Wat dacht je van USDE, gekocht op 85. Beste dump bezig nu..quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
NOBL en SMC kunnen ook wel weer een flinke pump gebruiken.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
NOBL en SMC kunnen ook Alles kan wel weer een flinke pump gebruiken.
Hoiquote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef kthxbye het volgende:
He daar ben ik weer eens. Hoe gaat het met iedereen? Wordt er nog een beetje geld verdiend met minen? Die van mij draait al weken op Clevermining, en gaat best aardig.
Ik heb nog een zooitje COINYE, Earthcoin, en Worldcoin. Levert dat nog wat op ? (ik ben er helemaal uit). Worldcoin's Scharmbeck launch scheen een beetje tegen te vallen, toch? (verrassend!)
dopecoin gisteren nogquote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef kthxbye het volgende:
Niets nieuws dus, en het kabbelt maar een beetje voort
Ik ga zo maar eens de Bitcointalk forums bekijken. Worden er nog elke dag 35 shitcoins gelaunched?
En zijn er serieus nog mensen bezig om die te minen (met alle launch problemen van dien), en het daarn zsm. weer dumpen op vage exchanges?
Wat maakt dat nou uit, het gaat er om dat ik Bitcoins winst maak.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hopelijk wel bij Bitonic want daar kreeg je vandaag meer voor je btc terug dan btc-e
Wat? Deze:?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, het gaat er om dat ik Bitcoins winst maak.
Fiat currency
Al lang geleden uitgestapt met een kleine 10% winst (op 130). Niet al te gierig worden met zulke instabiele crap coins.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef smiths het volgende:
NOBL word ook even gedumpt, binnen 1 min 2,5 btc gedumpt. staat nu op 70. Zit verdomme nog vast in USDE die ook flink gedaald is..
Ik was weer ingestapt op 85. Ik denk dat die nog wel wordt bereikt deze week.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Al lang geleden uitgestapt met een kleine 10% winst (op 130). Niet al te gierig worden met zulke instapiele crap coins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |