Wat is binnenkort is bij GOX? Een jaarquote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef DaMart het volgende:
Gox schijnt op korte termijn withdrawals toe te gaan staan...
https://www.mtgox.com/img/pdf/20140217-Announcement.pdf
Meteen weer groene kaarsen.
Toch al ruim 100 hoger dan gisterenquote:
Een lichtjaarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is binnenkort is bij GOX? Een jaar
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef DaMart het volgende:
Gox schijnt op korte termijn withdrawals toe te gaan staan...
https://www.mtgox.com/img/pdf/20140217-Announcement.pdf
Meteen weer groene kaarsen.
Eerst zien dus. En wat hebben maandelijkse limieten in godsnaam met hun nieuwe systeem te makenquote:At the beginning we will do so at a moderated pace and with new daily/
monthly limits in place to prevent any problems with the new system and to take
into account current market conditions. "
"
We will update everyone again by Thursday at the latest. "
Donderdag zal er wel weer een andere bug zijn. Ook leuk hoe ze over die mailtjes over inloggen uit China heen stappen. Dat was blijkbaar dus de implementatie van hun nieuwe software?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Eerst zien dus. En wat hebben maandelijkse limieten in godsnaam met hun nieuwe systeem te maken
quote:All who bought Gox prices will dump elsewhere once it reopens BTC withdrawals, so obvious.
Eerst maar eens morgen afwachten voor meer nieuws van Goxquote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk om ook elders nog even goedkoop in te kopen.
En hopen op een dip vanavond, zodat ik eindelijk wat bij kan kopenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerst maar eens morgen afwachten voor meer nieuws van Gox
Kwestie van tijd denk. Ik zal niet de enige zijn die te hoog ingekocht heeft en dus alleen maar een beetje zit te wachten op betere tijden.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kwestie van tijd denk. Ik zal niet de enige zijn die te hoog ingekocht heeft en dus alleen maar een beetje zit te wachten op betere tijden.
Das vanaf vandaag geloof ik? Of morgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie Doge wel weer klimmen als straks Jamaica in actie komt met de bobslee
quote:
Zo denk ik ook, ik blijf gewoon holden en heel misschien 10-20% uitcashen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef roislecxe het volgende:
Ik nader wel m'n eerste inkoopprijzen. maar denk toch niet dat ik gelijk bij winst uitcash. Holden en hopen op meer
Al bijna 60.000 postsquote:
Tja, mijn vakantie is voorbij en het echte leven is weer begonnenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, mijn vakantie is voorbij en het echte leven is weer begonnen. Momenteel speel ik ook met wat kleinere bedragen, dus is het minder de moeite waard om te daghandelen.
Minderjarigenquote:
Komende dagen de tweemansbob en het weekend de viermansbobquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das vanaf vandaag geloof ik? Of morgen.
Paniek!!!!!! Zo maar wat inkopenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarde gaat meteen naar beneden, zo lijkt het.
En 2 uur later ziet het er in eens heel anders uitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie Doge wel weer klimmen als straks Jamaica in actie komt met de bobslee
Inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef roislecxe het volgende:
Doge zou naar de 300 moeten gaan. Niet naar de 200. Stom beest.
Dit.quote:
Ja, kelotuh, kut Dogequote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En 2 uur later ziet het er in eens heel anders uit
Ja dat doe ik ook maar, geen zin verlies te nemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ja, kelotuh, kut Doge
Hou hem wel voor de langere termijn, wie weet komt het goed.
Meidquote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is een mod in mijn klachttopic geweest, toch nog geen teken van een fix
Ik betaal gvd voor die features, dan wil ik ook dat ze werken
Je hebt ook meer aan een developer dan aan een moderator als je een bug hebt gevondenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is een mod in mijn klachttopic geweest, toch nog geen teken van een fix
Ik betaal gvd voor die features, dan wil ik ook dat ze werken
Mods staan toch dichterbij de developer dan ik staquote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ook meer aan een developer dan aan een moderator als je een bug hebt gevonden.
Wat dacht je van USDE, gekocht op 85. Beste dump bezig nu..quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
NOBL en SMC kunnen ook wel weer een flinke pump gebruiken.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
NOBL en SMC kunnen ook Alles kan wel weer een flinke pump gebruiken.
Hoiquote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef kthxbye het volgende:
He daar ben ik weer eens. Hoe gaat het met iedereen? Wordt er nog een beetje geld verdiend met minen? Die van mij draait al weken op Clevermining, en gaat best aardig.
Ik heb nog een zooitje COINYE, Earthcoin, en Worldcoin. Levert dat nog wat op ? (ik ben er helemaal uit). Worldcoin's Scharmbeck launch scheen een beetje tegen te vallen, toch? (verrassend!)
dopecoin gisteren nogquote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef kthxbye het volgende:
Niets nieuws dus, en het kabbelt maar een beetje voort
Ik ga zo maar eens de Bitcointalk forums bekijken. Worden er nog elke dag 35 shitcoins gelaunched?
En zijn er serieus nog mensen bezig om die te minen (met alle launch problemen van dien), en het daarn zsm. weer dumpen op vage exchanges?
Wat maakt dat nou uit, het gaat er om dat ik Bitcoins winst maak.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hopelijk wel bij Bitonic want daar kreeg je vandaag meer voor je btc terug dan btc-e
Wat? Deze:?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, het gaat er om dat ik Bitcoins winst maak.
Fiat currency
Al lang geleden uitgestapt met een kleine 10% winst (op 130). Niet al te gierig worden met zulke instabiele crap coins.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef smiths het volgende:
NOBL word ook even gedumpt, binnen 1 min 2,5 btc gedumpt. staat nu op 70. Zit verdomme nog vast in USDE die ook flink gedaald is..
Ik was weer ingestapt op 85. Ik denk dat die nog wel wordt bereikt deze week.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Al lang geleden uitgestapt met een kleine 10% winst (op 130). Niet al te gierig worden met zulke instapiele crap coins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |