Zal wel een blijmakertje zijn. Ik zie het later vandaag wel weer instortenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:39 schreef brombeer_ het volgende:
Waar slaat deze stijging nou weer op?
Is er goed nieuws van GOX?
Dat moet even rustig sudderen en stijgen dan. Mn 3 miljoen Corgis zijn nu niet veel waardquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef DaMart het volgende:
Coinedup heeft Gorgicoin, Penguincoin en een van de Pandacoins toegevoegd... geen MINT helaas.
Zo duur zijn ze nu toch niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een baan nodig om DOGE te kopen!
Maar ik wil een Dogeionaire zijn. Dan heb je een miljoen DOGE nodig en dat is best duurquote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze nu toch niet?.
Maar wordt er een stijging verwacht op korte termijn? Dan ga ik mijn LTC even omzetten naar DOGE.
Half december hebben we miljoenen gemined en verkocht toen het ha;verwege de moon wasquote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik wil een Dogeionaire zijn. Dan heb je een miljoen DOGE nodig en dat is best duur
Te vroeg verkopenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:54 schreef Kale het volgende:
[..]
Half december hebben we miljoenen gemined en verkocht toen het ha;verwege de moon was
Vanavond even regelen danquote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef RoelerMF het volgende:
Voor 1000 euro ben je doge miljonair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |