En nog een argument is dat je de meeste van die andere coins nog niet kan kopen zonder bitcoin.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef Arend_Anker het volgende:
[..]
dat is waar, daarom zie ik bitcoin ook niet zomaar verdwijnen
quote:I'm closing the exchange, Please close your orders and withdraw your money in 48 hours. For withdrawal help email me at admin@newaltex.com
WHY?
Some chinese guy managed to steal over half a bitcoin and I can't figure out how. Also the malleability attack screwed the wallet so bad it shows a negative balance, I've had it with bitcoin.
Ja ik wou ook nog wat kopen, maar ik had geen BTC meer, alles zit in lage coins die nog omhoog gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 19:35 schreef Arend_Anker het volgende:
hier ook nog even een heads up voor Rapidcoin (RPD). Iemand heeft vandaag binnen enkele minuten alles opgekocht van 0.00001 t/m 0.00003btc, en daarna de prijs gelijk weer laten crashen. De pump is zelfs niet geregistreerd op coinmarketcap. Ik denk dat hij binnenkort nog harder gepumpt gaat worden.. kan ook haast niet anders met een marketcap van maar 10.000$. Ik heb in iedergeval mn aantal RPD's verdubbelt.
Ooit een keerquote:Op zondag 16 februari 2014 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik wou ook nog wat kopen, maar ik had geen BTC meer, alles zit in lage coins die nog omhoog gaan
Denk je niet dat die meer iets is voor BIT / Coins die niet verder zijn gekomen dan de tekentafelquote:Op zondag 16 februari 2014 19:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij kan er nog over dromenmisschien is dat een idee
Dreamcoin
Er zijn coins met slechtere namen geweest die nog wat waard zijn gewordenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk je niet dat die meer iets is voor BIT / Coins die niet verder zijn gekomen dan de tekentafel
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Geralt het volgende:
Is dat die eigenaar van Gox op die foto?
Ik zag de prijs daar dalen tot onder de 440... ging even wat te drinken halen en ineens stond hij weer op 455quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, nu voor maar liefst 20 euro aan BTC gekocht via Bitonic.
wait wut, dus als je spaart ben je de lul?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Geralt het volgende:
'EU overweegt plundering bankrekeningen'
SNEL ZET AL JE GELD OM IN CRYPTOCURRENCY VANDAAG NOG
Ja en denk niet dat gaan ze nooit doen. In het verleden zijn dergelijke maatregelen ook al eens genomen links en rechts in de wereld.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
wait wut, dus als je spaart ben je de lul?
Wie heeft dat artikel goedgekeurdquote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Geralt het volgende:
'EU overweegt plundering bankrekeningen'
SNEL ZET AL JE GELD OM IN CRYPTOCURRENCY VANDAAG NOG
Dat ben je sowieso al. Als je meer dan 21.134 euro op je bankrekeningen hebt staan, betaal je over het meerdere 1,2% belasting. De overheid doet alsof je over dat geld 4% rente krijgt namelijk. Dat is dus eigenlijk gewoon een spaardersboetequote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
wait wut, dus als je spaart ben je de lul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |