https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ik kliktequote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
U vraagt, zij draaien!
http://www.nu.nl/tech/370(...)t-einde-voor-bitcoin
Daarom klikte ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het had zomaar een echte kop van Nu.nl kunnen zijn.
http://extratorrent.cc/ar(...)ions+in+bitcoin.htmlquote:It was several days ago that the Pirate Party received a response back from the Director of the Massachusetts Office of Campaign and Political Finance, which stated that a political committee was officially allowed to accept contributions in Bitcoins.
This statement marks a strong positive for the use of the innovative cryptocurrency. However, as it usually happens, the Bitcoin blessing wasn’t without its share of restrictions.
Like any other donations, contributions in Bitcoins can only originate from an American citizen or permanent resident.
There is also an annual limit of $500 per individual. Moreover, within 5 days upon receipt the Bitcoins are required to be converted into US dollars “via a high-volume public Bitcoin exchange open to transactions in the United States”.
Moet ookquote:Op zondag 16 februari 2014 16:09 schreef Maxbet het volgende:
GoxBegint wel echt ingeburgerd te raken hier
Dat zou eigenlijk het logo moeten zijn van Goxquote:Op zondag 16 februari 2014 16:09 schreef Maxbet het volgende:
GoxBegint wel echt ingeburgerd te raken hier
Ja: Gquote:Op zondag 16 februari 2014 16:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk het logo moeten zijn van Gox
Hockeymeisjes zijn leuker.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
NLe vrouwen SchaatsCoin staan nu 1-2-3
Nog 6 vrouwen te gaan...
Ja jullie willen t niet horen maar pech
Ik moet ze alleen nog een keer wat handiger gaan indelen. Maar daar had ik geen zin in toen ik ze online zettequote:
Daarom moeten we onze kennis aan andere landen gevenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef roislecxe het volgende:
NL zelfs 1-2-3-4haha lijkt meer het NK dan de OS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom moeten we onze kennis aan andere landen gevenJa dat zalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet moeilijk, gewoon een beetje harder dan de rest gaan.Forcefield City Bewoner
Ik ben al klaar nuquote:
Ze zitten allemaal gewoon zwaar aan de doping.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat zal
Het is niet moeilijk, gewoon een beetje harder dan de rest gaan.
Nah lijkt me sterkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal gewoon zwaar aan de doping.
Ow neequote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef GTAnoob het volgende:
Mark Karpeles Is Satoshi !!
A member of the bitcoin foundation, CEO of the largest and oldest bitcoin exchange. He pointed out a bug as first, is the only one to make use of the huge arbitrage potential of his exchange.
Soon, Satoshi (aka Mark Karpeles) will sell off his 900,000 bitcoins and make bitcoin crash!
Mark my words!
Als eerste zeg je?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef GTAnoob het volgende:
Mark Karpeles Is Satoshi !!
A member of the bitcoin foundation, CEO of the largest and oldest bitcoin exchange. He pointed out a bug as first, is the only one to make use of the huge arbitrage potential of his exchange.
Soon, Satoshi (aka Mark Karpeles) will sell off his 900,000 bitcoins and make bitcoin crash!
Mark my words!
twitter:aantonop twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:26:45Unanticipated bugs don’t come with year-old wiki pages fully documenting them. Gox is full of shit:https://t.co/9htPeb6ytM reageer retweet
Dat met een username die ik op geen een andere site gebruik...quote:IP Location: China China Fuzhou Xiamen City Fujian Provincial Network Of Unicom
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
En nog meer leuk nieuws. not.
Op /r/bitcoin komen steeds meer posts boven drijven waar users melding maken dat er ingelogd is op hun MtGox accounts vanuit China.
http://reddit.com/r/bitcoin
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf.. Mijn Gox account is ineens ingelogd vanuit China...
[..]
Dat met een username die ik op geen een andere site gebruik...![]()
Heeft iemand anders hier ook last van?
1-2-3-4quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
Weer een Nederlands podium
Die Niederlande über alles!
Al voor de derde keerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
Weer een Nederlands podium
Die Niederlande über alles!
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:04 schreef MichaelScott het volgende:
Gokje: Volgende week een statement van Gox dat ze gehackt zijn en alle BTC weg is.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef TimKuik het volgende:
http://www.bitcoinx.com/plummet-mt-gox-bitcoin-value-drops-250-may-hacked/
BAM!
Zoals ik al zei, ze zijn de koffers aan het pakken en de tickets hebben ze al klaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef smiths het volgende:
Wel makkelijk excuus, gehacked worden en dus niets hoeven uit te betalen.
(En er mee stoppen?)
Ik denk dat sommige klanten van goxquote:Op zondag 16 februari 2014 17:28 schreef MichaelScott het volgende:
Er was toch ook zo'n BTC markt waar je een bounty kon plaatsen voor een huurmoord?
Oh ja, die faalquote:Op zondag 16 februari 2014 17:28 schreef MichaelScott het volgende:
Er was toch ook zo'n BTC markt waar je een bounty kon plaatsen voor een huurmoord? Weet niet meer welke site het was maar wil eigenlijk wel eens kijken of Karpales er op staat.
Valt verder niks van te merken hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef ulq het volgende:
Vroeger maakte ik hier 100 posts per dag en nu post ik hier alleen nog maar eens per 5 dagen 'rip bitcoin'
Wat bedoel je?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt verder niks van te merken hoor
Dat het me eerder al opviel dat je eigenlijk alleen nog maar langs komt om te melden dat Bitcoin dood gaatquote:
Haha ja. Helaas. Heb zelf namelijk ook nog 35 LTC's die ik gekocht heb voor 22 dollar.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat het me eerder al opviel dat je eigenlijk alleen nog maar langs komt om te melden dat Bitcoin dood gaat
Heb laatst mijn LTC verkocht met verlies en ben weer gaan traden. Ben er bijna weer bovenop.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:37 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha ja. Helaas. Heb zelf namelijk ook nog 35 LTC's die ik gekocht heb voor 22 dollar.
In $ of BTC er weer bijna bovenop?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb laatst mijn LTC verkocht met verlies en ben weer gaan traden. Ben er bijna weer bovenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
![]()
Hoc SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
![]()
Hoc SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Ludacriss het volgende:
Damn 250 op Mt. Gox. Blij dat ik al een tijdje in fiat zit.
Gaat dit wel goedkomen?
BTC (heb op 26 jan m'n LTC naar BTC getrade).quote:
Welke coin is dan zo goed vergeleken BTC? Ik denk dat BTC nog wel een tijdje nummer uno blijft, tot er echt een goede coin is.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef Arend_Anker het volgende:
Joh wie let er nog op mt.gox.. dat is een verloren zaak. Zou je persoonlijk niks van de prijs op gox aantrekken, maar naar de andere exchanges kijken. Gox verdient het zowiezo om geboycot te worden, stelletje vuilakken.
Wat ik zelf denk is dat BTC keihard instort, omdat uiteindelijk blijkt dat bitcoin toch niet zo bijzonder is vergeleken met de tientallen nieuwe coins die dagelijks uitkomen. Of dat Gox expres met de boel loopt te kloten zodat er straks een aantal hele grote jongens in kunnen stappen en bitcoin doorknalt naar de 2000$
Verder denk ik dat er komende tijd alleen maar meer geld de crypo-currency markt in gaat stromen, want de technologie is nog lang niet doorgebroken naar het grote publiek, dus ik blijf lekker door investeren in de alts
Ja natuurlijk komt dit goed, nu is juist de perfecte tijd om te kopen. Als mensen realiseren dat Bitcoin niet afhankelijk is van Gox gaat het weer omhoog.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Ludacriss het volgende:
Damn 250 op Mt. Gox. Blij dat ik al een tijdje in fiat zit.
Gaat dit wel goedkomen?
Bijna niemand kent die andere coinsquote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef Arend_Anker het volgende:
Joh wie let er nog op mt.gox.. dat is een verloren zaak. Zou je persoonlijk niks van de prijs op gox aantrekken, maar naar de andere exchanges kijken. Gox verdient het zowiezo om geboycot te worden, stelletje vuilakken.
Wat ik zelf denk is dat BTC keihard instort, omdat uiteindelijk blijkt dat bitcoin toch niet zo bijzonder is vergeleken met de tientallen nieuwe coins die dagelijks uitkomen. Of dat Gox expres met de boel loopt te kloten zodat er straks een aantal hele grote jongens in kunnen stappen en bitcoin doorknalt naar de 2000$
Verder denk ik dat er komende tijd alleen maar meer geld de crypo-currency markt in gaat stromen, want de technologie is nog lang niet doorgebroken naar het grote publiek, dus ik blijf lekker door investeren in de alts
Ja ik weet ook niet precies welke beter is.. maar ik kan me voorstellen dat bitcoin minder waard is als er talloze andere partijen precies dezelfde service bieden, of zich proberen te onderscheiden. Devcoin (DVC) richt zich bijvoorbeeld op developers en software ontwikkelaars, daar zit ook veel geld in op cryptostocks. Dogecoin kan bijvoorbeeld de niche vervullen om als "like" of "tip" systeem te werken in social media.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke coin is dan zo goed vergeleken BTC? Ik denk dat BTC nog wel een tijdje nummer uno blijft, tot er echt een goede coin is.
Ja veel coins zijn sneller, dat wel, maar dat heeft volgens bronnen ook nadelen die ik niet begrijp
En nog een argument is dat je de meeste van die andere coins nog niet kan kopen zonder bitcoin.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef Arend_Anker het volgende:
[..]
dat is waar, daarom zie ik bitcoin ook niet zomaar verdwijnen
quote:I'm closing the exchange, Please close your orders and withdraw your money in 48 hours. For withdrawal help email me at admin@newaltex.com
WHY?
Some chinese guy managed to steal over half a bitcoin and I can't figure out how. Also the malleability attack screwed the wallet so bad it shows a negative balance, I've had it with bitcoin.
Ja ik wou ook nog wat kopen, maar ik had geen BTC meer, alles zit in lage coins die nog omhoog gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 19:35 schreef Arend_Anker het volgende:
hier ook nog even een heads up voor Rapidcoin (RPD). Iemand heeft vandaag binnen enkele minuten alles opgekocht van 0.00001 t/m 0.00003btc, en daarna de prijs gelijk weer laten crashen. De pump is zelfs niet geregistreerd op coinmarketcap. Ik denk dat hij binnenkort nog harder gepumpt gaat worden.. kan ook haast niet anders met een marketcap van maar 10.000$. Ik heb in iedergeval mn aantal RPD's verdubbelt.
Ooit een keerquote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik wou ook nog wat kopen, maar ik had geen BTC meer, alles zit in lage coins die nog omhoog gaan
Denk je niet dat die meer iets is voor BIT / Coins die niet verder zijn gekomen dan de tekentafelquote:Op zondag 16 februari 2014 19:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij kan er nog over dromenmisschien is dat een idee
Dreamcoin
Er zijn coins met slechtere namen geweest die nog wat waard zijn gewordenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk je niet dat die meer iets is voor BIT / Coins die niet verder zijn gekomen dan de tekentafel
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Geralt het volgende:
Is dat die eigenaar van Gox op die foto?
Ik zag de prijs daar dalen tot onder de 440... ging even wat te drinken halen en ineens stond hij weer op 455quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, nu voor maar liefst 20 euro aan BTC gekocht via Bitonic.
wait wut, dus als je spaart ben je de lul?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Geralt het volgende:
'EU overweegt plundering bankrekeningen'
SNEL ZET AL JE GELD OM IN CRYPTOCURRENCY VANDAAG NOG
Ja en denk niet dat gaan ze nooit doen. In het verleden zijn dergelijke maatregelen ook al eens genomen links en rechts in de wereld.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
wait wut, dus als je spaart ben je de lul?
Wie heeft dat artikel goedgekeurdquote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Geralt het volgende:
'EU overweegt plundering bankrekeningen'
SNEL ZET AL JE GELD OM IN CRYPTOCURRENCY VANDAAG NOG
Dat ben je sowieso al. Als je meer dan 21.134 euro op je bankrekeningen hebt staan, betaal je over het meerdere 1,2% belasting. De overheid doet alsof je over dat geld 4% rente krijgt namelijk. Dat is dus eigenlijk gewoon een spaardersboetequote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
wait wut, dus als je spaart ben je de lul?
btc-e wil toch juist 6 confirms?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Om 20:28 uur BTC aangekocht via Bitonic en inmiddels 5 bevestigingen, maar nog niets van te zien op BTC-e. Ik ben zeker weer te ongeduldig?
Volgens de site zelf 3 bevestigingen: "Your deposit will be credited in few minutes after 3 confirmations on the Bitcoin network."quote:
Goxquote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef A321456 het volgende:
Wat is er nu weer de wereld in geholpen dat BTC zo daalt?
Ja, je was te ongeduldig. Gewoon 6 bevestigingen afwachten, drol.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Om 20:28 uur BTC aangekocht via Bitonic en inmiddels 5 bevestigingen, maar nog niets van te zien op BTC-e. Ik ben zeker weer te ongeduldig?
Wat is SWC?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mooi man dat SWCVeel leuker dan al die exchnages
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Goxdoet net alsof ze gehackt zijn door Chinezen
Sociale werkclub?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mooi man dat SWCVeel leuker dan al die exchnages
Raar dat ze zeggen 3, in mijn (slechte) geheugen is het altijd 6 geweestquote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, je was te ongeduldig. Gewoon 6 bevestigingen afwachten, drol.
Dus niet de Star Wars Celebration?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk https://sealswithclubs.eu/
Was het lekker?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk https://sealswithclubs.eu/
quote:
quote:
Video. Achter de schermen verhaaltjes. Op de setquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Video. Achter de schermen verhaaltjes. Op de set![]()
Kevin Spacey tours the set of Netflix's original series "House of Cards" for ABC News.
http://www.alexandrosmara(...)-House-of-Cards.html
[ afbeelding ]
Met Clintje![]()
[ afbeelding ]
Er is van alles tegelijk aan de hand en rois is het nog steeds wat te saaiquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
Nog steeds geen supercrash tot 0 op goxen dus verder ook niks te beleven behalve gestage daling.
Gaap.
Er is een grote shitstorm gaande ja en rois is vanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is van alles tegelijk aan de hand en rois is het nog steeds wat te saai![]()
Noujaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is van alles tegelijk aan de hand en rois is het nog steeds wat te saai![]()
Goxquote:
Geen moonquote:
Nee want dat is de grafiek van Gox.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:28 schreef Faazz het volgende:
Ik had deze gister nog gemaakt:
http://i.imgur.com/xCr3Kim.jpg
Ja/nee/weet niet?
Als Gox morgen met goed nieuws komt zal het wel meevallen met de schade en schieten we weer even omhoog gok ik zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee want dat is de grafiek van Gox.
Uiteindelijk zal het allemaal wel weer stijgen denk ik zelf ook. Maar die downtrend duurt al vanaf begin van het jaar. De vraag is dus eigenlijk: gáát het omkeren, en zo ja wanneer? Door de bakken met negatieve berichten denk ik niet dat we snel echt enorm zullen stijgen. En het zou het beste zijn als Gox alles zou kunnen herstellen, maar dat zie ik niet gebeuren. Geen geld, maanden tot een jaar of nog langer betalingsachterstanden, berichten over gehackte accounts...quote:Op maandag 17 februari 2014 02:56 schreef Faazz het volgende:
[..]
Als Gox morgen met goed nieuws komt zal het wel meevallen met de schade en schieten we weer even omhoog gok ik zo.
Mensen die op Gox goedkoop aan hun coins zijn gekomen willen dat straks misschien gaan dumpen op exchanges als Bitstamp en BTCe, zou zomaar kunnen, vanaf ~twee uur na dat het nieuws bekend is.
Ondertussen schiet de prijs bij Gox ook omhoog dus wie is er eerder? Zodra Gox in het groen schiet, gaat de rest natuurlijk ook weer omhoog tot dat de eerste dumps er aan komen.
Hopelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 06:20 schreef MichaelScott het volgende:
Vandaag blaast Gox zijn laatste adem uit?
Zal wel een blijmakertje zijn. Ik zie het later vandaag wel weer instortenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:39 schreef brombeer_ het volgende:
Waar slaat deze stijging nou weer op?
Is er goed nieuws van GOX?
Dat moet even rustig sudderen en stijgen dan. Mn 3 miljoen Corgis zijn nu niet veel waardquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef DaMart het volgende:
Coinedup heeft Gorgicoin, Penguincoin en een van de Pandacoins toegevoegd... geen MINT helaas.
Zo duur zijn ze nu toch niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een baan nodig om DOGE te kopen!
Maar ik wil een Dogeionaire zijn. Dan heb je een miljoen DOGE nodig en dat is best duurquote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze nu toch niet?.
Maar wordt er een stijging verwacht op korte termijn? Dan ga ik mijn LTC even omzetten naar DOGE.
Half december hebben we miljoenen gemined en verkocht toen het ha;verwege de moon wasquote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik wil een Dogeionaire zijn. Dan heb je een miljoen DOGE nodig en dat is best duur
Te vroeg verkopenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:54 schreef Kale het volgende:
[..]
Half december hebben we miljoenen gemined en verkocht toen het ha;verwege de moon was
Vanavond even regelen danquote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef RoelerMF het volgende:
Voor 1000 euro ben je doge miljonair
Wat is binnenkort is bij GOX? Een jaarquote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef DaMart het volgende:
Gox schijnt op korte termijn withdrawals toe te gaan staan...
https://www.mtgox.com/img/pdf/20140217-Announcement.pdf
Meteen weer groene kaarsen.
Toch al ruim 100 hoger dan gisterenquote:
Een lichtjaarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is binnenkort is bij GOX? Een jaar
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef DaMart het volgende:
Gox schijnt op korte termijn withdrawals toe te gaan staan...
https://www.mtgox.com/img/pdf/20140217-Announcement.pdf
Meteen weer groene kaarsen.
Eerst zien dus. En wat hebben maandelijkse limieten in godsnaam met hun nieuwe systeem te makenquote:At the beginning we will do so at a moderated pace and with new daily/
monthly limits in place to prevent any problems with the new system and to take
into account current market conditions. "
"
We will update everyone again by Thursday at the latest. "
Donderdag zal er wel weer een andere bug zijn. Ook leuk hoe ze over die mailtjes over inloggen uit China heen stappen. Dat was blijkbaar dus de implementatie van hun nieuwe software?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Eerst zien dus. En wat hebben maandelijkse limieten in godsnaam met hun nieuwe systeem te maken
quote:All who bought Gox prices will dump elsewhere once it reopens BTC withdrawals, so obvious.
Eerst maar eens morgen afwachten voor meer nieuws van Goxquote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk om ook elders nog even goedkoop in te kopen.
En hopen op een dip vanavond, zodat ik eindelijk wat bij kan kopenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerst maar eens morgen afwachten voor meer nieuws van Gox
Kwestie van tijd denk. Ik zal niet de enige zijn die te hoog ingekocht heeft en dus alleen maar een beetje zit te wachten op betere tijden.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kwestie van tijd denk. Ik zal niet de enige zijn die te hoog ingekocht heeft en dus alleen maar een beetje zit te wachten op betere tijden.
Das vanaf vandaag geloof ik? Of morgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie Doge wel weer klimmen als straks Jamaica in actie komt met de bobslee
quote:
Zo denk ik ook, ik blijf gewoon holden en heel misschien 10-20% uitcashen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef roislecxe het volgende:
Ik nader wel m'n eerste inkoopprijzen. maar denk toch niet dat ik gelijk bij winst uitcash. Holden en hopen op meer
Al bijna 60.000 postsquote:
Tja, mijn vakantie is voorbij en het echte leven is weer begonnenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, mijn vakantie is voorbij en het echte leven is weer begonnen. Momenteel speel ik ook met wat kleinere bedragen, dus is het minder de moeite waard om te daghandelen.
Minderjarigenquote:
Komende dagen de tweemansbob en het weekend de viermansbobquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das vanaf vandaag geloof ik? Of morgen.
Paniek!!!!!! Zo maar wat inkopenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarde gaat meteen naar beneden, zo lijkt het.
En 2 uur later ziet het er in eens heel anders uitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie Doge wel weer klimmen als straks Jamaica in actie komt met de bobslee
Inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef roislecxe het volgende:
Doge zou naar de 300 moeten gaan. Niet naar de 200. Stom beest.
Dit.quote:
Ja, kelotuh, kut Dogequote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En 2 uur later ziet het er in eens heel anders uit
Ja dat doe ik ook maar, geen zin verlies te nemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ja, kelotuh, kut Doge
Hou hem wel voor de langere termijn, wie weet komt het goed.
Meidquote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is een mod in mijn klachttopic geweest, toch nog geen teken van een fix
Ik betaal gvd voor die features, dan wil ik ook dat ze werken
Je hebt ook meer aan een developer dan aan een moderator als je een bug hebt gevondenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is een mod in mijn klachttopic geweest, toch nog geen teken van een fix
Ik betaal gvd voor die features, dan wil ik ook dat ze werken
Mods staan toch dichterbij de developer dan ik staquote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ook meer aan een developer dan aan een moderator als je een bug hebt gevonden.
Wat dacht je van USDE, gekocht op 85. Beste dump bezig nu..quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
NOBL en SMC kunnen ook wel weer een flinke pump gebruiken.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
NOBL en SMC kunnen ook Alles kan wel weer een flinke pump gebruiken.
Hoiquote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef kthxbye het volgende:
He daar ben ik weer eens. Hoe gaat het met iedereen? Wordt er nog een beetje geld verdiend met minen? Die van mij draait al weken op Clevermining, en gaat best aardig.
Ik heb nog een zooitje COINYE, Earthcoin, en Worldcoin. Levert dat nog wat op ? (ik ben er helemaal uit). Worldcoin's Scharmbeck launch scheen een beetje tegen te vallen, toch? (verrassend!)
dopecoin gisteren nogquote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef kthxbye het volgende:
Niets nieuws dus, en het kabbelt maar een beetje voort
Ik ga zo maar eens de Bitcointalk forums bekijken. Worden er nog elke dag 35 shitcoins gelaunched?
En zijn er serieus nog mensen bezig om die te minen (met alle launch problemen van dien), en het daarn zsm. weer dumpen op vage exchanges?
Wat maakt dat nou uit, het gaat er om dat ik Bitcoins winst maak.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hopelijk wel bij Bitonic want daar kreeg je vandaag meer voor je btc terug dan btc-e
Wat? Deze:?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, het gaat er om dat ik Bitcoins winst maak.
Fiat currency
Al lang geleden uitgestapt met een kleine 10% winst (op 130). Niet al te gierig worden met zulke instabiele crap coins.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef smiths het volgende:
NOBL word ook even gedumpt, binnen 1 min 2,5 btc gedumpt. staat nu op 70. Zit verdomme nog vast in USDE die ook flink gedaald is..
Ik was weer ingestapt op 85. Ik denk dat die nog wel wordt bereikt deze week.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Al lang geleden uitgestapt met een kleine 10% winst (op 130). Niet al te gierig worden met zulke instapiele crap coins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |