Er is van alles tegelijk aan de hand en rois is het nog steeds wat te saaiquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
Nog steeds geen supercrash tot 0 op goxen dus verder ook niks te beleven behalve gestage daling.
Gaap.
Er is een grote shitstorm gaande ja en rois is vanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is van alles tegelijk aan de hand en rois is het nog steeds wat te saai![]()
Noujaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is van alles tegelijk aan de hand en rois is het nog steeds wat te saai![]()
Goxquote:
Geen moonquote:
Nee want dat is de grafiek van Gox.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:28 schreef Faazz het volgende:
Ik had deze gister nog gemaakt:
http://i.imgur.com/xCr3Kim.jpg
Ja/nee/weet niet?
Als Gox morgen met goed nieuws komt zal het wel meevallen met de schade en schieten we weer even omhoog gok ik zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee want dat is de grafiek van Gox.
Uiteindelijk zal het allemaal wel weer stijgen denk ik zelf ook. Maar die downtrend duurt al vanaf begin van het jaar. De vraag is dus eigenlijk: gáát het omkeren, en zo ja wanneer? Door de bakken met negatieve berichten denk ik niet dat we snel echt enorm zullen stijgen. En het zou het beste zijn als Gox alles zou kunnen herstellen, maar dat zie ik niet gebeuren. Geen geld, maanden tot een jaar of nog langer betalingsachterstanden, berichten over gehackte accounts...quote:Op maandag 17 februari 2014 02:56 schreef Faazz het volgende:
[..]
Als Gox morgen met goed nieuws komt zal het wel meevallen met de schade en schieten we weer even omhoog gok ik zo.
Mensen die op Gox goedkoop aan hun coins zijn gekomen willen dat straks misschien gaan dumpen op exchanges als Bitstamp en BTCe, zou zomaar kunnen, vanaf ~twee uur na dat het nieuws bekend is.
Ondertussen schiet de prijs bij Gox ook omhoog dus wie is er eerder? Zodra Gox in het groen schiet, gaat de rest natuurlijk ook weer omhoog tot dat de eerste dumps er aan komen.
Hopelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 06:20 schreef MichaelScott het volgende:
Vandaag blaast Gox zijn laatste adem uit?
Zal wel een blijmakertje zijn. Ik zie het later vandaag wel weer instortenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:39 schreef brombeer_ het volgende:
Waar slaat deze stijging nou weer op?
Is er goed nieuws van GOX?
Dat moet even rustig sudderen en stijgen dan. Mn 3 miljoen Corgis zijn nu niet veel waardquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef DaMart het volgende:
Coinedup heeft Gorgicoin, Penguincoin en een van de Pandacoins toegevoegd... geen MINT helaas.
Zo duur zijn ze nu toch niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een baan nodig om DOGE te kopen!
Maar ik wil een Dogeionaire zijn. Dan heb je een miljoen DOGE nodig en dat is best duurquote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze nu toch niet?.
Maar wordt er een stijging verwacht op korte termijn? Dan ga ik mijn LTC even omzetten naar DOGE.
Half december hebben we miljoenen gemined en verkocht toen het ha;verwege de moon wasquote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik wil een Dogeionaire zijn. Dan heb je een miljoen DOGE nodig en dat is best duur
Te vroeg verkopenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:54 schreef Kale het volgende:
[..]
Half december hebben we miljoenen gemined en verkocht toen het ha;verwege de moon was
Vanavond even regelen danquote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef RoelerMF het volgende:
Voor 1000 euro ben je doge miljonair
Wat is binnenkort is bij GOX? Een jaarquote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef DaMart het volgende:
Gox schijnt op korte termijn withdrawals toe te gaan staan...
https://www.mtgox.com/img/pdf/20140217-Announcement.pdf
Meteen weer groene kaarsen.
Toch al ruim 100 hoger dan gisterenquote:
Een lichtjaarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is binnenkort is bij GOX? Een jaar
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef DaMart het volgende:
Gox schijnt op korte termijn withdrawals toe te gaan staan...
https://www.mtgox.com/img/pdf/20140217-Announcement.pdf
Meteen weer groene kaarsen.
Eerst zien dus. En wat hebben maandelijkse limieten in godsnaam met hun nieuwe systeem te makenquote:At the beginning we will do so at a moderated pace and with new daily/
monthly limits in place to prevent any problems with the new system and to take
into account current market conditions. "
"
We will update everyone again by Thursday at the latest. "
Donderdag zal er wel weer een andere bug zijn. Ook leuk hoe ze over die mailtjes over inloggen uit China heen stappen. Dat was blijkbaar dus de implementatie van hun nieuwe software?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Eerst zien dus. En wat hebben maandelijkse limieten in godsnaam met hun nieuwe systeem te maken
quote:All who bought Gox prices will dump elsewhere once it reopens BTC withdrawals, so obvious.
Eerst maar eens morgen afwachten voor meer nieuws van Goxquote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk om ook elders nog even goedkoop in te kopen.
En hopen op een dip vanavond, zodat ik eindelijk wat bij kan kopenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerst maar eens morgen afwachten voor meer nieuws van Gox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |