quote:
Op maandag 17 februari 2014 02:56 schreef Faazz het volgende:[..]
Als Gox morgen met goed nieuws komt zal het wel meevallen met de schade en schieten we weer even omhoog gok ik zo.
Mensen die op Gox goedkoop aan hun coins zijn gekomen willen dat straks misschien gaan dumpen op exchanges als Bitstamp en BTCe, zou zomaar kunnen, vanaf ~twee uur na dat het nieuws bekend is.
Ondertussen schiet de prijs bij Gox ook omhoog dus wie is er eerder? Zodra Gox in het groen schiet, gaat de rest natuurlijk ook weer omhoog tot dat de eerste dumps er aan komen.
Uiteindelijk zal het allemaal wel weer stijgen denk ik zelf ook. Maar die downtrend duurt al vanaf begin van het jaar. De vraag is dus eigenlijk: gáát het omkeren, en zo ja wanneer? Door de bakken met negatieve berichten denk ik niet dat we snel echt enorm zullen stijgen. En het zou het beste zijn als Gox alles zou kunnen herstellen, maar dat zie ik niet gebeuren. Geen geld, maanden tot een jaar of nog langer betalingsachterstanden, berichten over gehackte accounts...
Misschien is het zelfs beter als het kapot gaat, dan gaan inderdaad de coins naar bitstamp en BTC-e waarop ik wel een enorme koersstijging verwacht. Al zal dat wel een enorme deuk in het vertrouwen geven.
Maar ja, we weten het niet, de tijd zal het leren