao die was ik alweer vergetenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt dat niet door het hele pak negerzoenen van gisteren?
Ik verkondig louter waarheden.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit zijn serieuze accusaties dikkehenk.
het is ook een beukhoer, zo'n type wat je het bed uitstoot met der kop tegen de verwarming aan, legit hoofdpijn!quote:
Die hele kop was ik al op afgeknapt.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nagels, wat ordinair zeg. Dat is srs een afknapper voor mij.
Ook nog even haar kop eraf hakken zoals ze in "A Serbian Film" doen hé, XFR.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is ook een beukhoer, zo'n type wat je het bed uitstoot met der kop tegen de verwarming aan, legit hoofdpijn!
ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nagels, wat ordinair zeg. Dat is srs een afknapper voor mij.
gewoon afknippen met de snoeischaarquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Lange nagels knap ik ook op af. Ben daar echt de enige in volgens mij maar ik vind het niks.
Klein beetje kan wel, maar ik vind het mooier als ze geknipt zijn en dan ook nog eens roodgelakt. hnnnngquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Lange nagels knap ik ook op af. Ben daar echt de enige in volgens mij maar ik vind het niks.
Haha wat dan? Gewoon lekker thick, goede benen en ass enz.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, weer keihard tegen de opinie in,lol
Zeg het haar broertje ! !quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
Nepnagels zijn helemaal een hell. En dan 'kriebelen' en shit. Nou, mooi niet bij deze jongen he! Eerst dat gore plastic eraf vieze robocop
klopt, maar die kop, trek ik alleen op mijn dirty dagquote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha wat dan? Gewoon lekker thick, goede benen en ass enz.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
Nepnagels zijn helemaal een hell. En dan 'kriebelen' en shit. Nou, mooi niet bij deze jongen he! Eerst dat gore plastic eraf vieze robocop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |