Dat is ook het enige wat ik er mee gemeen heb.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Goede jawline en facial aesthetics wel die middelste.
Ja natuurlijk, de positieve dingetjes eruithalen en dat heb je zogenaamd wel hè.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik er mee gemeen heb.
Jawline en volle lippen. Faceridepotential.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Goede jawline en facial aesthetics wel die middelste.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, de positieve dingetjes eruithalen en dat heb je zogenaamd wel hè.
Die Al Sadrquote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens deze website http://www.pictriev.com/
lijk ik hierop:
[ afbeelding ]
Whahahha echt hequote:
Hahahha het is apart dat dit soort figuren naar voren komen Sap. Toch ergens black genetics, gunstig voor de muscles.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahha echt heKomt omdat ik me niet had geschoren. Had net zo'n baard als hem toen.
Maarja ook het feit dat meer dan de helft neger is terwijl ik blank ben
Ja misschien wel idd, morgen maar ff paar potjes basketballen voor de gains.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hahahha het is apart dat dit soort figuren naar voren komen Sap. Toch ergens black genetics, gunstig voor de muscles.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
Nee grapje jongens, dat is Awesome_ niet.
Maar JMF wel.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk altijd dat JMF eruitziet als Simon Whitlock.
gvd, zelfs dat ding denkt dat ik een Spanjaard benquote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens deze website http://www.pictriev.com/
lijk ik hierop:
[ afbeelding ]
Heb je nog ff goed mixje voor nu... iets van een uurtje ofzo.quote:
300% masculine, age 235quote:
Ja of Indiër. Lijkt toch op Pakistan wel een beetje.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
gvd, zelfs dat ding denkt dat ik een Spanjaard ben
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |